Teraz jest 24 lis 2024, o 03:56

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: amor skrętu
PostNapisane: 4 sie 2012, o 18:45 
Offline
kursant

Dołączył(a): 25 lip 2011, o 18:07
Posty: 167
Sprzęt: r6
Imie: Przemek
Lokalizacja: Turek
Witam wszystkich, mam pytanie dotyczace amortyzatora skretu. Powiem tak.. na jakis firmowy amor mnie za bardzo nei stac bo to jest wydatek kilku stówek a są wazniejsze potrzeby, czy jest sens zakladac jakis seryjny amor np z suzuki albo r1? Nawet Cagiva mito ma seryjnie montowany taki bajer. czy jest on na tyle skuteczny w dzialaniu ze mozna go załozyc do R6? bo niby w ducati sa identyczne. wiem ze to nie to samo co jakas firmówka z regulacją ale moze taki seryjny choćby z tej Mito to juz zawsze cos.. ? mial ktos doczynienia z tym?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: amor skrętu
PostNapisane: 17 sie 2012, o 08:20 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lut 2010, o 15:01
Posty: 261
Lokalizacja: Chorzów
Sprzęt: ciekłe srebro ;)
Imie: Artur
nie jestem pewien jak jest u innych producentow, ale Ohlins ten sam element amortyzujacy montuje do wielu maszyn, wiec sadze ze sam element jesli tylko ma ten sam skok co przeznaczony do Twojego sprzetu da rade, problemem tak naprawde jest mocowanie, ktore producenci wyceniaja na 70% ceny calego zestawu ;) chyba ze masz na tyle sprzetu i zdolnosci ze sam sobie element z aluminium wystrugasz


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: amor skrętu
PostNapisane: 17 sie 2012, o 08:31 
Offline
kursant

Dołączył(a): 25 lip 2011, o 18:07
Posty: 167
Sprzęt: r6
Imie: Przemek
Lokalizacja: Turek
o mocowanie akurat najmniej sie martwie bo jest to do zrobienia. chodzi mi tylko o to czy amor montowany seryjnie w motocyklu jest na tyle skuteczny ze bedzie sens sie bawic w jego zakladanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: amor skrętu
PostNapisane: 17 sie 2012, o 21:30 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 cze 2011, o 17:02
Posty: 34
Lokalizacja: W-wa
Sprzęt: R6 04
Imie: Marcin
IMO jeśli amor byłby konieczny to byłby tam seryjnie. przejechałem ok 13kkm na R6 2004 bez amora często latając po torze i nie widzę potrzeby montowania amora skrętu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: amor skrętu
PostNapisane: 18 sie 2012, o 12:01 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
maran6 napisał(a):
IMO jeśli amor byłby konieczny to byłby tam seryjnie. przejechałem ok 13kkm na R6 2004 bez amora często latając po torze i nie widzę potrzeby montowania amora skrętu.


Sorka z off topa ...maran6 jedziesz w poniedzialek albo srode do Radomia na tor bo kumple sie wysypali i chyba zostane sam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: amor skrętu
PostNapisane: 18 sie 2012, o 23:51 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, o 21:26
Posty: 990
Lokalizacja: TBG
Sprzęt: R1 RN02
Imie: Rafał
dla mnie jazda bez amora to tak samo jak w krutkich spodenkach w podkoszulku

mozna dorwac markowe za ok 500zl z rozbitkow.

szukaj u tych co sciagają motocykle porozbijane na dawcow

_________________
Regulamin pkt 16 ZA NIE STOSOWANIE SIE NOWYCH USEROW DO TEGO OD 2012 DAJE BANA NA TYDZIEN I OSTRZEZENIE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: amor skrętu
PostNapisane: 19 sie 2012, o 20:02 
Offline
kursant

Dołączył(a): 25 lip 2011, o 18:07
Posty: 167
Sprzęt: r6
Imie: Przemek
Lokalizacja: Turek
no tylko to juz jest 500 zl a jak juz wczesniej pisalem na taki wydatek mnie nie stac bo sa wazniejsze potrzeby. mi chodzilo o amortyzatory seryjne z suzuki, ducati itp ktore mozna kupic za 100 pare zł. I chcialem sie dowiedziec czy taki amor to juz cos czy tak naprawde to bajer ktory w ogole nie spelnia swojej funkcji i bylaby to niepotrzebna strata ponad 100zł


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: amor skrętu
PostNapisane: 19 sie 2012, o 22:15 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lut 2010, o 15:01
Posty: 261
Lokalizacja: Chorzów
Sprzęt: ciekłe srebro ;)
Imie: Artur
maran6 napisał(a):
IMO jeśli amor byłby konieczny to byłby tam seryjnie. przejechałem ok 13kkm na R6 2004 bez amora często latając po torze i nie widzę potrzeby montowania amora skrętu.


przepraszam ze bede niegrzeczny, ale mysle ze jesli jezdzisz po prawdziwych torach, nie takich lotniskowych, to chyba jezdzisz dosyc asekuracyjnie, jesli nie poczules braku amortyzatora skretu w takim motocyklu jak r6 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: amor skrętu
PostNapisane: 25 lis 2012, o 22:54 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2012, o 22:24
Posty: 71
Sprzęt: r6
Imie: Grzegorz
bailif napisał(a):
maran6 napisał(a):
IMO jeśli amor byłby konieczny to byłby tam seryjnie. przejechałem ok 13kkm na R6 2004 bez amora często latając po torze i nie widzę potrzeby montowania amora skrętu.


przepraszam ze bede niegrzeczny, ale mysle ze jesli jezdzisz po prawdziwych torach, nie takich lotniskowych, to chyba jezdzisz dosyc asekuracyjnie, jesli nie poczules braku amortyzatora skretu w takim motocyklu jak r6 ;)


dokładnie:) i amor to podstawa a te seryjne to totalny złom i szkoda się w to bawić bo to w ogóle nie trzyma!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1