Teraz jest 29 mar 2024, o 15:03

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: falowanie na niskich obrotach- brak pomysłów
PostNapisane: 21 lip 2018, o 18:58 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02
Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
Pierwsze to sprawdz jakie jest cisnienie sprezania i podaj z kazdego cylindra.
Jak by lekko falowala to w fz6 robi sie synchronizacje wtryskow takie srobki i wakumetry.Nie tylko gazniki sie synchronizuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: falowanie na niskich obrotach- brak pomysłów
PostNapisane: 21 lip 2018, o 22:55 
Offline
kursant

Dołączył(a): 30 cze 2017, o 20:16
Posty: 134
Sprzęt: R1 R6
Imie: Kamil
Lokalizacja: Poznań
Synchro przepustnic robione i wszystko ok ;(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: falowanie na niskich obrotach- brak pomysłów
PostNapisane: 26 lip 2018, o 06:21 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02
Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
Czyli naprawione czy dalej problem ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: falowanie na niskich obrotach- brak pomysłów
PostNapisane: 26 lip 2018, o 08:17 
Offline
kursant

Dołączył(a): 30 cze 2017, o 20:16
Posty: 134
Sprzęt: R1 R6
Imie: Kamil
Lokalizacja: Poznań
Nadal problem ;( Taki problem że na zimnym jest ok, a wraz ze wzrostem temperatury, zaczyna falować coraz mocniej.


Ostatnio edytowano 9 sie 2018, o 22:45 przez fender92, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: falowanie na niskich obrotach- brak pomysłów
PostNapisane: 9 sie 2018, o 22:44 
Offline
kursant

Dołączył(a): 30 cze 2017, o 20:16
Posty: 134
Sprzęt: R1 R6
Imie: Kamil
Lokalizacja: Poznań
Zacząłem od początku, wymieniłem świece i problem znikł :D Dzięki za próby pomocy Panowie! ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: falowanie na niskich obrotach- brak pomysłów
PostNapisane: 23 wrz 2021, o 14:16 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 20 wrz 2021, o 12:50
Posty: 9
Sprzęt: R1 RN19
Imie: Daniel
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Witam, sorki za odkopanie, ale nie będę zakładał nowego tematu o podobnej treści. Przeszukałem tu kilka stron z problemami i składając wszytsko do kupy wychodzi ze większość miała inne "falowania". Ten temat po obejrzeniu filmików wrzuconych przez autora jest najbliższy, wrzucę też swój.
Otóż od jakiegoś czasu na wolnych obrotach mi skacze, czy na postoju czy jadąc np po rondzie, czuc szarpania, stojąc na światłach czy skrzyżowaniu dodaje sobie odrobine gazu manetką żeby obciachu nie robić jak tak "kaszle". Żadnych błedów w DIAG. Zawory sprawdzane i synchro robione 2 lata temu.
Mam filtr K&N i przelot Akrapa, ale nie było tak wcześniej, równiutko chodziła.
Sprawdzałem na DIAG TPS, w normach, pokazuje 16-97.
Myślałem wcześniej ze może regulator napiecia bo dziwnie juz z 3 razy wymieniałem aku w ciagu 5 lat. Ale podmieniłem na nowy od brata z R1 i nie było różnicy.
Wczoraj chciałem sprawdzic według serwisówki TPS, rezystencje, albo coś żle robię albo jakies dziwne rzeczy wychodzą. Odpiałem kostkę, zmierzyłem niebieski z czarnym, żadnych wskazań. Żółty z czarnym, od około 800 do ok 3600 przy powolnym przekręceniu manetki (miernik ustawiony na 2000 omów). Ale czyatjąc ten temat wydaje mi się ze to nie wina TPS tylko coś z zapłonem. Możecie doradzic?
https://youtu.be/GejwdLbm-SM

Ps. Nie wiem czy tak powinno być mając przelot, ale stojąc za moto aż szczypie w oczy, jak odpalam w garażu, po 5 minutach ciężko wysiedzieć, za dużo leje czy jak? Oleju nie ubywa.

Ps2. ostatnio przypadkiem zauważyłem dziwną anomalię z ładowaniem, nie wiem czy moze problem być powiazany. Multimetr na filmie był podpięty do klem aku, zobaczyć poziom ladowania i kątem oka to zauważyłem przez chwilę.
https://youtu.be/_s_OZKDGtf8

Sprawdzałem rotor na odpietej wtyczce od regulatora, wydaj się być git, na kablach 1-2, 1-3, 2-3 równe napiecia, na wolnych obrotach ok 20v, na przygazówce ok 80v.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: falowanie na niskich obrotach- brak pomysłów
PostNapisane: 23 wrz 2021, o 14:45 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
gubi jeden cylinder. warto wymienić świece jak nie robiłeś dawno i namierzyć cewkę która umiera bo to cewka na 98,8%


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: falowanie na niskich obrotach- brak pomysłów
PostNapisane: 23 wrz 2021, o 14:59 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 20 wrz 2021, o 12:50
Posty: 9
Sprzęt: R1 RN19
Imie: Daniel
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Świece wymieniałem 2 lata temu na irydowe, robiłem grubszy serwis, sprzęgło, świece, regulacje, jak wspomnialem wyżej. Chociaż mam punkt zaczepienia bo tak błądziłem. Po omacku, właśnie mialem brać się za zdjęcie i wyczyszczenie TPS i ustawienie od nowa, to nie ruszam.
Można jakoś sprawdzić cewki bez wymiany wszystkich? Multimetr itp?
A co sądzisz o tej dziwnej anomalii z spadkiem ładowania?
Dzięki za szybką reakcję :witam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: falowanie na niskich obrotach- brak pomysłów
PostNapisane: 23 wrz 2021, o 16:14 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
w serwisówce jest chyba opisane jak multimetrem sprawdzić cewkę.

A ładowanie w tych motocyklach to zawsze przygoda.
zacznij od rozpięcia wtyczka po wtyczce, oczyszczenia ich dokładnie itp.
Kolejny krok to zmierz prąd międzyfazowy z altka czy jest równy na każdej parze. jak połączenia git, prąd międzyfazowy git, akumulator git to zostaje regulator...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: falowanie na niskich obrotach- brak pomysłów
PostNapisane: 23 wrz 2021, o 18:19 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 20 wrz 2021, o 12:50
Posty: 9
Sprzęt: R1 RN19
Imie: Daniel
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Sprawdzałem Alter przy odpietej wtyczce od regulatora piny 1z2, 1z3, 2z3 to na wolnych było ok 18V rosło płynnie przy dodawaniu gazu, przy przygazowce dochodziły pomiary do ok 150V. W miarę równo. Więc Alter raczej sprawny. Dziś potrzymalem Moto dłużej włączone aż kilka razy się chłodzenie włączalo i na klemach było ok 12,5V przy wentylatorze włączonym ok 11,6V, jak był dobrze nagrzany Moto bo ostatnio sprawdzałem chwilę po odpaleniu i było lądowanie w normie, więc pewnie regulator. Podmienie jeszcze raz z braciakiem i potrzymam dłużej jak dziś, będzie wiadomo. Nagrałem filmiki, nie wiem czy wrzucić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1