Ustawienia przedniego zawieszenia:Napięcie wstępne sprężyn ustawia się od góry, kluczem nasadowym ( niebieska, duża śruba) Wykręcając ją będą widoczne linie. Jest ich osiem. Standardowe ustawienie dla modeli 99' to ustawienia na piątej linii, a dla modeli 00' i wyżej do linia numer siedem. Wkręcając śrubę ( chowając ją i zmniejszając liczbę widzialnych linii) zwiększamy napięcie wstępne sprężyn, a wykręcając zmniejszamy.
Ustawienia odbicia ustawia się za pomocą płaskiego śrubokręta na górze widelca ( lag:) ) Ta śrubka jest na samym środku lag. Aby zwiększyć siłę odbicia należy przekręcić śrubę zgodnie z ruchem wskazówek zegara, aby zmniejszyć trzeba kręcić w drugą stronę
Aby ustawić tak jak w manualu, trzeba dokręcić śrubkę do końca, do czasu aż poczuje się lekki opór. Kręcąc tą śrubkę trzeba liczyć ilość kliknięć, aby w razie czego można było wrócić do poprzednich ustawień. Jak już wkręcimy do końca, to wykręcamy śrubkę o sześć kliknięć. To jest standardowe ustawienie. Maksymalna pozycja jest na pierwszym kliknięciu. Minimalna pozycja to jedenaście kliknięć w modelu 99' albo dziewięć kliknięć w modelach 00-02'. Obydwa lagi ustawiamy jednakowo. Trzeba uważać przy wkręcaniu, żeby za mocno nie dokręcić, bo można uszkodzić. Dokręcamy do lekkiego oporu. Tak samo jest z wykręceniem.
Ustawienia dobicia reguluje się płaskim śrubokrętem na dole lag. Śrubkę tą można znaleźć od strony mocowania zacisków hamulcowych, poniżej tego mocowania. Kręcąc śrubą zgodnie z ruchem wskazówek zegara zwiększamy siłę dobicia, a kręcąc w drugą stronę zmniejszamy. Abu ustawić dobicie zgodnie z manualem, należy wkręcić śrubę do lekkiego oporu licząc kliknięcia. Po wkręceniu należy wykręcić o sześć kliknięć ( standardowa pozycja). Maksymalna pozycja to jedno kliknięcie. Minimalne ustawienie to dwanaście kliknięć w modelu 99' albo dziesięć kliknięć w modelach 00-02'. Tutaj tak samo trzeba uważać przy wkręcaniu lub wykręcaniu aby nie zrobić tego za mocno. Obie strony należy ustawić jednakowo.
Ustawienie tylnego zawieszenia:Jeżeli chodzi o tył to napięcie wstępne ustawia się pierścieniami na górze sprężyny, używając specjalnego klucza. Należy wykręcić pierścień na samą górę. Jest dziewięć pozycji pierścienia. Pozycja numer jeden to miękkie ustawienie, pozycja numer cztery to standardowe, podawane przez manual, numer dziewięć to najtwardsze.
Odbicie reguluje się " pokrętłem" na dole amortyzatora, przy jego dolnym mocowaniu. Kręcąc zgodnie z ruchem wskazówek zegara zwiększamy odbicie, kręcąc odwrotnie zmniejszamy. Jest dwadzieścia pięć pozycji tego ustawienia. Aby ustawić standardowo, należy kręcić zgodnie z ruchem wskazówek zegara do zatrzymania. Należy liczyć przy tym ilość kliknięć. Następnie należy kręcić odwrotnie aby ustawić pożądaną wartość. Standardowa pozycja to dziewięć kliknięć. Maksymalna pozycja to jedno kliknięcie, a minimalna to dwadzieścia pięć kliknięć ( kręcąc odwrotnie do ruchu wskazówek zegara)
Dobicie ustawiamy za pomocą śrubokręta płaskiego. Na górze amortyzatora, przy mocowaniu jest mała śrubka. Kręcąc zgodnie z ruchem wskazówek zwiększamy dobicie, a kręcąc odwrotnie zmniejszamy. Jest trzynaście pozycji tego ustawienia. Tak samo jak w przypadku innych ustawień, należy wkręcić śrubkę licząc kliknięcia, a następnie wykręcić do pożądanej wartości. Standardowa pozycja to siedem kliknięć przy wykręcaniu. Maksymalna pozycja to jedno kliknięcie, minimalna pozycja to trzynaście kliknięć.
Mam nadzieję, że jest to w miarę zrozumiale napisane. Tłumaczyłem wszystko z manuala, z języka angielskiego. Jeżeli coś jest nieprawidłowo, to proszę poprawić. Mam nadzieję, że się przyda