Teraz jest 16 maja 2024, o 03:15

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: r6 '01 problem
PostNapisane: 27 paź 2011, o 18:48 
Witam,
proszę Was o pomoc odnośnie mojej yamahy r6 z 2001r.
Jestem laikiem w tych sprawach - jest to mój 1wszy motocykl.
Od samego początku yamaha miała wysokie obroty biegu jałowego - wahania pomiędzy 2-2,5 tys. Nie przeszkadzało mi to zbytnio aczkolwiek widziałem, że nie jest to całkiem naturalne, więc zasięgnąłem po radę fachowców z innego forum.
Dostałem rady typu "wystarczy pokręcić pokrętłem (masło maślane) i wyregulować te obroty". Telefon do znajomego(zna się na rzeczy) - przyjechał, pokręcił, pojechał.
Yamaha nie powiem, chodziła równo - jakiś czas. Zagrzała się do ok. 85*C i zgasła :|
I to nie był ostatni raz...podczas jazdy to samo:(
Powrót do punktu wyjścia - forum->rada - regulacja gaźników.
Ok, mechanik w pobliżu nie będzie z tym problemu. Zawiozłem do mechanika..pooglądał, posłuchał, zajrzał też do zbiorników z płynami i z olejem - tak przy okazji. Okazało się, że płyny (jego zdaniem) nie były wymieniane od dawien dawna-.-(cytat z aukcji "zero wkładu finansowego! wystarczy lać i jeździć!" -.-)
Dogadaliśmy się tak, że porobi mi to wszystko (regulacje ,czyszczenie itp gaźników ,zaworów, wymiana płynów, oleju, filtru oleju , filtru paliwa(sypała się gąbka w rękach)) potem postawie go w garażu żeby przezimować(aku off, bak do pełna, na stojaki) i na przyszły sezon będzie jak znalazł.