Teraz jest 17 maja 2024, o 12:59

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: kilka pytan po zakupie , rn12
PostNapisane: 4 sty 2016, o 19:24 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 22 gru 2015, o 20:05
Posty: 53
Sprzęt: R1rn13
Imie: Seweryn
Lokalizacja: Rabka
witam ! kupiłem wkońcu rn12 (rn13 usa) i mam kilka pytan ;-)

-lancuch wisi , skonczył sie naciag , łancuch ma 118 ogniw ,zebatki 17/45
i pytanie ile ogniw powinien miec łancuch ? ten jest d.i.d 50va8 i nie wiem czy taki szedł fabrycznie ? czy ktos zminiał i poprostu dał za długi łancuch.

-na liczniku przy przełaczaniu przyciskiem select wyskakuje jakby stoper i miga , jak sie go włącza ?

-moto ma na liczniku 30tyś km . sciagłem mały dekielek od wału korbowego i widac lań. rozrzadu jak właze srubokrecik to widac ze jest lekko lużny , odchyla sie od slizgu 3-4mm czy to czas na wymiane czy poprostu tak ma byc ?

mam nadzieje ze pomozecie mi rozwiac watpliwosci ;-) pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: kilka pytan po zakupie , rn12
PostNapisane: 4 sty 2016, o 21:02 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5411
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
1. 2004-2005 miał 116 ogniw a 2006 miał 118 a zębatki te same, jeżeli zębatka z tyłu jest większa to warto mieć 118 bo na 116 większa zębatka nie wejdzie bo próbowałem. w sumie warto wg mnie zostawić łańcuch 116 i dać jeden mniej na przodzie a tył zostawić oryginał.

2. stoper włączasz przyciskiem zapłonu przy manetce i za każdym przykładowym okrążeniem naciskając jest start stopera od nowa. po sesji mozesz przyciskiem mode sprawdzać sobie czasy okrążeń

3. luźny łańcuch to jest od pompy wody i oleju pod silnikiem i on ma być luźny
bo on rozrządu nie ma szans być luźny bo jest naciągnięty napinaczem, gdyby rozrządu był luźny to by tyrcał i trzaskał jak w RN22 przy rozruchu.

na forum wszystko to jest i wystarczyło poszukać
filmy też są

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: kilka pytan po zakupie , rn12
PostNapisane: 4 sty 2016, o 22:51 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 22 gru 2015, o 20:05
Posty: 53
Sprzęt: R1rn13
Imie: Seweryn
Lokalizacja: Rabka
dopiero ogarniam powoli forum , nastepnym razem lepiej poszukam .

to ktos cos kombinował bo rok 2004 a ogniw 118. i zębatki standardowe.

maja w serwisie zapinki do ori. łancuchów czy tylko cały łancuch ? bo bede musiał skrócic w takim razie .
jesli dam jeden ząb mniej z przodu to czuć lepszy dół ? czy na tył pasuje dołozyć 1 lub 2?

odnosnie tego stopera to przycisk zapłonu to masz na mysli przycisk rozrusznika ?
ciekawy jestem a nie mam jak sprawdzic bo jestem za granica.. ;-/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: kilka pytan po zakupie , rn12
PostNapisane: 4 sty 2016, o 23:09 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5411
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
skrócić nie jest problem
sam kupiłem 118 i zastanawialismy się czy przycinać
ostatecznie przycieliśmy na 116
potem za 2 tygodnie poprosiłem by mi założyli większą zębatkę na tył i okazało się ze się już nie da - i wtedy pasuej mieć 118

nastomiast jak pisałem wyżej
został oryginał na tyle a przód jeden mniej, i motor dostał takiej mocy że szok w trampach ! i to polecam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: kilka pytan po zakupie , rn12
PostNapisane: 4 sty 2016, o 23:48 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02
Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
Mad666 napisał(a):
skrócić nie jest problem
nastomiast jak pisałem wyżej
został oryginał na tyle a przód jeden mniej, i motor dostał takiej mocy że szok w trampach ! i to polecam

Mad jak jeden ząb mniej z przodu? chyba jeden więcej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: kilka pytan po zakupie , rn12
PostNapisane: 4 sty 2016, o 23:53 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5411
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
mniej własnie żeby szybciej przyśpieszał

z tyłu się dodaje by szybciej przyśpieszał

jeżeli zrobisz na dowrót to będziesz wolniej przyspieszała ale max speed wzrośnie bardzo że i 320 pociagniesz :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: kilka pytan po zakupie , rn12
PostNapisane: 5 sty 2016, o 00:06 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02
Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
No rozumie mam kupić na przód mniejszą zębatkę i tak zrobię.
I będę miał buta z dołu :D
A mi się wydawało że większą.
Trochę słabawy ten motor z dołu ale tanio to oblecę :krol:
Dziękuję.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: kilka pytan po zakupie , rn12
PostNapisane: 5 sty 2016, o 22:21 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 22 gru 2015, o 20:05
Posty: 53
Sprzęt: R1rn13
Imie: Seweryn
Lokalizacja: Rabka
mozecie mi jeszcze powiedziec którym dokładnie przyciskiem sie włacza stoper ?

i przy ilu nalezy wymieniac łań. rozrzadu ? napinacz jest hydrauliczny?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: kilka pytan po zakupie , rn12
PostNapisane: 5 sty 2016, o 22:25 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5411
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
napisałęm czym się włącza stoper: przycisk który teoretycznie moze nazywać sie start engine

łańcuch wytrzymuje około 25-30 tys km w R1 ale to zależy jaka jazda,

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: kilka pytan po zakupie , rn12
PostNapisane: 5 sty 2016, o 22:53 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02
Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
Kolego :witam: po zakupie motocykla sprawa wygląda z grubsza tak
wymiana oleju i filtra oleju
wymiana filtra powietrza lub czyszczenie jeśli jest kn lub podobny wynalazek
sprawdzenie luzu zaworowego w 20 zaworowej głowicy
wymiana świec
wymiana płynu chłodzącego
synchronizacja wtrysków
sprawdzenie ustawienia exup stanu zaworu i linek
kontrola stanu rozrządu lub wymiana
kontrola pomiar sprzęgła tarcze sprężynki przekładki kosz itd
zestaw napędowy kontrola stanu lub wymiana
oponki kontrola wymiana
teoretycznie co dwa lata powinno się wymienić olej w lagach
czyszczenie zacisków hamulcowych wymiana płynu ogólna kontrola
przydaje się wyższa szyba i ta zębatka będzie strzałem w 10
kontrola regulacja zawieszenia bo poprzednicy czasami robią jakieś dziwne rzeczy
jakieś craszpady się przydają aby w razie czego coś z moto zostało
ja dokładam zawsze gniazdo zapaliczki,na usb jest lepsze bo nie rozłącza
no i za parę tys km dowiesz się pali olej czy nie,rn12 nie powinna
następnie pojawiają się problemy z kacholem jak u mnie jego brakiem aerodynamiki i podwiewaniem w kombi
powodzenia :lol:
potem można sobie klikać


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1