Michu_SR napisał(a):
tylko dol,ale to znaczenia raczej nie ma,zabezpieczenia wszystko okej,zmienione;)
to ma najistotniejsze znaczenie chocby dlatego ze jak mozesz twierdzic iz zabezpieczenia sworzni sa ok. , a nawet ze je zmieniłes ? jakim cudem dołem wymieniłes zabezpieczenia sworzni bez zdjecia głowicy i wyciagiecia tłokow ?
to zwyczjanie niemozliwe. W warunkach domowych nawet gdybys rozebrał silnik nie sadze zebys go prawidłowo złozył nie majac unarzedziowienia np. by włozyc tłoki z pierscieniami w cylindry majac pwenosc ze ich nie polamałes wkładajac . Mam wieloletnie doswiadczenie i wykształcenie w tym kierunku , a mocno bym sie namylał przy składaniu silnika rozłozonego na drobne ,modelu z jakim wczesniej nie zetknąłem sie, lub sam go nie rozebrałem
nie lubie jak ktos dyletancko sie chwali , uwazam ze majac 16 lat twoja wiedza na temat mozliwosci naprawy głownej silnika ogranicza sie jedynie do jego wymycia, a i to takze pod nadzorem rodzica