22 Awaria czujnika temperatury dolotowego Kod błędu nr. 22 Objaw >> czujnik temperatury powietrza: wykryto otwarty lub zwarcie. Pozycja / komponenty i prawdopodobną przyczyną Czujnik temperatury powietrza 1 Połączenia łącznik główny drut wiązka ECU łącznik Sprawdź łącznik dla wszystkich pinów nie czerwca nie wyciągnął. Sprawdzić stan blokowania sprzęgu. Jeśli nie jest to usterka, naprawy i bezpiecznie podłączyć łącznik. 2 Otwórz lub zwarcie w wiązce przewodów. Naprawy lub wymiany, jeśli nie jest otwarty lub zwarcie. Pomiędzy czujnikiem temperatury powietrza łącznika i ECU sprzęgu. (Brązowy / biały) (czarny / niebieski) 3. Uszkodzony czujnik temperatury powietrza. > Wymień jeśli uszkodzony. Kod 22> Czyste gwarantowanej Automatycznie, jeśli jest odbierany normalny sygnał.
To oznacza, że jest błędna wiadomość z chudego czujnika kąta. "Kod 30 = czujnik kąta nachylenia zatrzask się wykryte. Żaden normalny sygnał jest odbierany z chudego czujnika kąta ". Problem-I sterowanie silnikiem powie lub nie pasuje pod czujnik kołyski jest chyba uszkodzony lub do góry nogami? Nadzieję, że to pomaga.
Usterka nr kodu:. Objaw 60: siłownik przepustnicy: wykryto otwarty lub zwarcie. Uszkodzony siłownik przepustnicy. Awaria w ECU (Wspomaganie układu napędowego silnika). Prawdopodobna przyczyna usterki: • Otwórz lub zwarcie w wiązce przewodów. • Uszkodzony siłownik przepustnicy (obwód potencjometr). • Stuck siłownik przepustnicy (mechanizm). • Stuck siłownik przepustnicy (silnik). • Awaria ECU. Kod diagnostyczny nr: 01 Pierwszą rzeczą do zrobienia jest SPRAWDŹ ETV FUSE - 7.5AI wydaje - to może również nie być w głównej skrzynce bezpieczników .. Nadzieję, że to pomaga
Sprawdź bezpiecznik ETV w skrzynce bezpieczników. Może być przepalony. Kod błędu 60 odnosi się do ECU. Dis zmienić akumulator lub zamienić na wszystkich terminali
KOD 66: "Otwórz lub zwarcie Amortyzator skrętu elektromagnetycznego ołowiu." Sprawdź bezpiecznik nie jest przepalony ESD befoe uprzedniego sprawdzenia okablowanie siebie. KOD 70: Model ten jest wyposażony w silnik na auto-stop Systemu silnik zatrzymuje się automatycznie, jeśli nie jest na biegu jałowym przez 20 minut.. W tym przypadku, miernik wielofunkcyjny wskazuje kod błędu 70, ale nie jest to usterka. Wcisnąć przycisk Start, aby usunąć kod błędu i ponownie uruchomić silnik. Nadzieję, że to pomaga Nie wiem, nie jestem technikiem Yamaha.Odpowiedź jest najbardziej prawdopodobne, że nie odnosi się do przeciążenia czujnika do układu sterowania silnika. Czy może to powodować pod zapada decyzja, w rev prędkości jazdy zapada decyzja. Czy to może być Twoja próba wheelie nieudanej. W przypadku, że to, co ostatnie, proponuję ćwiczenia na starej trailie w polu, nie jest, jak dowiedziałem się,
Język oryginału: angielski Sprawdzając kolor wtyku czerwca powiedzieć, co ogólnie stanu regulacji, jeśli jak na rowerze, ale nagłe zatrzymania pewno brzmi jak układ zapłonowy w przeciwnym razie. Dostawy paliwa nadal istnieje, mimo że dobrze się powodzi czerwiec / overfueling z jakiegoś powodu, kiedy pojawia się kłopot. Przypuszczam sprawdzeniu VIN (RM021000000000301 do RM021000000008715) tylko aby się upewnić, czy nie twój rower nie jeden z tych dotkniętych przypomnieć. Chciałbym być prosząc Yamagents sprawdzić na mods / przypomnieć, aby upewnić się, co zrobił rozwiązanie jest rzeczywiście zostało zrobione do Ciebie.Odniesienie do deszczowej pogody będzie skłaniając mnie do naśladowania, że do max. Brzmi zbyt blisko problemu-nie jest to.
Czy można sprawdzić uziemienie?
Upewnij się, że jest czysty, to spływa i śruby do górnej prawej stronie skrzyni korbowej.
Czasami to, co się dzieje, jest, czy ołów dostaje na niej brudu, oleju i korozję .. i to nie ma dobrego kontaktu. Światła, iskra ETC załadować skrzynia korbowa i ramki pełne DC .. gdy zamykasz rower przy przepływie prądu stałego nie mogę przez rozrusznika tak, aby nie przewrócić.
po chwili dc cieknie na to pozwolić uruchomić rower ponownie.
Mam nadzieję, że to jest to to i to działa dla Ciebie, powodzenia!
_________________
|