Teraz jest 28 lis 2024, o 12:30

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 866 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 87  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Szybkie i krótkie pytania...
PostNapisane: 13 kwi 2017, o 10:00 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 23 lut 2017, o 07:46
Posty: 51
Sprzęt: SV 1000S K4, RJ09
Imie: Volkov
Lokalizacja: Kraków
potrzebuje opinii nt:
Racetec RR Compk Slick
Michelin Power RS
moto tylko na tor, przód 120/70 tyl 180/60


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Szybkie i krótkie pytania...
PostNapisane: 13 kwi 2017, o 11:49 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
Ja sprawdzoną mam ractec rr jest znakomita i polecam. Ten Michał też powinien być ok bo jest torowowyczynowy choć wszyscy wiedzą jak ogólnie marka Michelin słabo stoi w moto.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Szybkie i krótkie pytania...
PostNapisane: 13 kwi 2017, o 13:27 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 23 lut 2017, o 07:46
Posty: 51
Sprzęt: SV 1000S K4, RJ09
Imie: Volkov
Lokalizacja: Kraków
Zastanawiam się na drogowymi bo nie mam doświadczenia ze slickami (i nie mam też jeszcze kocy), Power RS występują w jednej mieszance i przypuszczam że szybko się nagrzewają. Nie wiem jak sprawa wygląda z twardością w oponach RR COMPK SLICK (znalazłem oznaczenia K350, K328). Cena jest podobna, Power rs można kupić za ~1100 minus zwrot 85 (promocja Michelin).


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Szybkie i krótkie pytania...
PostNapisane: 13 kwi 2017, o 13:39 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
moim zdaniem jeżeli nie masz motocykla strikte na tor przeznaczonego to nie warto slików brać bo one czesto są takie same w wersjach cywilnych (Supercorsa SP jest jakby Supercorsa SC2/3 której nie ma), D211 to opony bardzo dobre na tor i są stosowane do użytku cywilnego czyli cięte. Wiadomo że zawodnicze gumy są lepsze ale i droższe. Cywilne gumy też są teoretycznie droższe niż torowe bo homologacja jest kosztowna choć obserwując okazje na internetach SP można kupić za 400 zł co jest dobrą ceną.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Szybkie i krótkie pytania...
PostNapisane: 13 kwi 2017, o 17:44 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2017, o 13:03
Posty: 146
Sprzęt: R6
Imie: Dawid
Lokalizacja: Konin
Teraz mam D211 Dunlopa Mad mi polecił i naprawdę spoko, różnica o niebo lepsza.
Używam Ją na cywila i amatorsko na torze. Jak byś chciał mogę Ci zdjęcie podrzucić jak wygląda po jednym torowaniu i 100km na ulicy.

_________________
W ŻYCIU TRZEBA BYĆ SZYBSZYM OD PECHA!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Szybkie i krótkie pytania...
PostNapisane: 13 kwi 2017, o 18:07 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 23 lut 2017, o 07:46
Posty: 51
Sprzęt: SV 1000S K4, RJ09
Imie: Volkov
Lokalizacja: Kraków
Motocykl robię wyłącznie na tor i po drodze nie będzie mógł jeździć dlatego zastanawiam się nad slickami.
D211 to dobre gumy ale wydaje mi się że nie robią w rozmiarze 180/60 ( mam z przodu 120/60, z tyłu 180/55, jeśli założę z przodu 120/70 z tyłu też trzeba podnieść czyli 180/60, mogę też opuścić na lagach ale wolę profil 60)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Szybkie i krótkie pytania...
PostNapisane: 13 kwi 2017, o 23:27 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
bierz opony jak najwyższe czyli 120/70 i 180/60 jak są, ujdzie 190/60 ale będzie cięższa no ale podobno minimalnie szersza lepsza- nie wiem czy warto szerszą.

Dunlop jest niskociśnieniowy i to się lubi albo nie - chodzi oto że jest taki bufor że zanim się odrywa od asfaltu to czuć jak buja motorem.

Pirelli czy Metzeler czy Brodze albo może i Michały już sa wysokociśnieniowe i ona znowu mają cość kontrolowane uślizgi i czujesz że to robisz ze świadomością lub jak się przekracza tą linie kontroli to wiadomo: krzaki.

Sliki powinny być tańsze bo nie mają homologacji
ale w rozrachunku realnym jak patrzę na ceny to kurde kupuj które tańsze, serio !
D211, Supercorsy SC1/SC2, SC0 też by mogły być i dla R6 to nawet chyba świetne rozwiązanie bo miękkie jak guma do żucia ale pewnie będziesz czuł po kilku okrażeniach uślizgi jak się przegrzeje, Bridż R10 lub jakies te wyścigowe, Metzelery sa jak Pirelli więc RR to jest klasa, a Micheliny to nie wiem bo to jakaś takie od samochodów :D to się nie znam ale na pewno nie piloty !!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Szybkie i krótkie pytania...
PostNapisane: 14 kwi 2017, o 08:43 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Volkov napisał(a):
Motocykl robię wyłącznie na tor i po drodze nie będzie mógł jeździć dlatego zastanawiam się nad slickami.
D211 to dobre gumy ale wydaje mi się że nie robią w rozmiarze 180/60 ( mam z przodu 120/60, z tyłu 180/55, jeśli założę z przodu 120/70 z tyłu też trzeba podnieść czyli 180/60, mogę też opuścić na lagach ale wolę profil 60)


Ile razy byłeś na torze i jakim?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Szybkie i krótkie pytania...
PostNapisane: 14 kwi 2017, o 09:09 
Offline
kursant

Dołączył(a): 12 lis 2014, o 15:00
Posty: 254
Sprzęt: R6
Imie: Tomek
Lokalizacja: Krk
Volkov, ale 120/60 to jest lepsza do jazdy na wprost (mniejsza powierzchnia styku będzie w zakręcie)
ogólnie zawsze używałem 120/70 KR - jak ktoś raz założy nie będzie chciał innej
kupiłem na próbę 125/65 KR mam na drugiej feldze ale jeszcze nie jeździłem boje się że mogę ją zamknąć a nie stać mnie na takie wyzwania


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Szybkie i krótkie pytania...
PostNapisane: 14 kwi 2017, o 17:58 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 23 lut 2017, o 07:46
Posty: 51
Sprzęt: SV 1000S K4, RJ09
Imie: Volkov
Lokalizacja: Kraków
Tomcy, piszę o profilu 60 opony TYLNEJ, zgadzam się że gdy wyższy profil to powierzchnia styku większa itd. itd. , ale może napisałem niejasno to może wytłumaczę: RJ09 ma oryginalny rozmiar P 120/60/17 T 180/55/17, dostępność opon przednich w rozmiarze 120/60 jest bardzo mała, najczęściej to 120/70 - i taką właśnie chce założyć na przód, ale że przód przez to będzie wyższy to są dwie opcje: 1) opuścić na lagach albo 2) założyć na TYŁ oponę o wyższym profilu czyli zamiast 55 założyć 60 - pisałem właśnie o drugiej opcji.

marcinrednose - nie rozumiem twojego postu, cytujesz to co napisałem nt. opon i zadajesz pytanie ile razy byłem na torze i jakim, pracujesz w policji ??
Jeśli chcesz wyrazić swoje zdanie na ten temat to będę wdzięczny jeśli je napiszesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 866 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 87  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1