Sorka że się lekko nie zgodzę ok koleś mówił dość uczciwie... ale powiem ci kilka słów od siebie. dlaczego padają skrzynie w R1 i R6 nie od zmiany bez sprzęgła choć to boli tryby, nie od szybkiej jazdy nie od piłowania do czerwonego pola na każdym biegu, wiesz od czego od wbijania na siłę (bo prawie na sucho) 2 biegu na gumie. to jest podstawowa sprawa jeśli chodzi o awarię 2 biegu. więc jeśli ktoś mówi że wbija bez sprzęgła na gumie 2 bieg to owszem jest szczery do bólu ale nie ma racji mówiąc że to jest zdrowsze od strzału ze sprzęgła bo nie jest, w najgorszym wypadku zniszczysz tarcze sprzęgłowe wraz z przekładkami co koszt tego na oryginałach jest około 500 zł i trwa godzinę wymiana, zaś koszt trybów wodzików i często pamiętnika plus robocizna oraz wyjęcie całego serca z ramy to zupełnie inna bajka... takie jest moje zdanie kolego. A z Marcinem okazało się że to jednak nie to moto, hehe chłopakowi ulżyło...