Stan oceniam na bardzo dobry z lekkim minusem. Owy minus to kosmetyka przodu. W zeszłym roku miałem nieciekawą kolizję, w wyniku której ucierpiała czasza, ciężarek, lewy dekiel, lewy podnóżek kierowcy i kilka uchwytów od czaszy. Dodam, że nic nie trzeszczy i wszystko się trzyma (bez trytyt i innych wynalasków). Z tego też względu nie robiłem tego. Wszystko starałem się pokazać na fotografiach. Motocykl posiada wiele dodatków, które wymieniłem w poniższym opisie.
Używam go głównie do przemieszczania się po mieście, zabawy na torze i do lekkich tras.
Yamaha FZS 1000, rok 2002. Pierwsza rejestracja w kraju maj 2012. Jestem pierwszym właścicielem. Przegląd oraz ubezpieczenie do maja 2014 roku.
Wyposażenie:
* akcesoryjne lusterka,
* akcesoryjna, przyciemniana, „garbata” szyba, troszkę wyższa niż standard,
* kierunkowskazy wypinane, pod kolor moto, nie łamiące czaszy,
* yamahowskie crach pady,
* pług pod silnik,
* radialna pompa hamulcowa brembo,
* akcesoryjne, składane do góry, ciemne klamki yamaha,
* przewody hamulcowe w stalowym oplocie (kolor) zarówno z przodu jak i z tyłu
* ciężarki kierownicy w kolorze motocykla,
* bagster na bak (skóra ochronna, z uchwytami do plecaka)
* oryginalny plecak (tankbag) do ww. bagstera,
* obszyte siedzenie,
* stelaż pod kufer centralny marki givi,
* kufer centralny givi z oparciem!
* tylny gazowy zawias OHLINS z dziecinnie prostą regulacją, znacznie poprawiający trakcje,
* akcesoryjne, dedykowane (bez żadnej rzeźby) wydechy DUAL IXIL,
* akcesoryjne mocowanie tablicy rejestracyjnej RIZOMA.
Motocykl jest obuty w dunlopy roadsmart 2 z drugiej połowy 2011 roku. Przód jest w super stanie. Tył taki sobie. Do wymiany będzie napęd za max 3,4 tysiące km. Gaźniki do czyszczenia na zimę. Klocki w dobrym stanie, na fotografiach są dobrze widoczne. Do zmiany oleju jeszcze ponad 5 tysięcy km. Zrobiłem nim blisko 20 tysięcy bez najmniejszych problemów. Przebieg cały czas rośnie gdyż moto raczej nie stoi w garażu
.
W razie pytań dzwońcie pod numer 501000921 lub piszcie w tym temacie. Moto można sprawdzić na dowolnej stacji. Nie mam nic do ukrycia. Serwisowany był w Chlewiskach pod Lubartowem
(przed sezonem: gaźniki, zawory, rozrząd, regulacja TPS, wymontowanie EGR, regulacja EXUP'a, ogólny przegląd moto – zero zastrzeżeń).
Cena ze wszystkimi dodatkami (nie chce się bawić w demontaż, wszystko robi konkretną robotę w tej maszynie i z pewnością nowy właściciel będzie zadowolony) wynosi 13700 PLN do lekkiej negocjacji.
Zapraszam do obejrzenia osobiście i jazdę próbną w Lublinie, raczej nie ma drugiej takiej maszyny.
Fotki poglądowe