Teraz jest 21 lis 2024, o 17:56
Strona główna forum » Yamaha R1 » Warsztat
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
GIZM00
|
Tytuł: RN22 czy warto zmieniać zębatki Napisane: 4 lis 2019, o 19:58 |
|
|
świeżak |
Dołączył(a): 3 mar 2019, o 19:02 Posty: 94
Sprzęt: Działa
Imie: Mateusz
Lokalizacja: Wojakowa
|
Jaki zestaw napędu polecacie?
|
|
|
|
GIZM00
|
Tytuł: Re: R1 rn22 naped Napisane: 6 lis 2019, o 14:56 |
|
|
świeżak |
Dołączył(a): 3 mar 2019, o 19:02 Posty: 94
Sprzęt: Działa
Imie: Mateusz
Lokalizacja: Wojakowa
|
A zmieniał ktoś może zębatki dla lepszych osiągów?
|
|
|
|
Mad666
|
Tytuł: Re: R1 rn22 naped Napisane: 10 lis 2019, o 22:39 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22 Posty: 5417 Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
|
No ja mam zmieniony przód jeden mniej
_________________
|
|
|
|
GIZM00
|
Tytuł: Re: R1 rn22 naped Napisane: 11 lis 2019, o 18:01 |
|
|
świeżak |
Dołączył(a): 3 mar 2019, o 19:02 Posty: 94
Sprzęt: Działa
Imie: Mateusz
Lokalizacja: Wojakowa
|
Ok, ja chce przod Dać tak jak Ty masz 16 zębów A tył dołożyć 2 czyli dac 49
|
|
|
|
Mad666
|
Tytuł: Re: R1 rn22 naped Napisane: 11 lis 2019, o 23:56 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22 Posty: 5417 Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
|
Nic więcej nie kombinuj Ale z drugiej strony to tylko moja opinia Ja osobiście chętnie wrócę do ustawień oryginalnych bo lubię jechać 300 a nie 280 Kiedyś mnie wyprzedził BMW M6 a miałem 299 Od tamtej pory mam kaca moralnego. Za starych czasów jak miałem oryginalny jeszcze napęd w 2014 roku na obwodnicy Kielc jechałem 299 i na obrotomierzu doszedłem do czerwonego pola co dawało w przeliczeniu około 332- błąd licznika Jeżeli zrobisz swój plan nie pojedziesz nawet 260 co uczyni że RJ11 pojedzie szybciej a wtedy nie warto mieć takiego ciężkiego klonkra jakim jest rn22, ta maszyna lubi wyższe prędkości i wtedy działa optymalnie. Rn22 nie lubi kruzowania bo uszkadza się kosz sprzęgłowy. Ten motocykl stworzony jest do wysokich obrotów. Jak zmieniłem zębatki chyba to był 2015 rok a może 16 bo już nie pamiętam to bałem się tego motocykla bo cały czas ladowal na koło czyli ledwo wychodziłem z zakrętu a on zrywał kontakt z asfaltem, zrobił się taki stuntowaty motor. Niby spoko ale nie dla mnie. Ja chętnie kupię H2 r po to by ciągnąć 370. Swego czasu w 2014 roku robiłem całą trasę obwodnicy 299 na OEM układzie. Dzisiaj bym tego nie zrobil. Trenowałem duzo. Oryginalny napęd.
_________________
|
|
|
|
GIZM00
|
Tytuł: Re: R1 rn22 naped Napisane: 12 lis 2019, o 06:04 |
|
|
świeżak |
Dołączył(a): 3 mar 2019, o 19:02 Posty: 94
Sprzęt: Działa
Imie: Mateusz
Lokalizacja: Wojakowa
|
W sumie to możesz mieć rację xD Po co mi w takim klocu przyspieszenie jeszcze większe będę się tylko po wioskach na zakrętach wkurzam. Dla mnie najlepszy odcinek Tarnów - Bochnia:) Zamyka się spokojnie xD No i dobra zamówię DIDA w zestawie i będzie bez kłopotu. Dzięki za radę
|
|
|
|
Mad666
|
Tytuł: Re: R1 rn22 naped Napisane: 12 lis 2019, o 17:19 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22 Posty: 5417 Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
|
Ja mam oryginalny ecu a jak z lakisierem się kiedyś jeździło on miał rn19 to i tak mój był szybszy a my rąbalismy 300 koło bochni
_________________
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Strona główna forum » Yamaha R1 » Warsztat
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|