Teraz jest 28 cze 2024, o 03:55

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: R1 rn09 problem z odpalaniem. Tryb serwisowy
PostNapisane: 2 mar 2012, o 05:21 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
Załącznik:
Przepu..jpg
Przepu..jpg [ 284.98 KiB | Przeglądane 814 razy ]
Sądze ze wymiar "a" z rysunku masz na uwadze ? bo wszystko dalej reguluje wyłacznie komp.
Nie sadzę zeby na panelu wtryskowym gdziekolwiek był wypisany nominalny wymiar odchylenia przepustnic od pełnego zamkniecia , to z cała pewnoscia zna jedynie serwis , lub mozna byłoby empirycznie zmierzyc z prawidłowo pracujacego sprzetu, albo tez dochodzic metoda prob i błędów , ktora nie jest zbyt długa . Koleś jednak pisze ze przepustnice ktoś mu ustawiał :?: wiec raczej rzecz idzie o wtryski , oczywiscie przy załozeniu ze przepustnice sa ustawione prawidłowo ? bo jesli wymiar "a" bedzie zbyt duzy, moto. takze bedzie cięzej palic ,ale tez po uruchomieniu bedzie miało zbyt wysokie wolne obr. ? Mysle ze jeszcze raz nalezałoby sprawdzic przeswit "a" na przepustnicach i dopiero zresetowac błedy na wtryskach. Moim zdaniem zroznicowanie temperatur wydechu wskazuje na dwie drogi poszukiwania usterki
1) nie jednakowe ustawienie przepustnic , trzy maja zbyt duzy przeswit, czwarta powiedzmy ze prawidłowy,
2) jest nieprawidłowe dawkowanie paliwa przez wtryskiwacze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R1 rn09 problem z odpalaniem. Tryb serwisowy
PostNapisane: 2 mar 2012, o 10:34 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 21 sie 2011, o 21:44
Posty: 64
Sprzęt: r6 rj05
Imie: tom
Lokalizacja: Wrocław
piszac, ze synchronizacja przepustnic zostala zrobiona mialem na mysli synchronizacje wakuometrami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R1 rn09 problem z odpalaniem. Tryb serwisowy
PostNapisane: 2 mar 2012, o 15:48 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
aha :o a co to jest wakumetr ? sprobuj z głowy, nie z netu :lol: :lol: no dobra. jeśli kompresje mamy ok. precyzyjne ustawienie przepustnic również , wiec co, co moze jeszcze byc ? własciwie w kazdej odpowiedzi za "podejrzanych " sugeruje wtryski . Jak to sprawdzic ? najprostszym rozwiazaniem byłaby wizyta u lokalnej wróżki :lol: ale by byc pewniejszym diagnozy proponowałbym jeszcze sprawdzenie sprzetu analizatorem spalin.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1