Teraz jest 22 lis 2024, o 15:26

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: R6 do oceny (2003-2004)
PostNapisane: 15 lut 2015, o 19:27 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2014, o 12:46
Posty: 101
Sprzęt: R6 rj09
Imie: Julia
Lokalizacja: Bytom
dubel, sory


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 do oceny (2003-2004)
PostNapisane: 15 lut 2015, o 20:44 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
uzywany amortyzator do r6 w dobrym stanie to wydatek 1200-1500 zl.
Sprzedaje jeden gosc u nas na forum za 1250 i za 1100 nie chcial mi oddac.
Jak chcesz malowac owiewki to serio wez od Danego. Ja go osobiscie nie znam wiec nie robie reklamy.
A ze ktos opuszcza 300 zl na amorze tzn ze chce na nim zarobc :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 do oceny (2003-2004)
PostNapisane: 15 lut 2015, o 20:59 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lis 2013, o 13:15
Posty: 42
Lokalizacja: Podlasie
Sprzęt: R6
Imie: Tomasz
Lokalizacja: Polska
Taaa... Ja bym już radził uspokoić się z tym żółtym i najwyższy czas popatrzeć na inne kolory :lol:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 do oceny (2003-2004)
PostNapisane: 15 lut 2015, o 21:05 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02
Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
Pewnie że wszystko warto ale po co dziewczynie zaczynającej zabawę z R6 amor skrętu? i ups?
Idąc tym tokiem myślenia to potrzebuje tez sprzęgło antyhoppingowe,sety sportowe i co najmniej d211 no i oczywiście większą pojemność bo 600 chodzi jak zepsuty motor.
Nowy lsl kosztuje mniej więcej tyle co piszę.
Nie odnoszę sie tu do ogłoszenia tamtego motora bo nawet tam nie zaglądałem.
Oczywiście że motor torowy musi być dobry tyle że jak się go sprzedaje to zazwyczaj jest mało dobry :lol: a tak 2004 to na pewno będzie jak nówka :lol:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 do oceny (2003-2004)
PostNapisane: 15 lut 2015, o 21:06 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2014, o 12:46
Posty: 101
Sprzęt: R6 rj09
Imie: Julia
Lokalizacja: Bytom
marcinrednose napisał(a):
uzywany amortyzator do r6 w dobrym stanie to wydatek 1200-1500 zl.
Sprzedaje jeden gosc u nas na forum za 1250 i za 1100 nie chcial mi oddac.
Jak chcesz malowac owiewki to serio wez od Danego. Ja go osobiscie nie znam wiec nie robie reklamy.
A ze ktos opuszcza 300 zl na amorze tzn ze chce na nim zarobc :D


Nie chce moto przemalować. Chcę tylko poprawić go wizualnie w kolorze seryjnym.. (moto oryginalnie jest grafitowe i takie by zostało).

Tomage - a kto powiedział że tylko żółte? Grafit też wchodzi w grę. Inne - nie. 8-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 do oceny (2003-2004)
PostNapisane: 15 lut 2015, o 21:14 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lis 2013, o 13:15
Posty: 42
Lokalizacja: Podlasie
Sprzęt: R6
Imie: Tomasz
Lokalizacja: Polska
Tak, ale z Twoich wypowiedzi wnioskowałem, że jak by się znalazł ten grafit to i tak byś jeszcze poczekała aż się ktoś wystawi jakąś zadbana żółta strzałę :P :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 do oceny (2003-2004)
PostNapisane: 15 lut 2015, o 21:21 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2014, o 12:46
Posty: 101
Sprzęt: R6 rj09
Imie: Julia
Lokalizacja: Bytom
Tomage napisał(a):
Tak, ale z Twoich wypowiedzi wnioskowałem, że jak by się znalazł ten grafit to i tak byś jeszcze poczekała aż się ktoś wystawi jakąś zadbana żółta strzałę :P :P


Oczywiście, że szukam także grafitu. Wkleiłam dwie takie laleczki :krol: Ta po lekkim szlifie jest właśnie grafitowa (o którą pytałam w związku z owiewkami i malowaniem).
Wiem, że żółta to dość nietypowa R6, więc nie nastawiam się, że znajdę taką w stanie bdb. Wiadomo, łatwiej będzie mi znaleźć technicznie dobrą niebieską lub czerwoną lub srebrną.. ale jaka to frajda.. :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 do oceny (2003-2004)
PostNapisane: 15 lut 2015, o 21:21 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
nfs napisał(a):
Pewnie że wszystko warto ale po co dziewczynie zaczynającej zabawę z R6 amor skrętu? i ups?
Idąc tym tokiem myślenia to potrzebuje tez sprzęgło antyhoppingowe,sety sportowe i co najmniej d211 no i oczywiście większą pojemność bo 600 chodzi jak zepsuty motor.
Nowy lsl kosztuje mniej więcej tyle co piszę.
Nie odnoszę sie tu do ogłoszenia tamtego motora bo nawet tam nie zaglądałem.
Oczywiście że motor torowy musi być dobry tyle że jak się go sprzedaje to zazwyczaj jest mało dobry :lol: a tak 2004 to na pewno będzie jak nówka :lol:


Obrazek

a róbcie zresztą co chcecie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 do oceny (2003-2004)
PostNapisane: 15 lut 2015, o 21:25 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
nfs napisał(a):
Pewnie że wszystko warto ale po co dziewczynie zaczynającej zabawę z R6 amor skrętu? i ups?
Idąc tym tokiem myślenia to potrzebuje tez sprzęgło antyhoppingowe,sety sportowe i co najmniej d211 no i oczywiście większą pojemność bo 600 chodzi jak zepsuty motor.
Nowy lsl kosztuje mniej więcej tyle co piszę.
Nie odnoszę sie tu do ogłoszenia tamtego motora bo nawet tam nie zaglądałem.
Oczywiście że motor torowy musi być dobry tyle że jak się go sprzedaje to zazwyczaj jest mało dobry :lol: a tak 2004 to na pewno będzie jak nówka :lol:


Tyle ze lsl to gowno, wiem bo mialem.
Amortyzator skretu to nie tylko zabawka na tor dla profesjonalistow, ale urzadzonko ktore w sposob bezposredni moze uratowac dupe komus kto jezdzi motocyklem. Kolezanka wsiada na r6 a nie na gs500. Tak jak piszesz sprzeglo antyhopingowe to rowniez bardzo dobry wynalazek i jakby bylo w rj05 to bylo by super. Sety sportowe raczej sie nie przydadza. Dobre opony jak najbardziej. Jakby bysbyl ABS i kontrola trakcji to rowniez bylo by lepiej niz bez nich. I nie chodzi tu o mega zapierdalanie ale o dynamiczna jazde jaka zapewnia r6. Przy 200konnych BMW czy Panigale chyba niektorzy zapomieli ze r6 to nie żarty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 do oceny (2003-2004)
PostNapisane: 15 lut 2015, o 21:42 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2012, o 18:05
Posty: 110
Sprzęt: Yamaha R6'04
Imie: Damian
nfs napisał(a):
Pewnie że wszystko warto ale po co dziewczynie zaczynającej zabawę z R6 amor skrętu?:lol:

Płeć nie ma tu nic do rzeczy,shimmy nie wybiera.Niech koleżanka tylko wie o wszystkich za i przeciw,wybór należy do niej.Wiem po sobie że amor musi być i tyle.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1