kolego nfs, ja w zadnym wypadku zadnej z firm nie polecałem, po prostu podałem kilku producentow zestawow napedowych jakie sa do nabycia na rynku USA . Osobiscie nie sadze zeby Regina produkowała buble , nie sadze tez zeby jakakolwiek inna produkowała łancuchy i zebatki przeznaczone w opisie do zastosowania np. w R6 czy R1 , a ich produkty nie były zdolne przeniesc moc tych sprzetow. Nonsens, kazdy z tych zestawow bedzie chodził zgodnie długo , jak jego gwarancja przebiegu podaje. Zwykle przy tego typu produktach, gdzie w gre wchodza duze przeciazenia np. podczas mocnych przyspieszen, stawiania moto. na tylnym kole , celowych poslizgach itp. łancuchy i zebatki maja wysoki wspołczynnik kr ( bezpieczenstwa na mozliwosc zerwania ogniw, lub sciecia zebatk ) normalnie stosowane jest 80% w przypadku zestawow naped. do scigaczy sasdze ze nawet 150%. Kwestia trwałosci jest juz inna sprawa, na nia sie wiele czynnikow skałada : okolica w jakiej moto jest eksploatowane, temperament kierowcy, smarowanie zebatek i powierzchniowo ogniw. Odnosze wrazenie ze producent dajac gwarancje na przebieg, usrednia te czynniki stad byc moze ekstremalnie eksploatowany zestaw pochodzi krocej niz mowi na ten temat gwaqrancja, ale to nalezy traktowac jako wybryk, z reguły te rzeczy słuza dłuzej niz gwarancjja zakłada. Podam wam jeszcze cene z upustami oryginalnego zestawu u dealra w Stanach :
łancuch - 20 CHAIN (DID532ZLVKA 9Y581-55115-00 1 $220.05
duze koło zebate : SPROCKET, DRIVEN ( (5MT5) 5EB-25448-20-00 1 $66.24
małe koło zebate : 33 SPROCKET,DRIVE 16T 2GH-17460-00-00 1 $27.05
nie mały wydatek , ponad 300$ + wysyłka .
|