Teraz jest 23 gru 2024, o 02:37

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Naprawa drugiego biegu
PostNapisane: 28 lis 2012, o 20:11 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2011, o 09:19
Posty: 34
Lokalizacja: Szczecin
Sprzęt: YAMAHA R1 RN09
Imie: Maniek
Witam, mam uszkodzony drugi bieg (szarpie mi na dwójce czasem) i chciałbym sobie go sam naprawić. I mam kilka pytań:
1. Czy muszę wyjmować silnik z ramy?
2. Gdzieś czytałem że nie trzeba rozbierać cylindrów czy to prawda??
3. Jeśli nie trzeba zdejmować cylindrów to od której strony rozebrać silnik żeby się dobrać do skrzyni od alternatora czy od sprzęgła??
4. Czy to prawda że trzeba też wymienić szósty bieg?
5. Jeśli by ktoś miał jakieś instrukcje materiały pomocnicze to bym poprosił o nie.
6. Czy są jakieś lewe gwinty po drodze lub jakieś inne dziwne rzeczy?
Do warsztatu nie chce oddawać bo nie ufam ludzią i nie oddam mojej niuni :P w razie jak coś zepsuje wole kupić nowy silnik. Z góry dziękuje za pomoc! Pozdrawiam! :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Naprawa drugiego biegu
PostNapisane: 29 lis 2012, o 12:06 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2011, o 13:32
Posty: 131
Lokalizacja: Warszawa
Sprzęt: ZX12R x2 + R1 07'
Imie: Maciek
Lokalizacja: Warszawa
Po pierwsze silnik trzeba wyjąć, po drugie bez klucza dynamometrycznego do tego nie podchodź, nie chcę nikogo urażać, ale jak zadajesz takie pytania to może lepiej tego nie rób, jest sporo roboty przy tym, cylindrów nie musisz ruszać faktycznie, lewych gwintów też chyba nie ma z tego co pamiętam, nie każdy serwis jest taki zły, jak byś był z Wawy lub okolic to bym ci pomógł ale widze że Szczecin więc ci raczej nie pomogę inaczej niż merytorycznie.

Musisz zdjąć wszystkie dekle boczne + miska + sprzęgło + pompa oleju i cieczy a na finał rozpołowić kartery do tej roboty.

Podstawa to tak jak pisałem klucz dynamometryczny(do skręcenia spowrotem) + serwisówka + znajomość angielskiego + reszta potrzebnych narzędzi.

Jak chcesz więcej info to wal na priva.

Jeżeli masz dobry silnik tylko problem ze skrzynią to nie kupuj innego 'kota w worku' jak się nie czujesz na siłach zrobic tego sam + ktoś do pomocy, to popytaj kolegów na forum o dobry sprawdzony warsztat w Szczecinie lub okolicy, nie ma co spisywać pieca na straty przez sam 2 bieg.

_________________
serwis motocykli Wa-wa tel. 503559779

Było: GSXR 1100W 94' -> GSXR 1100 91' -> R1 98' + GPZ 500 95' -> R1 06' -> TDM900 02' -> Bandit 1200S 98' -> ZX12R 02' -> ZX12R 02' -> R1 02'
Jest: 2 szt. ZX12R + R1 RN19 07'


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Naprawa drugiego biegu
PostNapisane: 17 gru 2012, o 21:31 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, o 21:26
Posty: 990
Lokalizacja: TBG
Sprzęt: R1 RN02
Imie: Rafał
pakuj silnik na palete i kurierem do Belina (jak sie zgodzi) bedziesz mial pewnosc ze zrobi dobrze piec.

Akurat sezon zimowy wiec najzywzsza pora zeby sie za to zabrac.

_________________
Regulamin pkt 16 ZA NIE STOSOWANIE SIE NOWYCH USEROW DO TEGO OD 2012 DAJE BANA NA TYDZIEN I OSTRZEZENIE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1