oczywiscie ze mozna jezdzic do konca sezonu. W ogole trwałosc i tolerancja luzu zaworowego w kostukcjach rozrzadu typu DOHC jest na tyle duza ze regulacje zaworow robi sie nie czesciej jak raz na całe zycie pieca. ( oczywiscie po ustawieniu fabrycznym) Z pewnoscia moga wystapic zdarzenia szczegolne jak np. jazda bez oleju , lub kilkometrami na przednim kole , kiedy moze wystapic czasowe niedoolejenie góry i wynikajacy z tego kłopot z zaworami. Moje doswiadczenie podpowiada ze najczestsza przyczyna postukiwania w gowicy sa zawieszajace sie zawory , bywaja takze hłasliwe wtryski, ale do prawdziwych rzadkosci nalezy zbyt duzy luz zaworowy. Moto. nawet po przeciegach 50tys. i wiecej, z reguły maja luzy swobodnie mieszczace sie w marginesie błedu. Dlatego biorac pod uwage ze regulacja zaworow to cos wiecej niz wypicie porannej kawki, radze zanim podejmiesz decyzje o kosztownej regulacji zaprosci jakiegos zaufanego mechanika by wsłuchac sie na czworo uszu w prace sprzętu