Teraz jest 29 gru 2024, o 03:00

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Obroty R6 2001
PostNapisane: 25 paź 2010, o 20:34 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 paź 2010, o 23:04
Posty: 52
Sprzęt: Yamaha YZF R6
Imie: Tomek
Witam, mam taki problem.
Odpale ładnie ze ssankiem chodzi od razu na 4 tysiące obrotów (nie wiem czy to normalne) potem zdejmę ssanie i ładnie wchodzi na niskie obroty jakieś 1,3-1,5 przegazuję i przy 4 tysiącach się trzyma i po chwili spadnie. I tak jest cały czas że ma problem zejść z tych obrotów przy wyższych super się wkręca i szybko zchodzi ale zatrzymuje się na 4 i po chwili dopiero spadnie niżej a czasami nie spadnie. Czego to może być wina? Synchronizować chciałem, podłączam wakuometr a tam idealnie zsynchronizowane gaźniki.. Może to być wina luzów zaworowych? Dodam że przy 1 gaźniku zbiera się paliwo jakby pluł benzyną (czyli może to być wina nieszczelnego zaworu).


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Obroty R6 2001
PostNapisane: 25 paź 2010, o 21:00 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 13:51
Posty: 1248
Lokalizacja: piwniczna
Sprzęt: r1
Imie: darek
synchro to nie wszystko.jest czyszczenie, regulacja gaznikow,ustawianie poziomu paliwa w komorach plywakowych.daj niehc ci ktos zrobi pełen serwis gaznikow najlepiej na nowych swieczkach jesli to nie pomoze to dopiero mozna szukac dalej


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Obroty R6 2001
PostNapisane: 25 paź 2010, o 21:11 
darekR1 napisał(a):
synchro to nie wszystko.jest czyszczenie, regulacja gaznikow,ustawianie poziomu paliwa w komorach plywakowych.daj niehc ci ktos zrobi pełen serwis gaznikow najlepiej na nowych swieczkach jesli to nie pomoze to dopiero mozna szukac dalej


Amen... ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Obroty R6 2001
PostNapisane: 25 paź 2010, o 22:21 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 paź 2010, o 23:04
Posty: 52
Sprzęt: Yamaha YZF R6
Imie: Tomek
Zapomniałem napisać, gaźniki były czyszczone i regulowane, tylko że poprzedni właściciel dał sportowe dysze 150 USA wraz z regulowanymi iglicami i nie bardzo wiem jak powinienem je ustawić. Były na początku iglice praktycznie na maksa u góry czyli przedostatni rowek na dole, a powietrze wszędzie inaczej. Zrobiłem teraz na środkowy rowek i 2,5 obrotu wykręciłem, czyli o 0,5 więcej niż zaleca producent przy oryginalnych dyszach. Jak myślicie jak powinienem to dobrze ustawić ( raczej nie po przez sprawdzanie co chwilę koloru świec :/ ).

Zapraszam do REGULAMINU I POWITALNI kolego...Łuuuki


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Obroty R6 2001
PostNapisane: 26 paź 2010, o 19:17 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 13:51
Posty: 1248
Lokalizacja: piwniczna
Sprzęt: r1
Imie: darek
jesli wieksze dysze i iglice to pasowalo by rowniez filtr powietrza sportowy,bo bedzie sie dusil i dopiero regulacja.mowiles ze jeden gaznik ci zalewa,sprawdz czy plywak sie podnosi.duzo gdybania tutaj moze byc,daj na serwis najlepiej jak sam nie mozesz ustawic


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Obroty R6 2001
PostNapisane: 26 paź 2010, o 21:23 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 paź 2010, o 23:04
Posty: 52
Sprzęt: Yamaha YZF R6
Imie: Tomek
Wolę unikać serwisów i poza tym w okolicy nie ma. Wystarczy żeby mi ktoś z was dał mi jakieś wskazówki dotyczące regulacji, czy dać więcej powietrza czy mniej (żeby głównie na te wolne obroty zchodził odpowiednio).


