someone_23 napisał(a):
filtr byl zamoczony ale tylko od lewej strony, umylem go i wlozylem z powrotem, probowalem odpalic bez i nic z tego, nie mam zadnych bledow po przekreceniu kluczyka... mnie dziwi tylko to ze dopiero zaplon lapie jak juz rozrusznik kreci bardzo wolno, wtedy odpala na chwile i gasnie bez zadnych strzalow.
z silnikiem nic sie raczej nie stalo kreci bez najmniejszego problemu raczej nie ma mowy o przytarciu, pokrywa pekla delikatnie stator sie nie uszkodzil.
Moze podpowiedzcie gdzie moge szukac przyczyny braku iskry? gdzie moga byc jakies czujniki ktore ja blokuja?
Edit:
jeszcze jedna rzecz, czy napiecia rzedu 40V na cewkach to normalna wartosc?
Czyli faktycznie może coś z elektryką. Jezeli przy niskim napieciu zaczyna dzialac, tzn, ze dawkowanie paliwa jest prawidlowe/umozliwiajace uruchomienie silnika.
Co do czujnikow - jezeli czujnik wskazuje, ze motocykl jest w pozycji leżacej (lub jest uszkodzony), to na 99% powinienes dostac komunikat na zegarze. Jezeli napiecie na cewkach jest poprawne (sprawdź wartość w serwisówce.), a cewki nie bocznikują, to wina moze lezec w ecu.