Teraz jest 23 lis 2024, o 08:09
Strona główna forum » Yamaha R6 » Warsztat
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
modena450
|
Tytuł: Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys. Napisane: 11 maja 2015, o 21:42 |
|
Dołączył(a): 11 maja 2015, o 21:29 Posty: 4
Sprzęt: yamaha r6
Imie: Tomasz
Lokalizacja: Poznań
|
Witam.Niedawno stałem się posiadaczem yamahy r6 rj03 2001r. Problem jest związany z "dziurą" w obrotach a mianowicie do 6 tys. Motocykl jedzie normalnie oraz powyżej 10 tys. również , natomiast w przedziale 6-10 tys. Nie ma mocy , szarpie i przerywa.dodam tylko że na biegu jałowym wkręca się bez problemu.
proszę o pomoc i z góry bardzo dziękuje !
|
|
|
|
marcinporeba14
|
Tytuł: Re: Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys. Napisane: 12 maja 2015, o 10:26 |
|
|
świeżak |
Dołączył(a): 7 maja 2015, o 19:57 Posty: 11
Sprzęt: Yamaha R6
Imie: Marcin
Lokalizacja: Wałbrzych
|
Oddawałeś do mechanika lub coś sprawdzałeś sam? Czy ten objaw jest cały czas czy tylko jak moto się nagrzeje?
|
|
|
|
lopek
|
Tytuł: Re: Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys. Napisane: 12 maja 2015, o 11:13 |
|
|
świeżak |
Dołączył(a): 21 sie 2011, o 21:44 Posty: 64
Sprzęt: r6 rj05
Imie: tom
Lokalizacja: Wrocław
|
U mnie bylo to samo tylko dziura byla w mniejszym zakresie obrotów. Przyczyną okazały się zuzyte gazniki, (mechanik chyba cos mowil o wyrobionej przepustnicy). Musialem kupic uzywki gazniki w dobrym stanie i dopiero r6 zaczela normalnie jezdzic.
|
|
|
|
marcinporeba14
|
Tytuł: Re: Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys. Napisane: 12 maja 2015, o 12:10 |
|
|
świeżak |
Dołączył(a): 7 maja 2015, o 19:57 Posty: 11
Sprzęt: Yamaha R6
Imie: Marcin
Lokalizacja: Wałbrzych
|
Często dzieje się tak, że padają przepustnice lub TPS.
|
|
|
|
modena450
|
Tytuł: Re: Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys. Napisane: 12 maja 2015, o 21:23 |
|
Dołączył(a): 11 maja 2015, o 21:29 Posty: 4
Sprzęt: yamaha r6
Imie: Tomasz
Lokalizacja: Poznań
|
Właśnie ja rozebralem i wymieniłem swiece oraz wszystkie filtry i olej .Nie było ładowania a przyczyna był padnięty regulator napięcia .Jutro poskładam wszystko i zabiorę sie za gaźniki.Czujnik tps ? Co to takiego ?
|
|
|
|
modena450
|
Tytuł: Re: Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys. Napisane: 12 maja 2015, o 21:28 |
|
Dołączył(a): 11 maja 2015, o 21:29 Posty: 4
Sprzęt: yamaha r6
Imie: Tomasz
Lokalizacja: Poznań
|
Motocykl ma takie objawy w przedziale 6-10 tys pod obciążeniem tj. Na biegu .Na luzie wkręcą się do końca i gdy go dłużej przytrzymam przy odcieciu to przerywa i obroty spadają o 1 tys .Nie trzyma do końca odcięcia zapłonu .Objawy na ciepłym silniku
|
|
|
|
lopek
|
Tytuł: Re: Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys. Napisane: 13 maja 2015, o 08:25 |
|
|
świeżak |
Dołączył(a): 21 sie 2011, o 21:44 Posty: 64
Sprzęt: r6 rj05
Imie: tom
Lokalizacja: Wrocław
|
modena u mnie bylo podobnie, na jalowym wszystko ok, dopiero pod obciazeniem dziura. Bylo to zwiazane z tym, ze o ile sie nie myle dla biegu jalowego pracowala inna dysza w gazniku, jak i rowniez podczas jazdy pracowala inna. Tak jak pisalem u mnie pomogla wymiana gaznikow. Dobrze by bylo, zeby jakis dobry mechanik zobaczyl twoje gazniki i ocenil.
|
|
|
|
modena450
|
Tytuł: Re: Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys. Napisane: 13 maja 2015, o 11:27 |
|
Dołączył(a): 11 maja 2015, o 21:29 Posty: 4
Sprzęt: yamaha r6
Imie: Tomasz
Lokalizacja: Poznań
|
a może jest mozliwość że poprostu nie dostrojone są gaźniki do sportowego wydechu ponieważ założony jest wydech mivv carbon ( z takim kupiłem) . Dzieki bardzo wszystkim za odp. i rady. Dziś zobaczymy co z tymi gaziorami
|
|
|
|
lopek
|
Tytuł: Re: Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys. Napisane: 13 maja 2015, o 21:43 |
|
|
świeżak |
Dołączył(a): 21 sie 2011, o 21:44 Posty: 64
Sprzęt: r6 rj05
Imie: tom
Lokalizacja: Wrocław
|
daj znac co bylo przyczyna jak sobie poradzisz z problemem.
|
|
|
|
pies
|
Tytuł: Re: Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys. Napisane: 20 maja 2015, o 06:53 |
|
|
pochłaniacz winkli |
Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48 Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
|
rzeczywiscie gazniki moga byc przyczyna problemu, z drugiej stronu co moze wyrobic sie w gazniku ? a jezeli juz to ilu lat potrzeba na te wyrobienia ? moto. z 2001r nie jest jeszcze jakies bardzo stare. Moim zdaniem "dziura " jest spowodowana brakiem odpowiedniej mieszanki (jest zbyt uboga) najczestsza przyczyna bywa poziom paliwa . najprosciej i najtaniej bedzie kiedy naprawe zaczniesz od wlasciwego ustawienia plywakow , oczywiscie takze sprawdz szczelnosc i dzialanie zaworka zwrotnego . Zbyt niski poziom bedzie skutkowal brakiem odpowiednio bogatej miesznki glownie w przedziale 6-10tys. , zbyt wysoki zdecydowanie utrudni rozruch. Wymiana gaznikow to ostatecznosc miedzy innymi dlatego ze na jakie wymienisz ? na nowe, ktore zbliza sie wartoscia do ceny twojego sprzetu , nie sadze , pewnie kupisz uzywki w stanie zblizonym lub gorszym od twojego ktore i tak beda co najmniej wymagaly powaznej regulacji . Wywalisz tylko niepotrzebnie kase lepiej zacznij od darmochy .
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Strona główna forum » Yamaha R6 » Warsztat
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|