Teraz jest 23 lis 2024, o 10:59

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Błędy.
PostNapisane: 9 lis 2014, o 16:03 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 3 lis 2014, o 20:27
Posty: 28
Sprzęt: r6
Imie: Janek
Lokalizacja: PL
Tego to mozna sie domyslec patrzac na minimalistyczny bieznik :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Błędy.
PostNapisane: 10 lis 2014, o 06:51 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2013, o 12:25
Posty: 475
Sprzęt: Yamaha R1 rn19
Imie: Sebastian
Lokalizacja: mściwojów
Marcinrednose jak chcesz brać dunlopy d211 to zwróć uwagę na twardość mieszanki
masz S najmiększa,M średnia i E twarda
wydaje mi się ze M najlepsza


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Błędy.
PostNapisane: 10 lis 2014, o 12:23 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
na droge M pewnie dobra, ja mam S to jest mega przyczepna ale wiadomo że kosztem zużycia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Błędy.
PostNapisane: 10 lis 2014, o 15:35 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2010, o 21:57
Posty: 187
Lokalizacja: Halemba
Sprzęt: s1000rr
Imie: Robert
Lokalizacja: SL
Cisnienie D211 Gp racer
Przod na zimno 2,1 bar. na cieplo w kocu 2,4 bar.
Tył na zimno 1,2 bar. na cieplo w kocu 1,5 bar.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Błędy.
PostNapisane: 10 lis 2014, o 15:40 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Czy do dunlopow d211 potrzebne sa koce?
Czy to drogowki lepszej jakosci?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Błędy.
PostNapisane: 10 lis 2014, o 15:45 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2010, o 21:57
Posty: 187
Lokalizacja: Halemba
Sprzęt: s1000rr
Imie: Robert
Lokalizacja: SL
Na tor by wypadalo miec koce wtedy nie tracisz dwoch kolek na rozgrzanie gumy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Błędy.
PostNapisane: 10 lis 2014, o 15:45 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
kace zawsze wskazane

opona drogowa pracuje w temperaturach 40-70 stopni

a torowa 70-90 stopni

więc koce przygotowyja po prostu opone do pracy na już.
Koce rozgrzeją opone max do 80 stopni i chyba i tak nigdy nie czułem po kocach tak temperatury jak po zjechaniu z toru bo po zjechaniu z rundy to opony dotknąc się nie dało a koc przygotowuje opone to ztanu że jest po prostu ciepła pewnie rzędu 50 stopni a używam TYREX

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Błędy.
PostNapisane: 10 lis 2014, o 16:19 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Zmieniacie opony za kazdym razem jak jedziecie na tor? Bo na torowkach po zwyklej szosie to nieporozumienie, a nie dogrzejesz przy normaklnej drogowej jezdzie, zwlaszcza wczesna wiosna i pona jesieni.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Błędy.
PostNapisane: 10 lis 2014, o 16:56 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Wracajac do opon to ponoc na nizbyt szybka jazde pirelli corsy dobre bo nie potrzeba kocy i mozna na nich na drodze jezdzic.
jak zaczne jezdzic szybciej to supercorsy lub dunlopy torowe, ale do nich potrzebne koce wiec na drodze nie pojezdzisz.
Tak jak uz pisalem to jezdzilem i glebowalem na michelinach- 2 razy w Radomiu i 1 raz na Bialejpodlaskiej.
Jesli chodzi o opony to chce za wszelka cene uniknac glebowania.
Problem taki ze moto wzialem na raty i chce go do wakacji splacic wiec fundusse beda ograniczone.
Musze kuoic jeszcze kombi bo obecny przyszlifowany i mały sie zrobił.
I tak sie zastanawiam czy lepiej owiewki torowe kupic i dobre opony drogowe, czy opony torowe plus koce. Kurwa sam nie wiem. Wiadomo ze lepiej wszystko na raz ale jeszcze trzeba tor oplacic ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Błędy.
PostNapisane: 10 lis 2014, o 18:59 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
jak chcesz unikać glebowania za wszelka cene to kup Dunlop KR.

drogowe i na tor jednoczęsnie:
wg mnie świetlne opony to D211 S
lub miej te CORSY ale w miare nowe

ja mam felge tył na torówce na którym jest slik a przód zmieniam raz slik raz drogowa raz slik raz drogowa raz slik raz drogowa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1