R1 06 napisał(a):
R1 to same plusy ale napewno jest minusem to ,że muszę wydać 1500 zł na amor skrętu bo ten który jest do niczego się nie nadaje, no i denerwuje mnie ta kontrolka świecaca po oczach już od 8tys żeby przepiąć bieg, podgrzewanie pupy przez wydech, brak wskazania poziomu paliwa,po co to tylne siodło to też nie wiem, jakby ktoś miał nakladke w normalnej cenie to chetnie zakupię,
Co do tej kontrolki która informuje o zmianie biegow mozesz ja ustawic na puzniejsze zapalanie sie nie pamietam dokładnie ale cos tak to lecialo.
Wciskasz te 2 przyciski(select i reset) na raz kluczyk na pozyci zero. Caly czas trzymasz te przeciski przekrecasz kluczyk i dalej przez klila sekund trzymasz te przyciski az sie zmiemi menu na tyswietlaczu. Potem puszczasz i szukasz tej opcji przy pomocy przycisku ( select) zapali sie lampka bedziesz wiedział która to opcja. Potem reset i wskazowka sie przesowa na obroty przy których ma sie zapalic lampka. W tych obcjach ustawiasz jasnosc wyswietlacza jak rownisz zapalanie sie lampki przy wybranych przez Ciebie obrotach. Możesz też ustawic lampke na stale swiecenie i miganie.
Przyznaje że nie jestem na 100% pewien co do tych przycisków ktorym sie zatwierdza a ktorym sie wybiera opcje. Teoretycznie nazwa mówi za siebie ale ja sam nie pamietam który byl ktory.
Dla pewnosci jesli chcesz możesz zapytac YZF R1 on na bank wie!!!!