Teraz jest 1 maja 2024, o 04:22

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: sprzeglo-problem(czy cos moze sie przestawic ? )
PostNapisane: 15 maja 2010, o 19:28 
Witam... Mam pytanie...troche glupie ale zaryzykuje :) Jestem laikiem jesli chodzi o serwis motocyklow... SPROBUJE OPISAC SWOJ PROBLEM .Pewnego dnia raczka od sprzegla leciutko zaczela sie zacinac w pewnym miejscu przy odbijaniu .....zaczelo sie robic tak coraz czesciej ze w pewnym miejscu przy odbijaniu sie zatrzymywalo a po chwili odbijalo do konca co powodowalo szarpniecie... Postanowilem pobawic sie regulacja linki sprzegla... wiec popuscilem tak ze lapalo w polowie,ale od tamtej pory pojawil sie inny problem- byly to tak jakby objawy slizgajacego sie sprzegla.... tzn na kazdym biegu od 8tys obrotow silnik robil sie coraz glosniejszy a predkosc sie zwiekszala lecz duzo mniej niz pozwinna .Pojedzilem tak z kilka dni... no i wkoncu znow zaczalem sie bawic ta regulacja linki...naciagnalem ja. lecz teraz po wrzuceniu biegu sprzeglo nie lapie juz wogole ...nie wazne ile gazu sie doda motocykl juz nie rusza z miejsca...Moje pytanie brzmi: czy jest mozliwosc ze poprostu w sprzegle cos sie przestawilo ze swojego miejsca czy moze raczej to juz koniec sprzegla ? czekam na odp.Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł: Re: sprzeglo-problem(czy cos moze sie przestawic ? )
PostNapisane: 15 maja 2010, o 20:05 
Po pierwsze linka sprzęgła ma mieć kilka milimetrów luzu bo jak ją mocno naciągniesz to sprzegło nie do końca zasprzęgla i wtedy tarcze ślizgają ( prostszym językiem: mocno naciągnięta linka działa dokładnie tak jakbyś jeździł motocyklem z ciągle lekko wciśniętym sprzęgłem czego efektem jest ślizgające sprzęgło)