Teraz jest 22 gru 2024, o 11:05
Strona główna forum » Yamaha R1 » Warsztat
Autor |
Wiadomość |
Mad666
|
Tytuł: Re: EBC KEVLAR - problem Napisane: 10 maja 2015, o 20:24 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22 Posty: 5417 Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
|
hmmm ja tego nie zakładałem tylko moim specjaliści, wydaje mi się że wg kolejności zakładali ale ich zapytam. Linki raczej dobrze były naciągnięte.
_________________
|
|
|
|
nfs
|
Tytuł: Re: EBC KEVLAR - problem Napisane: 12 maja 2015, o 13:27 |
|
|
mistrz toru |
Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02 Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
|
Jak na linkach się wyłożyli to dali ciała ostro a Ty za to zapłacisz
|
|
|
|
Lolek
|
Tytuł: Re: EBC KEVLAR - problem Napisane: 12 maja 2015, o 22:06 |
|
|
świeżak |
Dołączył(a): 30 sie 2014, o 08:37 Posty: 79
Sprzęt: R1
Imie: Piotr
Lokalizacja: Wawa
|
Kolega ma takie tarcze i sobie chwali tyle, że kupił je razem z przekładkami i sprężynami, u ciebie może sprężyny jakieś chińskie założyli i nie dociskają jak trzeba, w swoim ostatnio wymieniłem sprężynę dociskową, bo po założeniu nowych tarcz dalej były uślizgi, nowa sprężyna EBC jest o wiele grubsza od tej, co była teraz jest super, mimo że tarcze się trochę przypaliły.
|
|
|
|
Mad666
|
Tytuł: Re: EBC KEVLAR - problem Napisane: 12 maja 2015, o 22:07 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22 Posty: 5417 Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
|
no ale nowe mówili ze założyli
_________________
|
|
|
|
nfs
|
Tytuł: Re: EBC KEVLAR - problem Napisane: 12 maja 2015, o 23:43 |
|
|
mistrz toru |
Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02 Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
|
Wiesz wpadki zdarzają się najlepszym ale jak sie coś zawali to trzeba jakoś z tego wybrnąć. A co serwis mówi jak się oni do tego stawiają? Oni kupowali wszystkie części czy Ty? Ja łożyska nowe w aucie obydwa po 2 tyg wymieniałem drugi raz i jeżdżą już z 50 tys A tamte tydzień a w drugi już wyły. Mówili mi że źle zamontowałem a guzik prawda,jakość była do dupy.Potem kolega coś kupił i też się to rozsypało strasznie szybko.Nie było to z ebc ale z harta.Przykładowo opony do flagowego bmw gs metzelery kupisz w polsce tylko metzeler-made in china.W niemczech z kolei w życiu nie dostaniesz ich made in china jedynie made in germany.
|
|
|
|
sebastian 5446
|
Tytuł: Re: EBC KEVLAR - problem Napisane: 13 maja 2015, o 05:58 |
|
|
mistrz prostej |
|
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 12:25 Posty: 475
Sprzęt: Yamaha R1 rn19
Imie: Sebastian
Lokalizacja: mściwojów
|
Mad też mam kevlarowe z ebc całe sprzegło i jest super.Namówiłem kolege z gsxra zeby sobie takie kupił i po całej procedurze z moczeniem go w oleju i zmontowaniu wyjechał i też mu się odrazu spaliło.Wziął rozebrał i wysłał je do reklamacji.Przeprosili i przysłali nowe.Także próbuj reklamować może co z tego będzie najgorsze to że musisz jeszcze raz wszystko robić od nowa
|
|
|
|
Lolek
|
Tytuł: Re: EBC KEVLAR - problem Napisane: 13 maja 2015, o 09:00 |
|
|
świeżak |
Dołączył(a): 30 sie 2014, o 08:37 Posty: 79
Sprzęt: R1
Imie: Piotr
Lokalizacja: Wawa
|
Może trafiłeś na podróbkę zamienników, też się tak zdarza.
|
|
|
|
Mad666
|
Tytuł: Re: EBC KEVLAR - problem Napisane: 5 cze 2015, o 11:17 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22 Posty: 5417 Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
|
Po tysiącu km testu zwykłego Ebc wiem że coś było nie tak z kevlarem. Teraz biegi normalnie wchdza, luz możma normalnie znaleść, i nic nie ślizga. Po reklamacji motor jeździ. Sprzęgło było z larsona. Reklamacja serwisu obejmuje zwrot kasy za przekładki i tarcze.
_________________
|
|
|
|
pies
|
Tytuł: Re: EBC KEVLAR - problem Napisane: 7 cze 2015, o 06:22 |
|
|
pochłaniacz winkli |
Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48 Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
|
uwazam ze jedynie oryginalny wyrób spełnia zadanie jak potrzeba. Oczywiscie sa firmy zapewniajace znacznie lepsza własnosci sprzegła niz zastosowane w standardowym moto. np prototypy z pewnoscia maja kompozytowe sprzegła o mozliwosci przeniesienia momentu obrotowego dwukrotnie ( lub moze nawet wiecej) wiekszego niz te fabryczne , ale takie sprzegło ma stosowny dobor mocy spręzyn i material przekladek by wywołana nimi siła docisku w konsekwencji tarcia była odpowiednia do uzytych materiałow i w 100% przeniosla moc moto. Przypadkowy dobor, to znaczy kewlarowe tarcze pomieszane ze standardowymi przekładkami i fabrycznymi sprezynami nigdy nie dadza oczekiwanego efektu bo zwyczajnie jedno nie "pasuje" materialowo do drugiego. Uslizgi takiej mieszanki juz teoretycznie sa pewne . Kewlar ma pewnie poslizg znacznie wiekszym niz korek, stad nie tylko sprezyny , ale i materiał przekładek powinien byc odpowiednio dobrany, wiec albo wymieniamy wszystko pod kewlar , albo wracamy do fabrycznych rozwiazan i mozliwosci czesciowych zmian.
|
|
|
|
Strona główna forum » Yamaha R1 » Warsztat
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|