Teraz jest 22 lis 2024, o 08:42

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Uszczelniacze zaworów r1 RN011
PostNapisane: 15 mar 2012, o 19:58 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
tommygsx rzuciles jeszcze jeden interesujacy temat . Powinienes wiedziec ze pierscienie jaki tłoki sa smarowane , ale i chłodzone olejem dodatkowo chłodzi, ale juz głownie cylinder płyn chłodniczy, jednak tłoki i pierscienie głownie chłodzi olej. Zapiekanie sie starych pierscieni to wynik z reguły brania oleju na tyle duzo ze zgromadzony nagar na denku tłoka skutecznie termicznie izoluje tłok w konsekwencji prowadzi do zatarcia pierscieni. Jesli wezmiesz statystyke z reguły zapiekaja sie pierscienie uszczelniajace , głownie pierwszy potem kolejne. To własnie dowodzi ze nie tarcie o cylinder zapieka pierscienie , a brak własciwego chłodzenia . Denko tłoka chłodzi procz oleju takze wtryskiwana mieszanka i zasysane powietrze jesli nagar to zaizoluje skutkiem bedzie zatarcie najpierw pierscieni, w nastepstwie tłoka z cylindrem. Stad wymiana tłoka wraz z pierscieniami na nowy da oczywisty efekt polepszenia sytuacji , ale i tak trzeba usunac przyczyny nie tylko skutek, bo to na krótka mete


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Uszczelniacze zaworów r1 RN011
PostNapisane: 15 mar 2012, o 19:59 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
RafalTBG napisał(a):
czyli jaki masz patent na zabielenie ? ;]



myśl , bo pomysle ze nie myslisz :lol:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Uszczelniacze zaworów r1 RN011
PostNapisane: 15 mar 2012, o 20:10 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, o 21:26
Posty: 990
Lokalizacja: TBG
Sprzęt: R1 RN02
Imie: Rafał
poddaje sie ;]

_________________
Regulamin pkt 16 ZA NIE STOSOWANIE SIE NOWYCH USEROW DO TEGO OD 2012 DAJE BANA NA TYDZIEN I OSTRZEZENIE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Uszczelniacze zaworów r1 RN011
PostNapisane: 15 mar 2012, o 20:32 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
Oczywiscie ze wystajace ponad powierzchnie zawory trzeba wyjac z gniazd . Płyte traserska najlepiej zrobic z grubej szyby przyklejając klejem montazowym papier scierny o granulacji 350 - 400 po czym wykonywac okręzne ruchy i w ten sposob zabielic głowice. W ten sam sposób mozna zabielic blok, ale przed tym nalezałoby go oczyscic z oleju i za pomaca zaciskow mimosrodowych lub dwu drobnozwojnych wzajemnie skontrowanych nakretek wykrecic szpilki. Podkresalm ze nie chodzi tu o szlifowanie naprawcze, lub powiekszajce kompresje , ale tylko zabielenie powierzchni przed załozeniem uszczelki .


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Uszczelniacze zaworów r1 RN011
PostNapisane: 15 mar 2012, o 20:40 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, o 21:26
Posty: 990
Lokalizacja: TBG
Sprzęt: R1 RN02
Imie: Rafał
tak to i ja obstawialem chodz iną gradacją

to teraz małe zapytanie z ciekawosci. Zazwyczaj zeby zabielisc na magnesowce włowice wystarczy ściąć 0,01m -0,03m a ile według ciebie hardkorowo można sciąć 0,2m ?

bo o samochodowym silniku c20ne to do 1.8mm :D a efekt uboczny był niezły ale to nie wazne

_________________
Regulamin pkt 16 ZA NIE STOSOWANIE SIE NOWYCH USEROW DO TEGO OD 2012 DAJE BANA NA TYDZIEN I OSTRZEZENIE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Uszczelniacze zaworów r1 RN011
PostNapisane: 15 mar 2012, o 20:50 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
jesli masz zdjeta głowicę i nawet starą uszczelke to sprobuj przemierzyc odległosc tłoka od uniesionego zaworu . Mysle ze zdjecie 0,2mm nie powinno spowodowac zderzenia tłoka z zaworem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Uszczelniacze zaworów r1 RN011
PostNapisane: 15 mar 2012, o 20:54 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, o 21:26
Posty: 990
Lokalizacja: TBG
Sprzęt: R1 RN02
Imie: Rafał
a według ciebie warto ciąć 0,2 czy tylko zabielic

_________________
Regulamin pkt 16 ZA NIE STOSOWANIE SIE NOWYCH USEROW DO TEGO OD 2012 DAJE BANA NA TYDZIEN I OSTRZEZENIE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Uszczelniacze zaworów r1 RN011
PostNapisane: 15 mar 2012, o 21:02 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
proponuje tylko zabielic , 0,2mm nie da ci nic czego sie spodziewasz , dopiero 1, 5 mm lub 2mm mogły by zauwazalnie zwiekszyc kompresje i nieco poprawic osiagi, ale wiesz, to sie wiaze z modyfikacja momentu zapłonu itp. tak ze zostan przy wersji zabielenia to sa dostatecznie mocno wysilone sprzety.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Uszczelniacze zaworów r1 RN011
PostNapisane: 15 mar 2012, o 21:06 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, o 21:26
Posty: 990
Lokalizacja: TBG
Sprzęt: R1 RN02
Imie: Rafał
podziękował za odpowiedzi :drink: w tym temacie

_________________
Regulamin pkt 16 ZA NIE STOSOWANIE SIE NOWYCH USEROW DO TEGO OD 2012 DAJE BANA NA TYDZIEN I OSTRZEZENIE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1