Teraz jest 6 paź 2024, o 20:18

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: synchro gaźników
PostNapisane: 24 lut 2014, o 18:12 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 1 wrz 2013, o 15:08
Posty: 1541
Lokalizacja: Ciechanowiec/Siemiatycze
Sprzęt: r1 2005
Imie: Albert
Lokalizacja: podlasie
ja tak wczoraj miałem, że miałem na postoju 2.3-2.4, a jak silnik coraz bardziej ciepły to spadały. przestawiłem pokrętłem na 1.5 i już potem nic się nie działo :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: synchro gaźników
PostNapisane: 25 lut 2014, o 07:07 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2013, o 12:52
Posty: 177
Sprzęt: R6 2000
Imie: Kamil
Lokalizacja: Sochaczew
właśnie zaczęło się tak dziać jak obroty podkręciłem postaram się go dzisiaj rozgrzać porządnie i zobaczymy.

_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z Ciebie zawodnika!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: synchro gaźników
PostNapisane: 25 lut 2014, o 21:34 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 03:31
Posty: 364
Sprzęt: R1 2004
Imie: Paweł
Lokalizacja: Wałbrzych
Ja po kupnie motocykla nie robiłem synchronizacji i tak przejeździłem cały zeszły sezon. Synchronizację robiłem w grudniu zeszłego roku, bo zacząłem mieć problemy z nierówną pracą silnika. Okazało się jednak, że to nie jest wina synchronizacji, bo jak podpiąłem " zegary" to zobaczyłem, że gaźniki chodzą prawie idealnie. No i co do synchronizacji, to może powinno się robić co sezon, ale ja bym bardziej napisał, że powinno się sprawdzić, bo nie zawsze jest ona potrzebna. A co do filtra to miałem założony filtr pipercross. Kupiłem zestaw do czyszczenia też tej samej firmy. Nie wymieniałem filtra tylko go porządnie wyczyściłem tym specjalnym preparatem, a później nasączyłem olejem który był w zestawie czyszczącym.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: synchro gaźników
PostNapisane: 26 lut 2014, o 07:18 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2013, o 12:52
Posty: 177
Sprzęt: R6 2000
Imie: Kamil
Lokalizacja: Sochaczew
zielonka094 napisał(a):
ja tak wczoraj miałem, że miałem na postoju 2.3-2.4, a jak silnik coraz bardziej ciepły to spadały. przestawiłem pokrętłem na 1.5 i już potem nic się nie działo :)



rzecz w tym że wolne obroty są w normie tylko jak odpuszczę gaz to przez chwile do nich nie spada ale rozgrzałem silnik i jeszcze delikatnie zmniejszyłem obroty jałowe jest ok ale zrobię jeszcze czyszczenie i synchronizację ;)

_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z Ciebie zawodnika!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1