Teraz jest 27 lis 2024, o 04:00

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Regulator napięcia czy Akumulator
PostNapisane: 26 lis 2013, o 23:47 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 13 wrz 2013, o 13:27
Posty: 22
Lokalizacja: Iwonicz
Sprzęt: Yamaha R6
Imie: Marcin
Lokalizacja: Iwonicz
dany_47 napisał(a):
powiem Ci że dziwna sprawa trochę bo nigdy nie spotkałem się z przypadkiem kiedy ładowanie baaardzo przekracza norme, przeważnie go nie ma gdy regulator padnie a u Ciebie jest dużo za duże. Na dłuższą metę padnie Ci akumulator i cholera wie jak zareaguje instalacja motocykla. Ja bym nie ryzykował i przerzucił na próbę czyjś regulator, Twój na 88% "sfiksował".


W najbliższym czasie zakupię regulator. Jak myślicie czy zamienniki są dobre? bo widziałem trochę aukcji i ludzie nawet kupują :) A wracając do Aku to czemu to napięcie po naładowani jest aż 14.2V na nieodpalonym moto czy to się jakoś unormuje jak zmienię regulator?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Regulator napięcia czy Akumulator
PostNapisane: 27 lis 2013, o 01:56 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
przeładowany jest. Ostrożnie z nim chłopie bo elektrolit tam się gotował zapewne i jest w nim w cholerę gazów wybuchowych. Z kupnem regulatora ja bym się wstrzymał i najpierw test zrobił na pożyczonym regulatorze. nie masz od kogo ogarnąć? dla świętego spokoju sprawdził byś żeby mieć bankową pewność.

Jak zmienisz regulator, lub mówiąc trafniej, jak pozbędziesz się usterki to napięcie ładowania będzie odpowiednie (~14-14,4V), napięcie spoczynkowe naładowanej baterii też będzie odpowiednie (~12,5V-13V) i długość życia aku będzie też odpowiednia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Regulator napięcia czy Akumulator
PostNapisane: 27 lis 2013, o 13:48 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 13 wrz 2013, o 13:27
Posty: 22
Lokalizacja: Iwonicz
Sprzęt: Yamaha R6
Imie: Marcin
Lokalizacja: Iwonicz
dany_47 napisał(a):
przeładowany jest. Ostrożnie z nim chłopie bo elektrolit tam się gotował zapewne i jest w nim w cholerę gazów wybuchowych. Z kupnem regulatora ja bym się wstrzymał i najpierw test zrobił na pożyczonym regulatorze. nie masz od kogo ogarnąć? dla świętego spokoju sprawdził byś żeby mieć bankową pewność.

Jak zmienisz regulator, lub mówiąc trafniej, jak pozbędziesz się usterki to napięcie ładowania będzie odpowiednie (~14-14,4V), napięcie spoczynkowe naładowanej baterii też będzie odpowiednie (~12,5V-13V) i długość życia aku będzie też odpowiednia :)


Postaram się w najbliższym czasie coś pożyczyć :) Dzięki wielkie za pomoc.
Gdy przetestuje od razu napiszę co i jak.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Regulator napięcia czy Akumulator
PostNapisane: 23 gru 2013, o 11:42 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 13 wrz 2013, o 13:27
Posty: 22
Lokalizacja: Iwonicz
Sprzęt: Yamaha R6
Imie: Marcin
Lokalizacja: Iwonicz
Witam po dłuższej przerwie :)
Zakupiłem regulator :D i problem znikł ale najprawdopodobniej ten cały problem pociągnął jeszcze akumulator za sobą ;/.
Chciałbym się was poradzić co sądzicie o tym aku
http://allegro.pl/akumulator-zelowy-yam ... 40268.html
Czy jest on w miarę dobry? i czy nie będzie z nim problemu w Mojej R6 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Regulator napięcia czy Akumulator
PostNapisane: 23 gru 2013, o 14:56 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
a do 600ccm to czasem nie idzie taki z oznaczeniem "9" zamiast "12"? 12'ki to do litrów się zakłada raczej. ale w zasadzie nie stanowi to problemu. Ja bym szukał VARTA, BOSCH, BANNER itp. troszkę bardziej markowe ale nie najwyższa półka jeszcze, jak chcesz najwyższą półkę to YUASA.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Regulator napięcia czy Akumulator
PostNapisane: 23 gru 2013, o 15:44 
Offline
kursant

Dołączył(a): 13 kwi 2012, o 21:13
Posty: 219
Sprzęt: litr
Imie: aaa
Lokalizacja: lu
A co z tym akumulatorem. Może temperatury nie znosi. Sprawdź poziom elektrolitu. Naładuj porządnie i trzymaj w domu ze dwa tygodnie i sprawdź czy ma napięcie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Regulator napięcia czy Akumulator
PostNapisane: 24 gru 2013, o 12:42 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 13 wrz 2013, o 13:27
Posty: 22
Lokalizacja: Iwonicz
Sprzęt: Yamaha R6
Imie: Marcin
Lokalizacja: Iwonicz
Strasznie szybko się rozładowuje ;/ poziom elektrolitu dobry i jestem pewien że bateria już wykończona. Tylko chciałem zapytać o tą markę bo akurat jest to w moim przedziale gotówkowym i jest to w miarę popularny aku na aukcjach allegro :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Regulator napięcia czy Akumulator
PostNapisane: 31 gru 2013, o 11:25 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 13 wrz 2013, o 13:27
Posty: 22
Lokalizacja: Iwonicz
Sprzęt: Yamaha R6
Imie: Marcin
Lokalizacja: Iwonicz
Witam po przerwie zmieniłem regulator oraz akumulator (M-Line YT12B-BS 10Ah Żelowy)
dziś podłączyłem i coś nie gra nie wiem napięcia nie przekraczają 11V na odpalonym Moto oczywiście jak dodam gazu i włączę światła to spada nie wiem już sam o co chodzi, Aku oczywiście jak kupiłem to podładowałem specjalna ładowarką aż do FULL


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Regulator napięcia czy Akumulator
PostNapisane: 31 gru 2013, o 11:32 
Offline
kursant

Dołączył(a): 13 kwi 2012, o 21:13
Posty: 219
Sprzęt: litr
Imie: aaa
Lokalizacja: lu
Pisałem wcześniej żeby nie odpalać z uszkodzonym regulatorem. Teraz masz pewnie alternator do naprawy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Regulator napięcia czy Akumulator
PostNapisane: 31 gru 2013, o 11:49 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 13 wrz 2013, o 13:27
Posty: 22
Lokalizacja: Iwonicz
Sprzęt: Yamaha R6
Imie: Marcin
Lokalizacja: Iwonicz
adek napisał(a):
Pisałem wcześniej żeby nie odpalać z uszkodzonym regulatorem. Teraz masz pewnie alternator do naprawy.


A jak to sprawdzić czy on jest sprawny ??
Już normalnie sam nie wiem wcześniej wszystko działo skończyłem sezon zaparkowałem moto do garażu (Oczywiście w trakcie sezonu były problemy z gaśnięciem na skrzyżowaniach tak jak pisałem we wcześniejszych postach) Wymieniłem regulator i Aku , i tak od razu padł by alternator?
Może on musi trochę odstać teraz byłem sprawdzić to już jest 12,4 V
Zrobiłem jeszcze test: Wymontowałem Aku podpiołem do ładowania ładował 2 min i FULL jeżeli alternator byłby popsuty to chyba bardziej rozładowało by mi Aku. No nie wiem takie moje drobne sugestie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1