Teraz jest 18 maja 2024, o 21:56

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: raz pali na dotyk a raz trzeba kręcić dłużej
PostNapisane: 20 wrz 2015, o 19:34 
Offline
kursant

Dołączył(a): 7 lis 2010, o 00:48
Posty: 167
Sprzęt: r1
Imie: tomek
Panowie

Ciężki temat. RN 12 czy zimna czy ciepła raz pali od strzała a raz trzeba kręcić dłużej. I tak w kratkę. Co to jest ?? Rozrusznik kręci jak szalony, aku niby dobre. Moto jak juz odpali jeżdzi normalnie nic sie nie dzieje, moc jest w każdym zakresie obrotów. Stało się to jakoś nagle???
Gdzie tu szukac ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: raz pali na dotyk a raz trzeba kręcić dłużej
PostNapisane: 20 wrz 2015, o 19:49 
Offline
mistrz prostej

Dołączył(a): 25 sie 2013, o 20:03
Posty: 553
Sprzęt: yamaha r6 rj15
Imie: waldek
Lokalizacja: Mielec
przy stacyjce immobilizer jest dobry ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: raz pali na dotyk a raz trzeba kręcić dłużej
PostNapisane: 20 wrz 2015, o 22:53 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5411
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
wiele czynników ale pierwszorzędne:
- jaki stan świec
- przebieg/luzy zaworowe
- czy coś kopci ? może są już nieszczelności zaworowe od starości i trzeba regenerowac głowice i to się zdarza przy motorach powyżej 50 tys km

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: raz pali na dotyk a raz trzeba kręcić dłużej
PostNapisane: 21 wrz 2015, o 07:18 
Offline
kursant

Dołączył(a): 7 lis 2010, o 00:48
Posty: 167
Sprzęt: r1
Imie: tomek
Mad
a jak taki objaw jest tylko na ciepłym silniku ? dzisiaj rano paliłem go z 5 razy I normalnie odpala myślę, że wczoraj mogłem źle zdiagnozowac. Zawory robiłem z 17 tys km temu. kontrola wykazała że dwa ssący i wydechowy były w granicach tolerancji ale miały najmniejszy luz ze wszystkich ... czy może one są już do regulacji I knocą wszystko?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: raz pali na dotyk a raz trzeba kręcić dłużej
PostNapisane: 21 wrz 2015, o 07:21 
Offline
kursant

Dołączył(a): 7 lis 2010, o 00:48
Posty: 167
Sprzęt: r1
Imie: tomek
i widze , że jak ciepły jest to pali w kratke raz normalnie raz trzeba trzymac rozrusznik długo?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: raz pali na dotyk a raz trzeba kręcić dłużej
PostNapisane: 21 wrz 2015, o 07:49 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5411
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
To objawy źle wyregulowanych zaworów na pewno. Taki typowy przykład skoro na ciepło jest ok. Możliwe że już sie wypaliły od starości uszczelniacze ale wtedy by brał olej. Jak nie bierze to raczej regulacja. Jest zima już prawie to zawieś do dobrego solidnego warsztatu. I powinno być ok.

Zweryfikuj czy kopci, czy bierze olej, czy miesza płyny chłodniczy z olejem itp.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: raz pali na dotyk a raz trzeba kręcić dłużej
PostNapisane: 21 wrz 2015, o 08:18 
Offline
kursant

Dołączył(a): 7 lis 2010, o 00:48
Posty: 167
Sprzęt: r1
Imie: tomek
a jak sprawdzić imobilajzer czy prawidłowo działa ? Macie jakiś pomysł ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: raz pali na dotyk a raz trzeba kręcić dłużej
PostNapisane: 21 wrz 2015, o 16:34 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5411
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
jak by immo źle działa to licznik miał by sygnał o paliła by sie kontrolka zółta. Przynajmniej tak jest w RN12 19 22.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: raz pali na dotyk a raz trzeba kręcić dłużej
PostNapisane: 23 wrz 2015, o 23:05 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02
Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
U kumpla był podobny objaw-zawory regulacje.
Rn12 regulacja zaworów co 40 tys dostęp beznadziejny 20 zaworowa głowica,pół moto do rozebrania na kawałki,kontrola rozrządu,wymiana świec,synchro wtrysków.
Przejebane więc lepiej powymieniać co się da.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: raz pali na dotyk a raz trzeba kręcić dłużej
PostNapisane: 24 wrz 2015, o 08:21 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5411
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
Idzie zima to na spokojnie można robić

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1