Teraz jest 23 lis 2024, o 23:43

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: twardy hamulec po wymianie klockow i plynu
PostNapisane: 25 maja 2013, o 20:03 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2013, o 12:20
Posty: 1800
Sprzęt: R6 RJ11
Imie: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa
No jeżeli kolega mówi, że jest za twarda klamka, to raczej nie jest to już wina subiektywnej oceny. Pompa z pewnością jest dobra, a za silne hamowanie bierze się wg mnie stąd, że pompa ma taki wydatek, aby obsługiwać 2 tłoczki. Ale skoro jeden słabiej łapie, to znaczy, że drugi będzie dostawał nadmiar płynu, a siła hamowania będzie za duża.
Proponowałbym sprawdzić same przewody i dojście płyn udo zacisku.

_________________
Nie ma złej pogody do jazdy, jest tylko złe przygotowanie się do niej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: twardy hamulec po wymianie klockow i plynu
PostNapisane: 26 maja 2013, o 00:59 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2013, o 11:15
Posty: 44
Sprzęt: R6 RJ095 Raven
Imie: Damian
Lokalizacja: Wroclaw
panowie, podejrzewam, jeszcze jedno, mianowicie spuchnięty przewód hamulcowy wewnątrz, znajomy twierdził rzekomo, że po nacisnieciu hamulca jeden z przewodow troche bardziej puchł niż drugi. Podmienie jutro z hondy vtr znajomego, jesli objawy ustaną, zamieniam je na stalowy oplot. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: twardy hamulec po wymianie klockow i plynu
PostNapisane: 26 maja 2013, o 05:54 
Offline
kursant

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 08:01
Posty: 152
Sprzęt: r6
Imie: emk
Lokalizacja: somewhere
jakbyś chciał gumowe przewody to mam do tej ry6, u siebie zmieniałem na stalowy oplot i te mi zostały, opylę ci jak chcesz
moje heble się nie grzały i chodziły równo, ale czy to przewód powodował by twardą pracę pompy :?: i hamowanie mocniej jednej strony, uoj nie wiem, no ale kombinuj
a tak w ogóle to jaki płyn zalałeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: twardy hamulec po wymianie klockow i plynu
PostNapisane: 28 maja 2013, o 09:57 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2013, o 11:15
Posty: 44
Sprzęt: R6 RJ095 Raven
Imie: Damian
Lokalizacja: Wroclaw
Opiszę temat, na przyszłość jeśliby ktoś miał podobny problem..
Wczoraj zamieniłem węzyk hamulcowy od vtr (pojedynczy z trójnikiem), odpowietrzyłem i jest poprawa, klamka odzyskała swoją twardość, pojawił się stop. Okazuję się iż jeden z przewodów musiał być napuchnięty od wewnątrz, albo ściśnięty przez co pompka tłoczyła cały czas płyn a ten nie miał jak wrócić do zbiorniczka, z tąd też ta twarda klamka.
Niestety to nie koniec, po wymianie węża przód przejechałem się pare razy nie hamując przodem, i okazuje się ze lewa tarcza jest jeszcze lekko ciepła podczas gdy prawa zimna - diagnoza? jeśli płyn hamulcowy jest zimny a układ odpowietrzony to musi trzymać tylko zacisk (krzywą tarczę raczej wykluczam). Tak oto więc zamówiłem stalowy oplot, rozbiorę zacisk i liczę, że będzie juz po problemie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1