Teraz jest 22 lis 2024, o 07:08

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Termignoni do RN12
PostNapisane: 4 wrz 2014, o 22:57 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 7 lut 2014, o 21:00
Posty: 77
Sprzęt: Rn12
Imie: krzysiek
Lokalizacja: świętokrzyskie
no właśnie ja szukam jakiegoś sposobu żeby nie zmieniać żębatki aby zachować prędkość max 300+ (prawdziwą) ale poprawić dół więc jeśli jest jakiś sposób przy zmienionych wylotach i decacie ale przy zachowaniu oryginalnych kolektorów z exapem to proszę o podpowiedź, a można np. przy moich wylotach po zakupie pc3 wgrać mape tylko na dół tak aby góry nie zmieniać, sory za głupie pytania ale na ten temat wiem tylko tyle co z neta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Termignoni do RN12
PostNapisane: 4 wrz 2014, o 23:04 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
podobno taki układ daje 3 konie więcej (układ przelotowy i PC3), ale ja tego nie sprawdzałem.
MIałem natomiast porównanie 2004-2005 a 2006 gdzie ten nowszy model RN12 ma te 3 konie więcej w standardzie i to jest odczuwalne więc polecam model 2006 i do niego wsadzić układ PC3 wraz z przelotem.
Z tego co wiem tez jest tak że jak wsadzisz p[rzelot bez exup będzie mół na dolnym zakresie do 5 tys obr ale dostanie wiecej mocy na górnym zakresie powyzej 10 tys. Na torze to zdaje egzamin. Nie wiem czego TY oczekujesz.

2004-2005 na silniku jest tam 172 konie bez powietrza
2006 na silniku ma 175 bez powietrza

+ 3 konie

to masz:
175
178

dodajesz powietrze co daje + 3 konie

i masz 178 koni przy 2004-2005
181 koni przy 2006

a 180 to już jest rakieta wg mnie
ale nie idzie tego czuć tak dokładnie, no nie ma szans byś się kapnął czy jest szprycowany układ to są tak minimalne róznice. Odczuwalne róznicę będą jak porównasz się z jakimś innym motorem przed i po zmianach.


więcej się nie da na tym silniku wg mnie, chyba ze będziesz grzebał: zmniejszyć uszczelkę pod głowicą, wałki ostre.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Termignoni do RN12
PostNapisane: 5 wrz 2014, o 19:40 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 7 lut 2014, o 21:00
Posty: 77
Sprzęt: Rn12
Imie: krzysiek
Lokalizacja: świętokrzyskie
nie bardzo rozumien to co napisałeś o przelocie bez exap, ja mam model z 2006 roku, moje pytanie brzmiało czy po zmianie tylko wylotów z dekatem i pozostawieniu oryginalnych kolektorów z exapem jest sens kupować pc3 aby poprawić dół bez zmiany srednich i górnych obrotów


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Termignoni do RN12
PostNapisane: 5 wrz 2014, o 20:01 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
Silnik powinien być dostrojony do układu wydechowego bez katalizatora.

Różnica 1-2 % w mocy w sumie niezauważajna gołym okiem ale silnik prawidłowo nastrojony powinien działąć dobrze a nie jak bez ustawień - nieprawidłowo wg teorii.

Bez PC3 jednakże jest do zaakceptowania bo sam komputer ma opcje samodiagnozy w jakimś tam zakresie i on sam w sobie umie się dostrajać. NIkt jednak kogo znam ni eumie tego wyjaśnić i nie wie do końca tej sprawy.

Alternatywą dla PC3 jest grzebanie w ECU. WIem że Carry sie do tego przymierza i będzie pracował niebawem na RN12 :) takie plotkopodejrzenia mam do jednago z forumowiczów ;) . Zapewne dostaniemy informacje z tej sesji jak będzie zrobione.

Niebawem też będzie reklama Carrego na forum więc dowiesz się gdzie będzie można to zrobić.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Termignoni do RN12
PostNapisane: 6 wrz 2014, o 19:39 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 7 lut 2014, o 21:00
Posty: 77
Sprzęt: Rn12
Imie: krzysiek
Lokalizacja: świętokrzyskie
Mad mi nie chodzi o opisy producenta czy regułki książkowe, mi chodzi o prostą odp od kogoś kto miał z tym doczynienia, mam tłumiki LV sbk dedykowane do rn12 z homologacją i dekatem ale kolektory są oryginalne wraz z exap (nie mam zamiaru ich zmieniać exap zostaje), moje pytanie brzmiało czy przy tym zestawieniu układu wydechowego po zmianie pc3 poprawi sie elastyczność silnika szczególnie w dolnych partiach, widziałem kilka map na stronie dynojet ale niestety z angielskim u mnie słabo i nie bardzo wiem gdzie palce wsadzić. Mad widziałem filmiki z husaria recing więc chyba obracasz się między ludzmi którzy mają sporą wiedzę w tym tamacie, więc byłbym wdzięczny za prostą odp.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Termignoni do RN12
PostNapisane: 7 wrz 2014, o 01:46 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
ja nie ładowałem olbrzymiej kasy w RN12, ale Paweł Szkopek może mi powie bo on miał mocno szprycowaną RN12.
Moja RN12 na układzie oryginalnym z katalizatorem i KN, sinik 2006 178 koni z powietrzem, układ z EXUP standardowo.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Termignoni do RN12
PostNapisane: 7 wrz 2014, o 14:20 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 13:51
Posty: 1248
Lokalizacja: piwniczna
Sprzęt: r1
Imie: darek
ja w niej mialem i seryjne i leo i filtr seryjny i KN i tak naprawde jeden wielki CHooJ :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Termignoni do RN12
PostNapisane: 7 wrz 2014, o 15:12 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 7 lut 2014, o 21:00
Posty: 77
Sprzęt: Rn12
Imie: krzysiek
Lokalizacja: świętokrzyskie
czyli nie ma sensu ładować kasy w pc3 przy moim zestawieniu układu wydechowego


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Termignoni do RN12
PostNapisane: 8 wrz 2014, o 10:28 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 13:51
Posty: 1248
Lokalizacja: piwniczna
Sprzęt: r1
Imie: darek
jak masz nadmiar gotowki to kupuj. osobiscie to wolalbym ta kase przeznaczyc na jakies sety regulowane dodatkowe crashpady na rame przewody w opolocie, czy jakies inne pierdoly ktorych ze tak powiem obecnosc w motocyklu odczujesz :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Termignoni do RN12
PostNapisane: 8 wrz 2014, o 13:34 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 7 lut 2014, o 21:00
Posty: 77
Sprzęt: Rn12
Imie: krzysiek
Lokalizacja: świętokrzyskie
chyba masz racje darek, daruje sobie pc, biorąc pod uwagę że dzwięk już jest zajebisty po wymianie końcówek i dekata spróbuję poprawić ją trochę wizualnie, jakieś fajne klamki crashpady już mam pomyśle też nad regulowanymi setami. Możęmy już zamknąć temat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1