Teraz jest 17 maja 2024, o 23:50

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: EXUP pomocy
PostNapisane: 29 lis 2011, o 16:09 
Offline

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 10:42
Posty: 3
Sprzęt: R6
Imie: Krzysiek
Witam mam Yamahę R6 z 2007 roku. Dzisiaj byłem się przejechać i przy odstawieniu do garażu usłyszałem że exup cały czas jest załączony czyli mieli w tą i z powrotem. Pomocy co to może być? Oczywiście na zgaszonym silniku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: EXUP pomocy
PostNapisane: 30 lis 2011, o 05:33 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
Witam . Prawdopodobna przyczyna jest uszkodzenie mikroprzełacznika sterujacego za pośrednictwem silniczka elektr. polozeniem przepustnicy w tłumiku. Musisz odpiac linki nastepnie wyjac cały mechanizm exupa , rozebrac go ostroznie po czym sprawdzic czy przypadkiem nie jest spalony mikroprzełacznik, co jest malo prawdopodobne, lub czy zaklinowanie go na wałku kółka linek nie jest sciete , co bywa bardziej prawdopodobne. Nie sadze jednak zeby mozna bylo kupic sam mikroprzełacznik, raczej nie , a wiec bedziesz musial zakupic caly mechanizm . O jednym pamietaj !!! przy odkrecaniu nakretki kołka linek duzym , płaskim kluczem trzymaj samo kółko i dopiero odkrecaj nakretke !!! w przeciwnym wypadku mozesz uszkodzic plastikowy mechanizm przekadni slimakowej exupa i wtedy masz pozamiatane. Pdobnie przy montazu , rowniez trzeba zablokowac kółko linek płaskim kluczem by bez obaw mocno dokrecic nakretke blokujaca.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: EXUP pomocy
PostNapisane: 30 lis 2011, o 13:32 
Offline

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 10:42
Posty: 3
Sprzęt: R6
Imie: Krzysiek
Dzięki wielkie Robert, w piątek się do tego zabiorę. Dam znać jak mi poszło, pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: EXUP pomocy
PostNapisane: 3 gru 2011, o 11:27 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2010, o 12:48
Posty: 350
Lokalizacja: Koło
Sprzęt: R1 RN22
Imie: jarek
Zanim cokolwiek rozbierzesz, ściągnij tylko linki z zaworu i poruszaj nim od oporu do opru, może po prostu przycina się w środku od zgorzeliny. Objawy będą podobne, exup mieli nie mogąc ustawić we właściwym położeniu. Jeśli zawór obraca się swobodnie, to rozbieraj dalej.

_________________
R1 RN22 + Ducati Monster. R1 RN19, R1 RN12, R1 RN09, CBR1100XX, ThunderAce, ZX1000, DR650, DR600, XT600, W16, KLR600, CB, XS, ETZ,


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1