Teraz jest 27 gru 2024, o 22:43
Strona główna forum » Yamaha R6 » Warsztat
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Gaju
|
Tytuł: EXUP pomocy Napisane: 29 lis 2011, o 16:09 |
|
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 10:42 Posty: 3
Sprzęt: R6
Imie: Krzysiek
|
Witam mam Yamahę R6 z 2007 roku. Dzisiaj byłem się przejechać i przy odstawieniu do garażu usłyszałem że exup cały czas jest załączony czyli mieli w tą i z powrotem. Pomocy co to może być? Oczywiście na zgaszonym silniku.
|
|
|
|
pies
|
Tytuł: Re: EXUP pomocy Napisane: 30 lis 2011, o 05:33 |
|
|
pochłaniacz winkli |
Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48 Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
|
Witam . Prawdopodobna przyczyna jest uszkodzenie mikroprzełacznika sterujacego za pośrednictwem silniczka elektr. polozeniem przepustnicy w tłumiku. Musisz odpiac linki nastepnie wyjac cały mechanizm exupa , rozebrac go ostroznie po czym sprawdzic czy przypadkiem nie jest spalony mikroprzełacznik, co jest malo prawdopodobne, lub czy zaklinowanie go na wałku kółka linek nie jest sciete , co bywa bardziej prawdopodobne. Nie sadze jednak zeby mozna bylo kupic sam mikroprzełacznik, raczej nie , a wiec bedziesz musial zakupic caly mechanizm . O jednym pamietaj !!! przy odkrecaniu nakretki kołka linek duzym , płaskim kluczem trzymaj samo kółko i dopiero odkrecaj nakretke !!! w przeciwnym wypadku mozesz uszkodzic plastikowy mechanizm przekadni slimakowej exupa i wtedy masz pozamiatane. Pdobnie przy montazu , rowniez trzeba zablokowac kółko linek płaskim kluczem by bez obaw mocno dokrecic nakretke blokujaca.
|
|
|
|
Gaju
|
Tytuł: Re: EXUP pomocy Napisane: 30 lis 2011, o 13:32 |
|
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 10:42 Posty: 3
Sprzęt: R6
Imie: Krzysiek
|
Dzięki wielkie Robert, w piątek się do tego zabiorę. Dam znać jak mi poszło, pozdrawiam.
|
|
|
|
bundes
|
Tytuł: Re: EXUP pomocy Napisane: 3 gru 2011, o 11:27 |
|
|
mistrz prostej |
|
Dołączył(a): 28 sty 2010, o 12:48 Posty: 350 Lokalizacja: Koło
Sprzęt: R1 RN22
Imie: jarek
|
Zanim cokolwiek rozbierzesz, ściągnij tylko linki z zaworu i poruszaj nim od oporu do opru, może po prostu przycina się w środku od zgorzeliny. Objawy będą podobne, exup mieli nie mogąc ustawić we właściwym położeniu. Jeśli zawór obraca się swobodnie, to rozbieraj dalej.
_________________ R1 RN22 + Ducati Monster. R1 RN19, R1 RN12, R1 RN09, CBR1100XX, ThunderAce, ZX1000, DR650, DR600, XT600, W16, KLR600, CB, XS, ETZ,
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Strona główna forum » Yamaha R6 » Warsztat
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|