Teraz jest 27 gru 2024, o 19:57

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Gniazdo zapalniczki
PostNapisane: 23 lut 2012, o 15:45 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 08:26
Posty: 115
Lokalizacja: CIESZYN
Sprzęt: GSXR K8 1000
Imie: tomasz
witam niema szans na podkladke a co dopiero na nakretke niema tego nigdy w kaplecie musisz kupic ,ale poco ja zostawiam stara nakretke daje na kleju i jest git....pozdr

_________________
BOROWA CIESZYN...
Szukam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Gniazdo zapalniczki
PostNapisane: 24 lut 2012, o 06:26 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
250 zł ? to dwa razy wiecej niz w Stanach .

http://www.ebay.com/itm/AIR-FILTER-YAMA ... 43ad90c3b6


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Gniazdo zapalniczki
PostNapisane: 24 lut 2012, o 21:19 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02
Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
Wiesz ten z aukcji filtr to hilfiltro .U nas hilfiltro ok 60zł .
Nie wiem jaki producent robi do nich filtry powietrza na pierwszy montaż.
Właściwie to żadna różnica jaki się kupi.Ale wolę wszystko oryginał jak można.Jednak cena tej gąbki u nas w serwisie mnie zastopowała.
Filtr oleju na pierwszy montaż dają denso.
Oczywiście jak Kolega powiedział o podkładce i nakrętce w komplecie można zapomnieć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Gniazdo zapalniczki
PostNapisane: 25 lut 2012, o 07:16 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
nie widze najmniejszego powodu zeby płacic za oryginał pieciokrotnie wiecej . Producenci zamiennikw sa w znacznym stopniu dostawcami swoich wyrobow producentowi kluczowemu , natomiast podniesiona cena czesto jest wynikiem nadania marki , a nie, jak pewnie sie spodziewasz, wyzszej jakosci. Z tym ze nasze serwisy szczytuja w podnoszeniu swojej marży, co czyni częsci tak drogimi dlatego uwazam ze tylko idioci korzystaja z ich usług. Z nimi trzeba walczyc az zrozumieja ze nie nalezy windowac cen bo to tylko zmniejsza ilosc klijentow . Komu by sie opłaciło sciagac czesci ze Stanow, gdyby ceny były porownywalne ? nikomu , ale nie sa niestety. Jesli chodzi o filtr oleju, analogicznie . Filtr bedacy zamiennikiem ma element filtrujacy ( matriał o własciwej przepustowosci dla danego typu moto.) dokładnie zakupiony w miejscu z korego zakupuje producent kluczowy , jedynie pakuje to w puszke i sygnuje danymi z brendem . Fabryka produkujaca matriały jest zwykle poteznym zakładem, natomiast finalny producent filtrow swoja produkcje moze wykonywac w małej manufakturze zadaszonej liścmi palmowymi :lol: Generalnie jestem zwolennikiem kupowania jak najtaniej . Lepiej w pore wymieniac tak olej wraz z filtrem, jak filtr powietrza niż zbytecznie przepłacac za oryginały, lub super olej wlac w moto. , w tym nie oszczedzac !! bo to najwazniejsza rzecz dla kondycji i trwałosci sprzetu, inne sa drugorzedne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Gniazdo zapalniczki
PostNapisane: 25 lut 2012, o 07:37 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
jesli chodzi o podkładke i nakretke ? nie sa to rzeczy jednorazowego uzytku tylko wieloazowego i bez problemu mozesz ich uzywac do konca zycia swojego moto. wystarczy tylko robic to odpowiednimi narzedziami , a podkładke delikatnie odgiac i ponownie zagiac kombinerkmi , a nie młotkiem i przecinakiem!!. Jesli chodzi o rade kolegi powyzej , ktory proponuje wkrecic nakretke na klej do srub, to uwazam ze pomysł nie jest zbyt dobry. Po pierwsze byłoby zbyt duzym ryzykiem wyeliminowanie podkładki , ktora ma wyfrezowania na włek zdawczy i w 100% zbezpiecza nakretke przed odkreceniem , ktore zdarzy sie prawem maksymalnego świnstwa przy 150 na h., a jakie tego moga byc skutki ? nie musze opisywac , opłakane . Klej do srub ma tę ceche ,ze pod wpływem temperatury puszcza , mieknie , a nie musze chyba nikogo przekonywac ze skrzynia biegow ma zblizona temp. od całego silnika , zatem zastosowanie samego kleju , bez podkładki serdecznie odradzam. Za duze ryzyko moim zdaniem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1