Teraz jest 21 lis 2024, o 20:43

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl

Autor Wiadomość
 Tytuł: Problemy z biegami
PostNapisane: 30 maja 2011, o 21:58 
Koledzy prosze o pomoc. Jezdze od niedawna R1 2000 r, nie jestem specem od mechaniki dlatego pytam co moze byc. Wbijam biegi i nozka zostaje mi w tej pozycji w ktorej wbilem, jak do gory to tam wlasnie sie znajduje i nie chce odbic w dol do normalnej pozycji, tak abym mogl wbic nastepny bieg. Zeby wbic to musze podczas jazde pyknac ja w dol noga lekko i dopiero wbic w gore.Mam takie wrazenie ze jak pociagne ja do wiekszych obrotow to biegi wchodza bardziej normalnie, ale jesli wbijam na ok 4 tys to dupa. No i jeszcze jedno pytanko. Jak nalezy prawidlowo jezdzic na R1, zmieniac biegi dopiero jak sie osiagnie odpowiednia ilosc obrotow czy jechac na szostym np 100, bo w sumie mozna jechac 100 tez na 3 czy 4.
Motocykl mam od niedawna, wczesniej bujalem sie na choperach stad moje pytania bo dopiero ucze sie prawidlowej jazdy.

Dzieki wszystkim za odpowiedz.

Piotr lat 40

Tytuł: Re: Problemy z biegami
PostNapisane: 31 maja 2011, o 18:03 
Nie wiem ja wygląda sprawa z biegami ale co do prędkości na poszczególnych biegach to jest opisane wszystko w serwisówce.
1 - 2 20km
2 - 3 30
3 - 4 40
4 - 5 50
5 - 6 60km
Ja tam sobie na 6 stym toczę się i 50 wszystko jest dobrze do puki silnik nie grymasi! Nie zawsze za.....lam czasami lubię się posnuć w tępię spacerowym po dzikich ostępach podziwiając uroki dziewiczych terenów! :)

PostNapisane: 1 cze 2011, o 11:22 
kursant

Sprzęt: R6 RJ09
Imie: Mateusz
Dominik to są prędkości biegowe ale chyba podczas docierania ;) dławienie silnika a za tym idące szarpanie skrzyni, łańcucha tak samo nie jest wskazane jak nadmierne garowanie. ;)

Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  

PostNapisane: 1 cze 2011, o 13:41