Teraz jest 29 kwi 2024, o 10:59

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: CZY POSZŁY PIERŚCIENIE ??
PostNapisane: 1 mar 2010, o 16:50 
Witam! Mam R6. Powiedzcie , co sie mogło stać jak paliwo mi poszło do oleju , jak chciałem uruchomić po zimie moją BESTIE ?? Czy mnie czeka spory wydatek??


Góra
  
 
 Tytuł: Re: CZY POSZŁY PIERŚCIENIE ??
PostNapisane: 1 mar 2010, o 17:00 
nic sie nie stało to normalne jak nie chce odpalić to paliwo pujdzie w olej, we wszyskim nawet w mercedesie za milion erło. poprostutrzeba go odpalić jakimś sposbem a olej zmienić


Góra
  
 
 Tytuł: Re: CZY POSZŁY PIERŚCIENIE ??
PostNapisane: 1 mar 2010, o 17:03 
Jak go odpalałem to przelewało się przez gaźniki jak ściągnąłem filtr powietrza to dwa gaźniki były zalane do pełna,czy to pływaki się zawiesiły??


Góra
  
 
 Tytuł: Re: CZY POSZŁY PIERŚCIENIE ??
PostNapisane: 1 mar 2010, o 17:23 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2010, o 16:45
Posty: 455
Lokalizacja: Poznań
Sprzęt: YZF R6
Imie: Piotr
Stig41 napisał(a):
Jak go odpalałem to przelewało się przez gaźniki jak ściągnąłem filtr powietrza to dwa gaźniki były zalane do pełna,czy to pływaki się zawiesiły??


Miałem taką samą sytuację w kawie... jakiś syf się dostał i pływak się zawiesił... :|

_________________
http://www.arachnea.org/
"Przeciwko kur**twu i upadkowi zasad !!!"


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: CZY POSZŁY PIERŚCIENIE ??
PostNapisane: 1 mar 2010, o 19:27 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2010, o 12:48
Posty: 350
Lokalizacja: Koło
Sprzęt: R1 RN22
Imie: jarek
Jeśli zawiesił się któryś pływak (a u ciebie tak się stało, jak widać) to benzyna poprostu płynie sobie do najniższego punktu, czyli w tym przypadku przez uchylony zawór nad tłok a później przez nieszczelności tłoka do oleju. Praw fizyki nie da się oszukać :). Najpierw czyszczenie komór pływakowych i zaworków iglicowych, później sprawdzić czy przy napełnianiu zaworki się zamykają, następnie wymiana oleju (odradzam odpalać na tym oleju który masz teraz w silniku!). Parę godzin zejdzie ale przynajmniej masz okazję oczyścić komory pływakowe. Aha, odkręcaj same denka komór, a nie dziel gaźników, bo wtedy mus synchronizacja. Powodzenia

_________________
R1 RN22 + Ducati Monster. R1 RN19, R1 RN12, R1 RN09, CBR1100XX, ThunderAce, ZX1000, DR650, DR600, XT600, W16, KLR600, CB, XS, ETZ,


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1