Trochę odkopię temat ale też bym się dołączył do pytania.
Mimo wszystko nabrałem niewielkiego doświadczenia z takimi lampami z kierunkami, kiedy to tuningowało się swoje skutery.
Wszystko było fajnie, ładnie ale jak zaświeciło Słońce to te kierunki na drodze nie zwracały szczególnie na siebie uwagi, były słabo widoczne.
Koledzy opowiadali, że często mieli problemy z kierowcami z tyły w związku ze skręcaniem "bez kierunków", ja natomiast za każdym razem przed skręceniem musiałem się stresować, patrzeć w lusterka na zachowanie kierowców za mną i ewentualnie tak czy siak musiałem wspomóc sygnalizację ręką, więc czasami było to bez sensu.
I nie ukrywam, że lampa, którą stosowałem w skuterze (yamaha aerox) była lepsza niż te, które widzę na allegro po 120-150 zł Do R6. Ale są jeszcze te po ok 250 zł, gdzie każda dioda LED działa jako światło pozycyjne, stopu i kierunkowskazu, a nie kolumny LEDów naprzemiennie.
Edycja: tylko w skuterze lampa działała mi tak, jak te drogie do R6, czyli każda dioda LED była od wszystkiego i jak działał kierunek to nie gasło calkiem czerwone światło po jednej stronie, tylko świeciło nadal cały czas i pomarańcz uruchamiał się w tym, jednocześnie jakby. Może to zlewanie się kolorów mogło powodować słabą widoczność. No a w tych tańszych do R6 przy włączonym kierunku czerwony kolor po jednej stronie gaśnie, więc może to nawet lepiej.
Chyba kupię tę lampę i zdam relację za jakiś czas, zobaczę
@Edycja 23.07.2016: Jest git, nie wiem tylko jak z widocznością kierunków w słońcu ale polecam.