Siemanko,
od jakiegoś czasu chcę sprzedać swoje moto.
Zanim wrzucę ogłoszenie na otomoto z niższą ceną, chcę wpierw zaproponować forumowiczom kupno (fajnie, gdy sprzęt zostanie między swoimi).
Z mojej storny mogę zapewnić, że nawet grosza nie włoży w tym sezonie.
Przebieg silnika ok. 32 tys.
Leśnica, Opolszczyzna (blisko Góry Św. Anny).
Cena: 16.800 zł
Zdjęcia:
http://imageshack.us/g/43/nev1.jpg/Treść ogłoszenia, które wleci na otomoto:
Cytuj:
Witam, mam do sprzedania piękną Yamahę YZF-R1, model RN09.
Moto jest w idealnym stanie, odrestaurowany - nie tak, jak 95% motocykli wystawionych w PL (naprawione po taniości i na sprzedaż).
Motocykl przed odrestaurowaniem miał "szlif" - prawie wszystkie uszkodzone części zostały wymienione na sprawne, oryginalne (oprócz dwóch plastików - ogon i prawy boczek, nie było sensu, nikłe uszkodzenia).
Powód sprzedaży?
Jestem miłośnikiem modelu YZF-R1 i sprzęt przygotowywałem pod siebie.
Niestety, zmieniłem miejsce zamieszkania i tylko straciłbym pieniądze na utrzymywaniu.
Słowo przebieg jest adekwatny tylko do stanu SILNIKA (cała reszta jest praktycznie NOWA).
Aktualnie mieszkam już w innym mieście, niż znajduje się motocykl, więc na wizytę trzeba będzie umówić się z parodniowym wyprzedzeniem.
Jak najbardziej jest możliwość podjechania do jakiegokolwiek serwisu w celu sprawdzenia/potwierdzenia stanu motocykla.
Najprawdopodobniej jest to najbardziej dofinansowana i zadbana RN09 w Polsce.
Wszystko zawsze regularnie wymieniane. Motocykl jest gotowy do sezonu, po zakupie można od razu odjechać nim do domu.
Posiadam pełną dokumentację jakichkolwiek modyfikacji, regulacji dokonanych w moto itd. (mogę podesłać na email).
Podstawy:
01.05.2013r:
-olej: Yamalube 4-FS (pełny syntetyk)
-olej w lagach: ELF Fork 10W (uszczelniacze Athena)
-filtr oleju: K&N KN-303
-płyn chłodniczy: PRESTONE -37c
-płyn hamulcowy: ATE TYP 200
-opony: Pirelli Diablo Rosso 2012 (przejechane około 1 tyś. km), brak zużycia
2012:
-napęd: łańcuch RK złoty (GXW 530 - najmocniejszy), zębatki nie pamiętam
-filtr powietrza: Pipercross (sportowy, lepszy od K&N)
-świece: NGK CR9EIA-9
-luzy zaworowe: regulacja przy 31 tyś. km (posiadam pełną dokumentację)
-wtryski: wyregulowana różnica podciśnień
-exup: wyregulowany (czasem hałasują tulejki - standardowa usterka w rn09 - "ten typ tak ma" - wymiana tulejek wystarcza na 10 tyś. km)
Nieseryjne dodatki/mody:
-hamulce: Brembo, 4 tłoczki, promieniowe zaciski
-przewody hamulcowe: Goodridge, stalowy oplot
-przednie zawieszenie (lagi): White Power, zlote (ustawione pod warunki standardowe-drogowe)
-amortyzator skrętu: White Power, 21 stopni regulacji (lub wiecej, nie pamietam)
-felgi: PVM, magnezowe (mega lekkie)
-podświetlenie tablicy rejestracyjnej LED (DRC)
-crashpady boczne: Womet-Tech CPY07R WOMET
-crashpady kierownicy: noname
-nakładka pasażera + zlikwidowane podnozki dla pasazera
-szybka: IRIDIUM, z garbem
-sety: sportowe (nie znam firmy) + przełożenie pod tor (1 gora, reszta w dól)
-końcówy wydech: Shark (ostatnio dostał nowe bebechy: nowa wykładzina stalowa i włókno szklane)
-kierunkowskazy: LED (noname)
-tylna lampa: LED, zintegrowane kierunkowskazy (noname)
-nowy lakier ramy, stelaża tylnego i wahacza (Paleta Yamaha: BLACK-MAT2)
-nowy lakier plastików (biały-beż-niebieska_perła, nie pamiętam z jakiej palety)
-nowe uzwojenie alternatora (gwarancja 1 rok) + nowy akumulator Exide
Dlaczego taka cena?
Po 1. akcesoryjne dodatki, unikatowe, niespotykane w Polsce - na większośc mam paragony (suma znacznie przekracza aktualną cenę motocykla - wiele rzeczy jest jeszcze na gwarancji producenta)
Po 2. motocykl jest odrestaurowany, wg. instrukcji serwisowej (wszystko skręcane kluczem dynamometrycznym, tak jak producent przykazał). Oprócz opisu powyżej: nowe łożyska w: wahaczu, tylnym i przednim kole, główce ramy + dokładam wszystko to, co mam do motocykla - oryginalne płyny do czyszczenia filtra powietrza itd. itp.).
Po 3. stan motocykla - zdjęcia tego nie przedstawiają, ale na żywo wygląda jak nowy motocykl.
Po 4. NIE MAM NIC DO UKRYCIA I JESTEM UCZCIWYM CZŁOWIEKIEM.
Proszę dzwonić w rozsądnych godzinach.
JEST MOŻLIWOŚĆ NEGOCJACJI CENY. ROZPATRZĘ KAŻDĄ ROZSĄDNĄ OFERTĘ.