Teraz jest 24 lis 2024, o 00:14

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pare Pytań Odnośnie R1 RN22
PostNapisane: 8 kwi 2019, o 17:39 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 3 mar 2019, o 19:02
Posty: 94
Sprzęt: Działa
Imie: Mateusz
Lokalizacja: Wojakowa
1. Jakie polecacie Klocki Mam do wymiany komplet przód + tył (Nie szukam najtańszych)
2.Szukałem troche i nie znalazłem dokładnie ile barów bić na przód w opone a ile na tył do jazdy po zwykłych drogach.
3.Regulacja zaworów gdzie w okolicach krakowa najlepiej to zrobić (Po sezonie)
4.Tarcze czy wato przepłacać i kupić zgórnej półki (Tarcze Wave Hamulcowe BRAKING YAMAHA R6 R1 YZF) Czy ma ktoś jakieś porównanie co do innych tarcz?
5.Jaki Olej zalać na sezon do jazdy po drogach bez katowania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Pare Pytań Odnośnie R1 RN22
PostNapisane: 8 kwi 2019, o 21:51 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2016, o 09:20
Posty: 398
Sprzęt: rj15 compet. white
Imie: Paweł
Lokalizacja: lwo
1. klocki nissin złote
2. przod 2.5 tył 2.7(parametry na droge)
3. nie moj rewir, nie podpowiem
4. nic tak nie wytrzyma jak oryginały
5. olej pełen syntetyk polecam yamalube albo motul 7100, ewntualnie 300v
mam nadzieje ze pomoglem

_________________
Revs Your Heart


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Pare Pytań Odnośnie R1 RN22
PostNapisane: 9 kwi 2019, o 11:07 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
Jeśli 100% tor tylko BRAKING P1R, jeśli droga TOR, to BRAKING CM66, jeśli tylko droga to BRAKING CM55

2.wg serwisówki lub ja polecam 2,5 tył i przód 2,2 bo jest bezpieczniej

3. masz regulacje zaworów w ASO Yamaha i mam tam człowieka

4. nie warto bo co to zmieni oprócz kształtu ? lepsze tarcze jak już to większa średnica z RN12 i wtedy to hamulcce są genialne, w innym przypadku to albo stuningować na oplot lub sprawę zawsze załatwia wymiana pompy na lepsżą

5. wg serwisuwki Yamalube by nie był przypadkiem podrobiony

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Pare Pytań Odnośnie R1 RN22
PostNapisane: 9 kwi 2019, o 18:01 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 3 mar 2019, o 19:02
Posty: 94
Sprzęt: Działa
Imie: Mateusz
Lokalizacja: Wojakowa
Super dzięki za pomoc, ogarnięcie temat więc pociągnie dalej

6. Czy grzechotania sprzegla badz kosza sprzeglowego na wolnych i przy starcie to jakiś problem modelu czy tez u mnie coś nie gra. Czy da radę to jakoś usunąć bądź zniwelować do minimum?
7. Amora skrętu czy jest odczuwalna różnica amorem ori a ohlinsem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Pare Pytań Odnośnie R1 RN22
PostNapisane: 9 kwi 2019, o 18:59 
Offline
kursant

Dołączył(a): 7 kwi 2012, o 11:05
Posty: 261
Sprzęt: R1M
Imie: Robert
Lokalizacja: Kamień Pomorski Zach
Siemka :)
Sprzęgło w Yamasze to odwieczny problem ! tylko wymiana na nowy kosz da efekt ( broń Cie przed regeneracja ( Madd cos na ten temat wie ) i tez słyszałem kosze po naprawie ,kasa wywalona w błoto !!!. Jak słychac delikatnie to mozna smigac ale jak juz napier.........dala to wymiana ( najlepiej sciagnac z USA jest taniej bo z przesyłka wyjdzie jakies 1000 zł a w PL cos koło 3 tys.

Co do amora skretu to Ori jest sterowany elektronicznie ( im szybciej tym twardziej ) Ohlins ma regulacje 8 stopniowa i sam sobie ustawiasz twardosc . Ja bym zostawił Ori ja nie narzekałem .

Pozdr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Pare Pytań Odnośnie R1 RN22
PostNapisane: 9 kwi 2019, o 19:45 
Offline
kursant

Dołączył(a): 24 gru 2016, o 22:52
Posty: 104
Sprzęt: r1
Imie: Paweł
Lokalizacja: Podlaskie
to w rn22 jeszcze nie poprawili sprzęgła? co oni sobie myśla :shock:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Pare Pytań Odnośnie R1 RN22
PostNapisane: 9 kwi 2019, o 20:09 
Offline
kursant

Dołączył(a): 7 kwi 2012, o 11:05
Posty: 261
Sprzęt: R1M
Imie: Robert
Lokalizacja: Kamień Pomorski Zach
Oni sobie wymyślili ze będą zarabiać na częściach i serwisie ;)
takie czasy to nie stary mietek ze 500 tys km przejedzie i nic tylko olej wymienic :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Pare Pytań Odnośnie R1 RN22
PostNapisane: 10 kwi 2019, o 09:36 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2011, o 22:11
Posty: 276
Sprzęt: R1 RN32
Imie: IREK
Lokalizacja: UK
To zależy od samego jeźdźca jak traktuje sprzęgło bo każdy kto temat tego sprzęgła zna to wie kosz można zniszczyć na dwa proste sposoby które w gruncie rzeczy mają tą samą zasadę niszczenia:
- palenie gumy na postoju bo musimy przy naciśniętym sprzęgle trzymać wysokie obroty i ośka napędu skrzyni kolokwialnie pisząc wyciera od obrotów połączenie z koszem i powstaje luz
- ktoś lata na gumie i musi czasami strzelić ze sprzęgła by poderwać na koło maszynę

Trzeba na prawdę zrobić chyba 100 tys km by od samego normalnego jeżdżenia zniszczyć kosz sprzęgłowy ale oczywiście się da.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Pare Pytań Odnośnie R1 RN22
PostNapisane: 10 kwi 2019, o 09:55 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
Temat RN12 opisałem i wystarczy znaleźć moją historię z koszem który rozwalił mi cały silnik i nawet śrubki nie było całej bo się nie uchowała.

Co do amortyzatora skrętu polecam oryginalny elektroniczny bo on działa doskobale jeżeli jest sprawny.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Pare Pytań Odnośnie R1 RN22
PostNapisane: 10 kwi 2019, o 10:52 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 3 mar 2019, o 19:02
Posty: 94
Sprzęt: Działa
Imie: Mateusz
Lokalizacja: Wojakowa
DOBRA wszystko wiem jeszcze sprawa jedna jaka kombinacja na przestawienie z mil na km, prowalem trzymać select i oba i kurde się nie zmienia , Wersja USA


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1