No to czegoś tu nie kumam
Pytałeś jak zabezpieczyć tę " grubą śrubę" ale poco takie pytanie skoro jej nie wykręcałeś?? Faktycznie jest niezabezpieczona ta "gruba śruba" bo już ktoś coś tam musiał grzebać
Po prostu zakrzyw wystający spod tej śruby kawałek tej podkładki tak aby ściśle przylegała do bocznej ścianki tej "grubej śruby" i gotowe ( nie wiem czy zrozumiale to napisałem ale chyba prościej się nie da
) ( czarny przewód na fotce nr 4 to wężyk z układu chłodzenia silnika i podpięty jest do pompy pod sprzęgłem
) jeśli dobrze poczytasz serwisówkę to znajdziesz tam informacje na temat grubości przekładek, tarcz itd itp i jeśli coś się nie zgadza to wymień
Osobiście zainwestowałbym w nowe przekładki bo są przebarwione od temperatury i nowe sprężyny. Tarcze dokręciłbym kluczem dynamo z wartościami podanymi w serwisówie