Teraz jest 22 lis 2024, o 06:41
Strona główna forum » Yamaha R1 » Warsztat
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
lopek
|
Tytuł: Wielka prosba do uzytkownikow Rn09, Tryb CO Napisane: 23 kwi 2014, o 21:06 |
|
|
świeżak |
Dołączył(a): 21 sie 2011, o 21:44 Posty: 64
Sprzęt: r6 rj05
Imie: tom
Lokalizacja: Wrocław
|
Siema. Chlopaki mam wielka prosbe do użytkowników Rn09. Otoz motocykl kopci mi troche na czarno. Kopcenie wystepuje w dosc malym stopniu, jednak na tyle ze na końcówce wydechu od srodka jest czarna sadza. I teraz moja prosba do Was. Wiem, ze w Rn09 można przy pomocy zegarow w trybie CO zmieniac dawke paliwa na poszczególny cylinder. Moja prosba do Was polega na tym, żeby użytkownicy Rn09 spisali parametry jakie maja w trybie CO dla poszczególnego cylindra. Opisze teraz krotko jak wejsc do trybu CO. Na początku przełączyć przycisk od zaplonu w pozycje ON. Następnie Należy wcisnąć i przytrzymac oba przyciski reset i select, trzymając caly czas te przyciski przekręcić kluczyk w stacyjce na on. Trzymac tak przynajmniej 8 sekund. Na wyświetlaczu pojawi się napis Diag (tryb diagnostyczny). Teraz puscic przyciski i selectem możemy przechodzic pomiedzy trybem Diag, a trybem CO. Zostawic na wyświetlaczu napis CO. Teraz wcisnąć i przytrzymac znowu oba przyciski selekt i reset. Uslyszymy cykniecie i na wyświetlaczu pojawi się napis C1 (cylinder 1). Teraz selectem i resetem możemy przechodzic pomiedzy kolejnymi cylindrami od C1 do C4. Teraz jak sprawdzic dawke paliwa na poszczególnym cylindrze. Zostawiajac na wyświetlaczu napis C1 znowu wcisnąć oba przyciski tzn reset i select. Pokaze się liczba. (selectem można zwiększać ta liczbe, natomiast resetem zmniejszac, ale nie zmieniajcie jej u siebie i zostawcie taka jak jest). Aby wyjsc powrotem do przegladania od C1do C4 należy znowu przycisnąć oba przyciski reset i select (nie trzeba przytrzymywac wystarczy wcisnąć). Dla C2, C3 i C4 należy tak samo sprawdzić jaka jest wartość liczbowa jak dla C1. I wlasnie panowie o te liczby mi chodzi dla poszczególnych cylindrów. Po sprawdzeniu wartości liczb dla każdego cylindra można po prostu przekręcić kluczyk w pozycje off. Jakby ktoś u siebie mogl sprawdzic jakie ma parametry, postępując tak jak opisałem bylbym bardzo wdzieczny. Mam jeszcze prosbe, do osoby, która zdecyduje mi się pomoc, aby napisala jak wyglada u niej wydech od srodka, tzn czy jest względnie czysto czy również jest czarna sadza. Prosze rowniez aby napisala czy posiada sportowy filtr powietrza czy normalny. A moze ktos bedzie wiedzial jakie powinny byc fabryczne nastawy tych wartosci, bo w manualu niestety nic o tym nie ma.Dzieki z gory za pomoc i czekam od odzew Pzdr
|
|
|
|
dany_47
|
Tytuł: Re: Wielka prosba do uzytkownikow Rn09, Tryb CO Napisane: 25 kwi 2014, o 11:47 |
|
|
mistrz toru |
|
Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13 Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
|
a nie możesz metodą prób i błędów u siebie zmniejszać aż przestanie kopcić?
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Strona główna forum » Yamaha R1 » Warsztat
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|