Teraz jest 2 lip 2024, o 11:36

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy
PostNapisane: 29 paź 2013, o 10:49 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5411
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
wg mnie chyba USA teoretycznie powinien być mocniejszy bo nie ma kata ale chyba tylko ma dobrze ustawiona mape i tyle, nie powinno być różnicy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy
PostNapisane: 29 paź 2013, o 17:24 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2013, o 18:17
Posty: 20
Sprzęt: R1 rn20
Imie: Szymon
Lokalizacja: Pniewy
dziś odkryłem luźne linki przy exupie, po ich mocniejszym napięciu faktycznie od dołu lepiej ciągnie :) niestety reszta bez zmian czyli drgania itp, musze jeszcze sprawdzić airbox, może on tam przejmuje drgania silnika i tak rzęży...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy
PostNapisane: 2 lis 2013, o 13:29 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2013, o 20:49
Posty: 17
Sprzęt: CBR1000RR
Imie: Motokofeina
Lokalizacja: Nadarzyn
ssswer napisał(a):
ogółem niedawno odkryłem, że mam prawdopodobnie wersję z USA, czyli brak imo, temperatura w F, brak tabliczki znamionowej (wyrobiona zastępcza) ogółem motocykl wkręca się pod czerwone pole bez problemu, wie ktoś jakie były różnice w osiągach wersji z USA do Europejskiej?

Wersje USA byly kastrowane na ECU przez przymkniecie przepustnicy do 85% powyzej 12000 rpm. Moge Ci to "naprawic" przez reflash ECU do pelnej wersji.

_________________
MOTOKOFEINA.PL - diagnostyka, tuning, chiptuning, hamownia motocyklowa, przygotowanie na tor, akcesoria wyścigowe, przewody hamulcowe w oplocie, opony - sprzedaż, wymiana i wyważanie, pomiar ram, naprawa zawieszeń, zestawy napędowe, filtry, oleje i tym podobne


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy
PostNapisane: 2 lis 2013, o 18:39 
Offline
kursant

Dołączył(a): 13 kwi 2012, o 21:13
Posty: 219
Sprzęt: litr
Imie: aaa
Lokalizacja: lu
motokofeina napisał(a):
Wersje USA byly kastrowane na ECU przez przymkniecie przepustnicy do 85% powyzej 12000 rpm. Moge Ci to "naprawic" przez reflash ECU do pelnej wersji.


Sry za offtop. W hondach, suzuki i kawasaki też tak jest?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy
PostNapisane: 2 lis 2013, o 23:26 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2013, o 18:17
Posty: 20
Sprzęt: R1 rn20
Imie: Szymon
Lokalizacja: Pniewy
Cytuj:
Sry za offtop. W hondach, suzuki i kawasaki też tak jest?


w kawasaki na pewno, dla przykładu miałem europejską wersje kawy 636 05r która miała 136km a USA miały po 110km mniej więcej, byłem na moto niedzieli na hamowni swoją kawą, wykazała 130km (niby te 6km jest uzyskiwane przez doładowanie dynamiczne) a koleś z hamowni powiedział, że najlepszy wynik, pokazał wykresy z innych takich kaw to niektóre miały właśnie po 110km


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy
PostNapisane: 2 lis 2013, o 23:30 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2013, o 18:17
Posty: 20
Sprzęt: R1 rn20
Imie: Szymon
Lokalizacja: Pniewy
Cytuj:
Wersje USA byly kastrowane na ECU przez przymkniecie przepustnicy do 85% powyzej 12000 rpm. Moge Ci to "naprawic" przez reflash ECU do pelnej wersji.



no dobra, ale czy ten reflash to będzie po prostu wgranie wersji z EU? bo chyba w EU jest kat a w USA nie? co prawda u siebie nie sprawdzałem, ogółem byłbym tym zainteresowany jak najbardziej bo nie ukrywam, że przy wyższych prędkościach to się czuję jakbym nadal na 600tce śmigał :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy
PostNapisane: 4 lis 2013, o 23:07 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2013, o 20:49
Posty: 17
Sprzęt: CBR1000RR
Imie: Motokofeina
Lokalizacja: Nadarzyn
ssswer napisał(a):
no dobra, ale czy ten reflash to będzie po prostu wgranie wersji z EU? bo chyba w EU jest kat a w USA nie? co prawda u siebie nie sprawdzałem, ogółem byłbym tym zainteresowany jak najbardziej bo nie ukrywam, że przy wyższych prędkościach to się czuję jakbym nadal na 600tce śmigał :(

Reflash bedzie obejmowal wgranie mapy przeznaczonej na rynek US ale bez restrykcji w gornych zakresach otwarcia manetki. Dzisiaj masz tak, ze manetka otwarta na 100% powoduje, ze przepustnice uchylane sa na 85%. Reflash polega na tym, zeby 100% to bylo 100%.

Oczywiscie mowie tu o Twoim podstawowym problemie bo robiac reflash moge w sterowniku zmienic znacznie wiecej (AIS, EXUP, quickshifter, korekta wskazań predkosciomierza, hamowanie silnikiem - o edycji map zaplonu i paliwa nie wspominam).

_________________
MOTOKOFEINA.PL - diagnostyka, tuning, chiptuning, hamownia motocyklowa, przygotowanie na tor, akcesoria wyścigowe, przewody hamulcowe w oplocie, opony - sprzedaż, wymiana i wyważanie, pomiar ram, naprawa zawieszeń, zestawy napędowe, filtry, oleje i tym podobne


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1