Teraz jest 24 lis 2024, o 03:47
Strona główna forum » Yamaha R6 » Warsztat
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
skinnerpl
|
Tytuł: R6 silnik do rocznika 98-02 Napisane: 15 wrz 2012, o 15:40 |
|
|
Witajcie, mam zatarty dół silnika czy jest możliwość przełożenia dołu z 2003 do pierwszego modelu R6? Szukałem tematu ale nikt nic nie mówił sensownego, jeżeli ktoś już takie coś robił mogę prosić tel na prv? Pozdrawiam Bartek
|
|
|
|
RafalTBG
|
Tytuł: Re: R6 silnik do rocznika 98-02 Napisane: 9 paź 2012, o 18:24 |
|
|
przyszły mistrz |
|
Dołączył(a): 23 lip 2010, o 21:26 Posty: 990 Lokalizacja: TBG
Sprzęt: R1 RN02
Imie: Rafał
|
z 02 tak ale z 03 raczej juz nie. ale poczekaj na odp innych
_________________ Regulamin pkt 16 ZA NIE STOSOWANIE SIE NOWYCH USEROW DO TEGO OD 2012 DAJE BANA NA TYDZIEN I OSTRZEZENIE
|
|
|
|
pies
|
Tytuł: Re: R6 silnik do rocznika 98-02 Napisane: 10 paź 2012, o 04:27 |
|
|
pochłaniacz winkli |
Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48 Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
|
nie robiłem tego nigdy, ale moge ci podac oznaczenia katalogowe np. wałow korbowych z roczniaka 98 4TV-1111-00-00 , rocznika 2003 5SL-11411-00-00 . Jak widzisz róznia sie co moim zdanie znaczy ze były robione modyfikacje , one nie koniecznie musza róznic sie np. wymiarami srednic panewek , ale wystarczy ze były zmiany w ciezarach toków , korbowodów i juz bedzie problem z wywazeniem całego układu co zaskutkuje drzeniem silnika ,a nawet wpadaniem w rezonans co przy obrotach powyzej 15 tys. moze miec tragiczne skutki. Nie sadzisz chyba ze silnik od roku 98 do 2003 nie uległ daleko idacym unowoczesnieniom.
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Strona główna forum » Yamaha R6 » Warsztat
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|