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Obroty R6 2001
PostNapisane: 29 paź 2010, o 06:32 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2010, o 12:48
Posty: 350
Lokalizacja: Koło
Sprzęt: R1 RN22
Imie: jarek
Zbyt dużo zmiennych, zagubisz się. Zacznij od początku: przemyj komory i przedmuchaj kanały, ustaw poziomy pływaków, ustaw jedną wysokość iglic, fabryczne nastawy powietrza i od nowa synchro. Dopiero wtedy możesz gdybać czy zawory masz szczelne.
Aha, co do nie spadających obrotów: wychodze z założenia, że obydwie linki od gazu masz całe i odpowiednio naciągnięte (bo jak nie, to lepiej od razu zamknij ten temat).

_________________
R1 RN22 + Ducati Monster. R1 RN19, R1 RN12, R1 RN09, CBR1100XX, ThunderAce, ZX1000, DR650, DR600, XT600, W16, KLR600, CB, XS, ETZ,


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Obroty R6 2001
PostNapisane: 29 paź 2010, o 23:09 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 paź 2010, o 23:04
Posty: 52
Sprzęt: Yamaha YZF R6
Imie: Tomek
A więc tak doszedłem do pewnej rzeczy. Odpalić spróbowałem rano bez ssania i tu wielkie zdziwienie odpala idealnie bez gazu na dotyk :shock: Dam ssanie klapa, gaśnie. Więc ktoś pewnie przesadził z tym rozmiarem dysz. Czy wystarczy samo zmniejszenie dawki na iglicach i dodanie trochę więcej powietrza za pomocą śruby od mieszanki? Ogólnie jutro sprawdzam wszystko po kolei: ustawienie rozrządu, luzy zaworowe, szczelność zaworów, świece i ustawię gaźniki. A co do tego paliwa co mi niby pluł lewy cylinder okazało się, że z pod baku gdzie są miejsca na podłączenie wężyków(odpowietrzenie zbiornika) i te wężyki powinny prowadzić pod motor, tych węży nie było i z tamtąt prosto na ten gaźnik sobie kapało (wiadomo zawsze coś tam wyleci przy pochylaniu się czy choćby nalewaniu benzyny). Zdam relacje co i jak i czy pomogło.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Obroty R6 2001
PostNapisane: 30 paź 2010, o 14:40 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 13:51
Posty: 1248
Lokalizacja: piwniczna
Sprzęt: r1
Imie: darek
w najgorszym wypadku gdy nadal bedziesz mial problemy z ustawieniem kup seryjne dysze i iglice i pod nie ustaw sobie gazniczki


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Obroty R6 2001
PostNapisane: 3 lis 2010, o 18:46 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 paź 2010, o 23:04
Posty: 52
Sprzęt: Yamaha YZF R6
Imie: Tomek
Już powoli zaczyna brakować mi sił.. :(
Sprawdziłem luzy zaworowe i były, tak jak poprzedni właściciel mówił, robione (luzy są ok).
Sprawdziłem ustawienie rozrządu (ok).
Uszczelniłem wszystkie króćce dolotowe.
Świece posprawdzałem (przerwy ok i wyglądają na rzeczywiście nowe, mało nagaru).
A gaźniki ustawiałem na kilka sposobów, ustawiłem prawie najmniejszą dawkę paliwa i tyle co fabrycznie powietrza to katastrofalnie chodził :/, później ustawiłem dawkę jak była gdy go kupiłem prawie największa i 3 wykręcenia śrubki powietrza wkręcał się fajnie wszystko ok tylko że obrotów albo nie utrzymywał i gasł albo podchodziły do 3-4 tysięcy i nie chciały spaść. Teraz wykręciłem o jeszcze jeden obrót i praktycznie to samo ale jeszcze bardziej, a jak wykręciłem całkiem pokrętłem od uchylenia przepustnicy i przytrzymałem ręką żeby nie zgasł i pogazowałem to świetnie chodził, szybko wchodził na obroty i szybko spadał do samego końca tylko że wiadomo gasł jak nie przytrzymałem przepustnicy uniesionej. A zrobiłem taki test że gdy już przygasał jak miałem dość niskie obroty ustawione dałem ssaanie to chodzi ale jak przegazowałem na ssaniu to nie chciały znowu spadać i tak w kółko.. Jak go wyregulować?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1