Teraz jest 21 lis 2024, o 15:48

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Power commander III + Laser Hotcam
PostNapisane: 5 maja 2015, o 18:53 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:44
Posty: 205
Sprzęt: yamaha r1
Imie: Roman
Lokalizacja: Maków Podhalański
wgrałem tą mapę od ciebie NoExpert i zrobiłem rundkę około 90 km, obroty podczas wycieczki ustawiałem bo co chwilę się podnosiły jako tako spalanie dość wysokie mi wyszło bo około 8 litrów na 100 km, wcześniej podczas podobnej jazdy moto by mi spaliło o 1 litr mniej... zaryzykuję jeszcze i zmienię tego TPS jak mi listonosz przyniesie może jutro a może pojutrze.... ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Power commander III + Laser Hotcam
PostNapisane: 5 maja 2015, o 20:44 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:44
Posty: 205
Sprzęt: yamaha r1
Imie: Roman
Lokalizacja: Maków Podhalański
wcześniej miałem bez katalizatora moto i mapę tą 532 dedykowaną pod lasera bez cata i palił poniżej 7l/100 km, na tej mapie z wydechami toce spalanie było poniżej 7,5 l/100 km, na tej ostatniej mapie którą zasugerowałeś wyszło mi 8l/100 km, przy czym ta ostatnia mapa była do układu wydechowego bez katalizatora a w chwili obecnej katalizator mam założony i zauważyłem większe grzanie silnika i układu wydechowego w nogi koło kostek i pod tyłkiem miałem bardzo gorąco, ale nie wiem czy się tym grzaniem sugerować bo dziś i tak było bardzo gorąca pogoda. Na obroty też gorzej wchodził silnik niż wcześniej i może dlatego że znów za uboga mieszanka paliwa była to go pozbawiało mocy i muliło i za tym poszło wyższe spalanie? nie wiem już kończą mi się pomysły co dalej robić? :stres:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Power commander III + Laser Hotcam
PostNapisane: 6 maja 2015, o 18:41 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:44
Posty: 205
Sprzęt: yamaha r1
Imie: Roman
Lokalizacja: Maków Podhalański
wiem że moto się bardziej grzeje jak jest katalizator, na razie chcę się uporać z tymi obrotami silnika... zamontowałem TPSa od zielonki, nie mam jak przetestować bo znów pada, jutro ma być w miarę pogoda to chyba się wybiorę do pracy na moto i sprawdzę... ;) jak sprawdzałem na zegarach w moto na "diag" to mój i zielonki tps tak samo reaguje, ale też dostrzegłem że na zielonki ładniej spada z obrotów silnik, ale to była tylko próba w garażu, zobaczymy w trasie jak to będzie...

na pierwszej focie TPS zielonki, jak widać ustawiłem jak była biała kreska...
na moim TPS kreska była zamazana nie wiem dlaczego? i trochę inne położenie było mojego TPS :kot:


Załączniki:
WP_20150506_002.jpg
WP_20150506_002.jpg [ 500.31 KiB | Przeglądane 1883 razy ]
WP_20150506_001.jpg
WP_20150506_001.jpg [ 548.4 KiB | Przeglądane 1883 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Power commander III + Laser Hotcam
PostNapisane: 7 maja 2015, o 08:46 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:44
Posty: 205
Sprzęt: yamaha r1
Imie: Roman
Lokalizacja: Maków Podhalański
w trybie diag TPS mam tak samo ustawione jak miałem wcześniej czyli od 15 do 94


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Power commander III + Laser Hotcam
PostNapisane: 8 maja 2015, o 06:53 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:44
Posty: 205
Sprzęt: yamaha r1
Imie: Roman
Lokalizacja: Maków Podhalański
dzwoniłem wczoraj do serwisu i powiedzieli mi że u mnie TPS już był wymieniany tak w komputerze mają zaznaczone... wskazania w trybie "diag" na moim TPS były takie same jak na zielonki TPS, ale zauważyłem że teraz jak zmieniłem TPS już obroty nie świrują... nie wiem co o tym myśleć? wczoraj średnie spalanie 7,5l/100km zmieniłem mapę na tą z toce performance z katalizatorem, bo na wcześniejszej odczułem że moto było słabsze =( w serwisie powiedzieli mi podobnie jak ty mówisz NoExpert że to chyba nie zależne było od TPS tylko od tego że wywaliłem katalizator... :shock:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Power commander III + Laser Hotcam
PostNapisane: 9 maja 2015, o 10:03 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:44
Posty: 205
Sprzęt: yamaha r1
Imie: Roman
Lokalizacja: Maków Podhalański
wiem że silnik ma lżej jak nie ma katalizatora i mocniejszy i lepszy przepływ spalin, mniej się grzeje dlatego wyciągnąłem go w zimie... teraz już nie mam pojęcia czy to była wina katalizatora czy TPSa z tymi obrotami, jak na razie wszystko się uspokoiło i chyba jest git, zrobiłem wczoraj 150 km i moto spaliło mi prawie 9,5 litra na mapie toce performance, cykl jazdy mieszany (trochę w trasie, trochę po winklach) więc spalanie wychodzi tak czy siak poniżej 7 litrów, moc większa niż na tej mapie 534... na razie zostawiam wszystko tak jak jest i się cieszę chwilami uniesienia z jazdy oraz emocjami heh... ;) jak się będę nudzić to pewnie z powrotem wyciągnę jeszcze ten katalizator, ale to za jakiś czas, bo po ostatnich przygodach mam już dość grzebania w moto na chwilę obecną... :krol: :ugeek:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1