Teraz jest 23 lis 2024, o 20:10
Strona główna forum » Yamaha R6 » Warsztat
Autor |
Wiadomość |
kostek250
|
Tytuł: Re: Dziura w obrotach pomiedzy 6-8 tys Napisane: 4 paź 2013, o 07:19 |
|
|
kursant |
|
Dołączył(a): 26 lut 2013, o 12:52 Posty: 177
Sprzęt: R6 2000
Imie: Kamil
Lokalizacja: Sochaczew
|
Przypuszczam że to jest charakterystyczne zjawisko dla silnika na gaźnikach w mojej maszynie to przedział 4-5,5 tyś obrotów ale też nie robiłem synchronizacji.
_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z Ciebie zawodnika!
|
|
|
|
camelewcia
|
Tytuł: Re: Dziura w obrotach pomiedzy 6-8 tys Napisane: 4 paź 2013, o 08:01 |
|
|
świeżak |
|
Dołączył(a): 4 lip 2013, o 07:57 Posty: 18
Sprzęt: Yamaha R6 `00
Imie: Kamil
Lokalizacja: Łódź
|
Dodam jeszcze że nie zawsze jest dziura....miedzy 4-5 tyś .... normalka że słaba jest na niskich ale czasami sie potrafi przymulić .... i jakby się dławiła a potem szczał.....
|
|
|
|
kostek250
|
Tytuł: Re: Dziura w obrotach pomiedzy 6-8 tys Napisane: 4 paź 2013, o 08:46 |
|
|
kursant |
|
Dołączył(a): 26 lut 2013, o 12:52 Posty: 177
Sprzęt: R6 2000
Imie: Kamil
Lokalizacja: Sochaczew
|
Dla porównania jeżdżę też CBR 600 F4i 2006 motocykl na wtrysku nie ma czegoś jak dziura w obrotach bardzo płynnie oddaje moc ale też nie ma tego strzału co moja R6 na gaźniku brakuje jej tej dzikości
_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z Ciebie zawodnika!
|
|
|
|
kwas
|
Tytuł: Re: Dziura w obrotach pomiedzy 6-8 tys Napisane: 6 paź 2013, o 19:36 |
|
|
kursant |
|
Dołączył(a): 13 kwi 2012, o 14:09 Posty: 113
Sprzęt: suzuki gsx-r k8 750
Imie: michał
Lokalizacja: Tarnobrzeg
|
f4i to mul w porownaniu do r6 np rj05 , lepiej jakbys sobie3z taka porównał
|
|
|
|
Strona główna forum » Yamaha R6 » Warsztat
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|