Teraz jest 24 lis 2024, o 11:14

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: filtr powietrza K&N
PostNapisane: 16 sty 2012, o 20:46 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2011, o 00:11
Posty: 119
Lokalizacja: Zambrów
Sprzęt: R6
Imie: Piotr
Moja ma 16.5 tys przejechane i filtr nie był ruszany ;) Ja sensu nie widzę, chyba, że chcesz mieć satysfakcję z włożenia do swojej ukochanej K&N :)

_________________
Adrenalina!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: filtr powietrza K&N
PostNapisane: 5 lut 2012, o 22:52 
Pany, przed montażem K&N trzeba impregnować? Zastanawiam się czy od razu w komplet do czyszczenia nie przyinwestować...


Góra
  
 
 Tytuł: Re: filtr powietrza K&N
PostNapisane: 5 lut 2012, o 23:16 
Offline
mistrz prostej

Dołączył(a): 9 mar 2011, o 23:53
Posty: 393
Sprzęt: R1 RN12
Imie: Sławek
Filtr powinien być już naoliwiony. Zestaw do czyszczenia przyda ci się dopiero za kilkanaście/kilkadziesiąt tyś km.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: filtr powietrza K&N
PostNapisane: 6 lut 2012, o 14:40 
ja mam przjechane okolo 6 tys i juz mysle o wymianie swiec i filtrow i oleju :D hee to juz sam nie wiem czy warto to robic :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: filtr powietrza K&N
PostNapisane: 6 lut 2012, o 22:29 
Zgodnie ze specyfikacją YA-6008R nie jest przeznaczony do typowej (poza torem) eksploatacji i wymaga modyfikacji układu paliwowego(?). Martwi mnie też brak informacji o zabezpieczeniu silnika w przeciwieństwie YA-6008. Wiecie Pany o jakie modyfikacje tutaj chodzi? K&N ma tu na myśli tylko zmianę map zapłonu, czy może jakieś bardziej inwazyjne metody? Stosował to ktoś poza torem?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: filtr powietrza K&N
PostNapisane: 11 lut 2012, o 16:19 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2012, o 22:24
Posty: 71
Sprzęt: r6
Imie: Grzegorz
Prawda na temat sportowych filtrów jest taka,ja wrzucasz sportowy filtr i nie masz comandera to pogarszasz osiągi i spalanie, w r6 spalanie wzrasta co najmniej o 1l (bez comandera z comanderem jeszcze wiecej!)Filtr sportowy polecam tylko i wyłacznie z PCIII i inigition module)tak to wam to nic nie da jeszcze się bd wkurzać bo efekt przy dodaniu gazu jest taki jak by maszyna miala muła,słychać tylko zaciągane powietrze).


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: filtr powietrza K&N
PostNapisane: 11 lut 2012, o 17:01 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 13:51
Posty: 1248
Lokalizacja: piwniczna
Sprzęt: r1
Imie: darek
ja powiem tak.w moto na gaznikach nawet bym nie myslal o KN czy innych sportowych filtrach.niepotzrebnie tylko pozniej problemy z regulacjami i spalaniem sa. nie wiem jak w nowszych r6 ale w np rn12 nie ma juz gabkowych filtrow powietrza,wiec chcac nie chcac gdy przyszlo mi wymienic mialem do wyboru KN i BMC. zadnych cyrkow z zamulaniem nie ma jak pisze dawca (przynajmniej w r1) spalanie ZMALALO o ponad litr! i nie sa to moje jakies wymysly tylko czyste obliczenia . co do mocy jak juz mowilem wczesniej nie widze zadnej roznicy na plus,ale nawet sie na to nie nastawialem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: filtr powietrza K&N
PostNapisane: 11 lut 2012, o 17:07 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2012, o 22:24
Posty: 71
Sprzęt: r6
Imie: Grzegorz
darekR1 napisał(a):
ja powiem tak.w moto na gaznikach nawet bym nie myslal o KN czy innych sportowych filtrach.niepotzrebnie tylko pozniej problemy z regulacjami i spalaniem sa. nie wiem jak w nowszych r6 ale w np rn12 nie ma juz gabkowych filtrow powietrza,wiec chcac nie chcac gdy przyszlo mi wymienic mialem do wyboru KN i BMC. zadnych cyrkow z zamulaniem nie ma jak pisze dawca (przynajmniej w r1) spalanie ZMALALO o ponad litr! i nie sa to moje jakies wymysly tylko czyste obliczenia . co do mocy jak juz mowilem wczesniej nie widze zadnej roznicy na plus,ale nawet sie na to nie nastawialem

w r1 nie ma efektu muła bo jest to juz 1l i ciagnie inaczej natomiast r6 jeszcze w tym modelu 2006-2007 w dole to szału ni ma:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: filtr powietrza K&N
PostNapisane: 11 lut 2012, o 17:11 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 13:51
Posty: 1248
Lokalizacja: piwniczna
Sprzęt: r1
Imie: darek
a jakie macie tam standardowe filtry montowane?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: filtr powietrza K&N
PostNapisane: 11 lut 2012, o 17:26 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2012, o 22:24
Posty: 71
Sprzęt: r6
Imie: Grzegorz
http://allegro.pl/yamaha-r6-filtr-powie ... 79427.html tak to wygląa gąbka to nie jest.Srodek zwykły jak w samochodzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1