Teraz jest 24 lis 2024, o 05:31

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Warsztat - Warszawa i okolice
PostNapisane: 13 sty 2012, o 20:49 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Chce zrobić duży przegląd + zamontować kilka rzeczy w marcu zanim tłumy zaatakują.

Możecie polecić coś w Warszawie lub okolicy?
Zależy mi przede wszystkim na jakości, ale żeby rozboju cenowego nie było.
Możecie polecić coś dla mojej R6?

Jeśli macie jakieś doświadczenia o polecanych serwisach to napiszcie co i jak cenowo wygląda.

Dzięki


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Warsztat - Warszawa i okolice
PostNapisane: 13 sty 2012, o 23:31 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2011, o 13:58
Posty: 397
Lokalizacja: Choszczno
Sprzęt: YamahaR1 i CBR600F4i
Imie: Piotrek
Lokalizacja: Choszczno
Ja poleciłbym Ci tego kolege z forum. Mi pomógł na forum i telefonicznie też mi pomógł nie raz. Jestem z zachodniopomorskiego wiec dzwonilem jak mialem problem i z marszu potrafił mi pomóc. Masz jego stronke http://www.gmg-serwis.pl

_________________
CO MNIE NIE ZABIJE TO WZMOCNI


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Warsztat - Warszawa i okolice
PostNapisane: 16 sty 2012, o 07:47 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
moge ci polecic siebie. Mam 30 lenia praktyke w naprawie motocykli zwlaszcza sa mi bliskie z doswiadczenia sprowadzania ze Stanow oraz pozniejszych napraw ,Yamaha i Honda . Mozemy o tym pogadac 790539896.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Warsztat - Warszawa i okolice
PostNapisane: 16 sty 2012, o 19:23 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Dodam, że w moto wszystko gra.
Chce zrobić po prostu przegląd czy wszystko ok, wymienić płyny eksploatacyjne,przesmarować linki itp.
Na regulacje zawiechy już mam kontakt.
Zamontować stalowy oplot i klamki krótkie.
Tyle.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Warsztat - Warszawa i okolice
PostNapisane: 17 sty 2012, o 06:52 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
z ktorego roku jest twoj moto. i jaki ma przebieg ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Warsztat - Warszawa i okolice
PostNapisane: 17 sty 2012, o 20:03 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
2004 r.
obecnie 25 tyś. - po stanie moto wnioskuje że przebieg nie kręcony zanim kupiłem.
Moto bardzo zadbane.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Warsztat - Warszawa i okolice
PostNapisane: 18 sty 2012, o 05:34 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
jezeli przebieg jest rzeczywisty? twoj moto. nie wymaga zbyt wielkiego nakładu pracy. Z powazniejszych rzeczy , z ktorymi prawdopodobnie sam nie dasz sobie rady to sprawdzenie stanu rozrzadu ( napiecie łancuszka, stan slizgu , regulacja luzu zaworowego) moto . z rynku wtornego moze miec krecony licznik , juz samo przypuszczenie ze moze tak byc powoduje iz nalezy sprawdzic rozrzad poniewaz to wazny zespoł silnika . Awaria rozrzadu konczy sie tragicznie , mozesz mi wierzyc. Takze swiece powinienes sprawdzic, nawet je wymienic na wszelki wypadek .Nie jest to droga sprawa i lepiej w sezonie tego nie robic tylko bezstresowo jezdzic . O takich prozaicznych tematach jak olej , filtry , luz w głowce ramy, luz wahacza tylnego nie bede sie rozpisywal , to mozesz sprawdzic we własnym zakresie. Nie sadze zeby były juz luzy, ale jesli sa , to jazda z luzami spowoduje bardzo szybkie ich powiekszanie , w konsekwencji naprawa bedzie znacznie drozsza. Jesli chodzi o przednie zawieszenie o ktorym wczesniej wspominałes , to wymiana oleju w goleniach nie zaszkodzi oczywiscie, ale nie jest konieczna . O ile nie zauwazyłes wycieku , nie wyczuwasz luzow , nic nie stuka ,to znaczy ze jest ok. Linek w zasadzie nie smaruje sie . Kiedys w Junakach i WFMkach praktykowalo sie smarowanie linek, ale te czasy naleza do słusznie minionych. Obecne oryginalne linki maja wysciołkę teflonowa wewnatrz pancerza co czyni je wlasciwie wiecznymi bez koniecznosci smarowania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Warsztat - Warszawa i okolice
PostNapisane: 18 sty 2012, o 22:38 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Moto kupione od osoby która 100% nie zrobiła przekrętu z przebiegiem. Było przez niego jeżdżone 4 lata. Wcześniej sprowadził ja z Włoch. Przez 4 lata nic poza corocznym serwisem nie było robione. Wszystkie płyny, filtry itp regularnie wymieniane.
O co nie jestem pewien:
- stan rozrządu,
- stanu świec,

Olej filtry jest ok, ale po zimie wymieniam.
Filtr powietrza do sprawdzenia. Mam nowy gdzieś w garażu.
Akumulator - niby przelatał 4 sezony, ale na prostowniku wszystko ok.
luz w głowce ramy, luz wahacza tylnego - nic nie wyczuwam, ale ...
wymiana oleju w goleniach - tu jest wszystko OK - nie ma stukania wycieków itp. Jedno co mie zastanawia, to to że przód zawiechy musiałem skręcić na twardo żeby nie R6 nie nurkowała przy hamowaniu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Warsztat - Warszawa i okolice
PostNapisane: 19 sty 2012, o 09:15 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
siła homowania przednich hamulcow jest tak duza ze nie ma takiego scigacza , ktory by nie nurkował podczas ostrego wcisniecia klamki. Musisz wiedziec ze to czym "utwardzasz" działanie goleni w zadnym wypadku nie zmienia charakterystyki modułu sprezyny , odpowiedzialnej za skok zawieszenia ,a jedynie zmienia sile tłumienia podczas pokonywania nierownosci . Owszem ,pozornie nagłe i mocne zahamowanie przodem da wrazenie mniejszego nurkowania, ale finalny skok nie ulega w zadnym wypadku zmianie i podczas dluzszej drogi hamowania moto. zanurkuje głeboko jak zawsze. Sadze , biorac pod uwage ze nie ma wyciekow, nie stuka , pozostaje jedynie sprawdzic siłe tlumienia w tescie szokowym, co pozwoli ocenic stopien faktycznego zuzycia teleskopow. To wazne, bo stan goleni ma bezposredni wpływ na droge hamowania, a to w sposob oczywisty ma przełozenie na bezpieczenstw jazdy.
Oczywiscie nie twierdze ze przebieg twojego moto. jest przekłamany pisze tylko ze sprawdzenie rozrzadu jest w moto. z drugiej reki obowiazkiem kolejnego nabywcy. Pragmatyzm w tym zakresie pozwala oszczedzic bardzo powaznego wydatku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1