Teraz jest 24 lis 2024, o 00:41
Strona główna forum » Yamaha R6 » Warsztat
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
DedE
|
Tytuł: R6 2004r za dużo paliwa(?) Napisane: 15 kwi 2013, o 18:31 |
|
|
świeżak |
Dołączył(a): 23 lut 2012, o 23:36 Posty: 10
Sprzęt: r6
Imie: Damian
|
Witam . Otóż od niedawana mam mały problem z moją r6 : Stało się to po tym jak odpaliłem ją na chwile ze zdjętym bakiem i filtrem powietrza podczas czyszczenia filtra pow ( K&N ) - Dźwięk wtrysku po przekręceniu kluczyka/ włączeniu zapłonu stał się o wiele głośniejszy, falują niskie obroty , do 4 tyś na biegu przerywa , więcej pali , i schodząc z obrotów częściej strzela dużym płomieniem ognia ( wcześniej zdarzało co jakiś czas strzelić ogniem ale delikatnie - wydech akrapovica ), kilka razy zdarzyło jej się zgasnąć na wolnych obrotach. Szukając na forum podobne problemy miały jedno podłoże : fajko-cewki . Tu jednak ewidentnie winą jest układ paliwowy , jakby dostawała za dużo paliwa i martwi mnie ten dziwny/głośny dźwięk "ładowania wtrysku" . Miał ktoś może podobny przypadek ? do wymiany pompa paliwa ? czy może gdzieś jest nieszczelność w dolocie ?
Ostatnio edytowano 15 kwi 2013, o 21:23 przez DedE, łącznie edytowano 1 raz
|
|
|
|
PajakR6
|
Tytuł: Re: R6 2004r za dużo paliwa(?) Napisane: 15 kwi 2013, o 19:29 |
|
|
mistrz toru |
|
Dołączył(a): 14 wrz 2010, o 13:20 Posty: 1769 Lokalizacja: Konin
Sprzęt: YZF R6 2007
Imie: Karol
Lokalizacja: konin
|
to slychac pompe paliwa a co do strzalow regulacja zaworow bo sa luzy i dlatego stzrela tak czesto a co do falowania obrotow to przepustnica trzeba zrobic synchro
_________________ YAMAHA R6 07r. Żyć chwilą nie chwilę...
|
|
|
|
DedE
|
Tytuł: Re: R6 2004r za dużo paliwa(?) Napisane: 15 kwi 2013, o 21:21 |
|
|
świeżak |
Dołączył(a): 23 lut 2012, o 23:36 Posty: 10
Sprzęt: r6
Imie: Damian
|
Nastraszyłeś mnie trochę . Ale poszedłem przed chwilą do garażu, posprawdzać co i jak , bo nie możliwe żeby nagle po czyszczeniu filtra moto się tak "rozregulowało" więc podniosłem bak , i zauważyłem że ja trzymam bak w górze i przekręcę zapłon to dźwięk pompy paliwa jest normalny (czyt cichy, łagodny pisk) po położeniu baku znowu głośno i po odpaleniu nie trzyma obrotów , okazało się że gumowy wężyk od paliwa jest już trochę wysłużony i zaginał się przy ujściu , przez co nie było swobodnego przepływu paliwa . Zrobiłem jakieś 30km i na razie wszystkie problemy zniknęły , moto znów idzie równo z samego dołu , nie pluje już tak marchewkami , i nie gaśnie na niskich , co do spalania mam nadzieje ze tez się ogarnie . Dzięki za pomoc i mam nadzieję że problem rozwiązany . Zdam relacje po zrobieniu większej ilości km.
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Strona główna forum » Yamaha R6 » Warsztat
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|