r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Błędy.
http://r1r6.pl/technika-jazdy/topic-t11972-10.html
Strona 2 z 8

Autor:  marcinrednose [ 8 lis 2014, o 21:05 ]
Tytuł:  Re: Błędy.

Dzieki Mad.
Ja na michalach 2ct glebowalem i cisnienia chyba zle bo dawalem 2bary na dogrzanych mocno oponach, a producent z tego co pamoetam to ostro ponad 2 na zimnych zaleca. Opony pozdzieralem sporo na jednym treningu.

Nie jestem pewien ale 2 gleby na najciasniejszym i najwolniejszym fragmencie wygladaly nastepujaco:
Biore zakret...jest dosc szybko, chce zaciesnic w zlozeniu i daje kiere w strone zakretu ... wtedy puszcza przod. Czy to ma sens czy jednak powinienem mocniejszy przeciwskret robic zamiast zaciesniac w strone zakretu?

Autor:  Mad666 [ 8 lis 2014, o 21:09 ]
Tytuł:  Re: Błędy.

kupuje się nie MIcheliny tylko DUnlop D211 i pompuje się na zimno 1,4 tył i chyba 1,9 przód. Sabok niech napisze dokładnie bo ja już nie pamiętam.
Ewentualnie Pirelli Corsy do pierwszych jazd na naukę. Potem dopiero do szybszej jazdy Supercorsy. Opony mają być nowe a nie używki jakies graty po ulicy bo wtedy to nawet KR nie jest dobry.

Ja swój pierwszy raz jechałem na Pirelli DIablo Rosso i nawet na nich wygrałem ale to były nówki sztuki produkcja z roku startu.

Autor:  marcinrednose [ 8 lis 2014, o 21:14 ]
Tytuł:  Re: Błędy.

Na opony nie bede zalowal. Odnies sie jeszcze do tego zaciesniania zakretu bo glownie to jie daje mi spokoju.

Autor:  Mad666 [ 8 lis 2014, o 21:31 ]
Tytuł:  Re: Błędy.

trudno mi to ocenić.
wg mnie gdybym miał teoretyzować to wina opony że była śliska z jakiegoś po prostu powodu (mieszanka złą bo na gorące dni daje się miękką oponę, mogła być jakaś stara guma, może asfalt był brudny? olej po kimś innym ? zawieszenie przednie zbyt miękko pracujące i bez powietrza, ciśnienie w oponach właściwe dla producenta alczkolwiek Michelin jak słysze to już mi się nie chce gadac na ten temat). Jeśli przypadkiem hamowałeś to był by też jakiś problem ale na dobrej gumie to nie powinno się zdarzyć.

Powiem co mam do opon Michelin: znam sporo ludzi którzy ze mną zaczynali w 2012 roku na Słowacji i Brnie ze mną latali jako żółtodzioby. No kurde zgruzowane motory miały wspólną ceche charakterystyczną: wszystkie miały Micheliny Piloty nie wazne jakie rodzaje i modele. NIe oskarżał bym gum o to gdybym nie miał okazji zjechać kompletu na którym kupiłem RN22. Piloty to dziadostwo, możecie pisać co chceci ale mam jakies tam porównanie, bo założyłem po pilotach DIablo Rosso i było lepiej ale potem D211 to już było super extra (pisze o drodze).

tu przykład znajomego ze śląska (jechał właściwie !):
https://www.youtube.com/watch?v=lAaLxEY90TY

Autor:  marcinrednose [ 8 lis 2014, o 21:42 ]
Tytuł:  Re: Błędy.

Krotko zwiezle i na temat. Dzieki.
Na mojej r6 mam komplet praktycznie nowych michelin pilot, jeszcze frędzle niestarte. Jak ktos chce oddam za rozsadne pieniadze bo do latania na droge sa serio dobre.

Autor:  yataman [ 8 lis 2014, o 23:05 ]
Tytuł:  Re: Błędy.

Dzięki za tip odnośnie opon, zastanawiałem się jakie oponki kupić sobie do swojej R6 ( jeśli uda mi się w końcu kupic ;) )

Na Kisielin dadzą radę ;)

Autor:  piter1098 [ 9 lis 2014, o 00:38 ]
Tytuł:  Re: Błędy.

marcinrednose napisał(a):
Biore zakret...jest dosc szybko, chce zaciesnic w zlozeniu i daje kiere w strone zakretu ... wtedy puszcza przod. Czy to ma sens czy jednak powinienem mocniejszy przeciwskret robic zamiast zaciesniac w strone zakretu?


Jesli chodzi o przeciw skręt,to chyba powinieneś dać w przeciwnym kierunku niż zakręt...a jeśli byłeś złożony w zakręcie i zrobiłeś przeciw skręt czyli mówiąc krótko ją skręciłeś to straci przyczepność...

Autor:  marcinrednose [ 9 lis 2014, o 08:03 ]
Tytuł:  Re: Błędy.

Chodzi o to ze jade juz dosc mocno zlozony w wolnym zakrecie. Przestalem juz sie skladac ale dochodze do wniosku zeby jeszcze troche zaciesnic. Przeciwskret jeszcze polozy moto nizej a tego juz nie chce. Pomyslalem ze sprobuje delikatnke skrecic kiere w strone zakretu, ale na tyle delikatnie by nie podniesc moto. Nie wiem czy ma to sens? Mowie o wolnym zakrecie. Szczegolnie na Radomiu.

Autor:  marcinrednose [ 9 lis 2014, o 08:21 ]
Tytuł:  Re: Błędy.

http://www.motohurt.com/65403,dunlop-sp ... -73-w.html
o tego dunlopa chodzi? Sporo tanszy od pirelli.
Do r6 rj15 ma byc 180 czy jednak dac 190?

Jak z jego trwaloscia? Czy to opona typowo torowa czy na ulice tez?

Troche sie wkrecilem zeby potorowac na wiosne. Tylko trzeba moto przygotowac.

Autor:  Mad666 [ 9 lis 2014, o 11:41 ]
Tytuł:  Re: Błędy.

ja na tym jeżdze i na ulicy i na torze

bo na ulice mam z bieżnikiem a na tor sliki

są super ogólnie lecz na wodę słąbe

Strona 2 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/