Teraz jest 22 gru 2024, o 11:24

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Błędy.
PostNapisane: 8 lis 2014, o 21:05 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Dzieki Mad.
Ja na michalach 2ct glebowalem i cisnienia chyba zle bo dawalem 2bary na dogrzanych mocno oponach, a producent z tego co pamoetam to ostro ponad 2 na zimnych zaleca. Opony pozdzieralem sporo na jednym treningu.

Nie jestem pewien ale 2 gleby na najciasniejszym i najwolniejszym fragmencie wygladaly nastepujaco:
Biore zakret...jest dosc szybko, chce zaciesnic w zlozeniu i daje kiere w strone zakretu ... wtedy puszcza przod. Czy to ma sens czy jednak powinienem mocniejszy przeciwskret robic zamiast zaciesniac w strone zakretu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Błędy.
PostNapisane: 8 lis 2014, o 21:09 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
kupuje się nie MIcheliny tylko DUnlop D211 i pompuje się na zimno 1,4 tył i chyba 1,9 przód. Sabok niech napisze dokładnie bo ja już nie pamiętam.
Ewentualnie Pirelli Corsy do pierwszych jazd na naukę. Potem dopiero do szybszej jazdy Supercorsy. Opony mają być nowe a nie używki jakies graty po ulicy bo wtedy to nawet KR nie jest dobry.

Ja swój pierwszy raz jechałem na Pirelli DIablo Rosso i nawet na nich wygrałem ale to były nówki sztuki produkcja z roku startu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Błędy.
PostNapisane: 8 lis 2014, o 21:14 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Na opony nie bede zalowal. Odnies sie jeszcze do tego zaciesniania zakretu bo glownie to jie daje mi spokoju.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Błędy.
PostNapisane: 8 lis 2014, o 21:31 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
trudno mi to ocenić.
wg mnie gdybym miał teoretyzować to wina opony że była śliska z jakiegoś po prostu powodu (mieszanka złą bo na gorące dni daje się miękką oponę, mogła być jakaś stara guma, może asfalt był brudny? olej po kimś innym ? zawieszenie przednie zbyt miękko pracujące i bez powietrza, ciśnienie w oponach właściwe dla producenta alczkolwiek Michelin jak słysze to już mi się nie chce gadac na ten temat). Jeśli przypadkiem hamowałeś to był by też jakiś problem ale na dobrej gumie to nie powinno się zdarzyć.

Powiem co mam do opon Michelin: znam sporo ludzi którzy ze mną zaczynali w 2012 roku na Słowacji i Brnie ze mną latali jako żółtodzioby. No kurde zgruzowane motory miały wspólną ceche charakterystyczną: wszystkie miały Micheliny Piloty nie wazne jakie rodzaje i modele. NIe oskarżał bym gum o to gdybym nie miał okazji zjechać kompletu na którym kupiłem RN22. Piloty to dziadostwo, możecie pisać co chceci ale mam jakies tam porównanie, bo założyłem po pilotach DIablo Rosso i było lepiej ale potem D211 to już było super extra (pisze o drodze).

tu przykład znajomego ze śląska (jechał właściwie !):
https://www.youtube.com/watch?v=lAaLxEY90TY

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Błędy.
PostNapisane: 8 lis 2014, o 21:42 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Krotko zwiezle i na temat. Dzieki.
Na mojej r6 mam komplet praktycznie nowych michelin pilot, jeszcze frędzle niestarte. Jak ktos chce oddam za rozsadne pieniadze bo do latania na droge sa serio dobre.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Błędy.
PostNapisane: 8 lis 2014, o 23:05 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 3 lis 2014, o 20:27
Posty: 28
Sprzęt: r6
Imie: Janek
Lokalizacja: PL
Dzięki za tip odnośnie opon, zastanawiałem się jakie oponki kupić sobie do swojej R6 ( jeśli uda mi się w końcu kupic ;) )

Na Kisielin dadzą radę ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Błędy.
PostNapisane: 9 lis 2014, o 00:38 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2011, o 13:58
Posty: 397
Lokalizacja: Choszczno
Sprzęt: YamahaR1 i CBR600F4i
Imie: Piotrek
Lokalizacja: Choszczno
marcinrednose napisał(a):
Biore zakret...jest dosc szybko, chce zaciesnic w zlozeniu i daje kiere w strone zakretu ... wtedy puszcza przod. Czy to ma sens czy jednak powinienem mocniejszy przeciwskret robic zamiast zaciesniac w strone zakretu?


Jesli chodzi o przeciw skręt,to chyba powinieneś dać w przeciwnym kierunku niż zakręt...a jeśli byłeś złożony w zakręcie i zrobiłeś przeciw skręt czyli mówiąc krótko ją skręciłeś to straci przyczepność...

_________________
CO MNIE NIE ZABIJE TO WZMOCNI


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Błędy.
PostNapisane: 9 lis 2014, o 08:03 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Chodzi o to ze jade juz dosc mocno zlozony w wolnym zakrecie. Przestalem juz sie skladac ale dochodze do wniosku zeby jeszcze troche zaciesnic. Przeciwskret jeszcze polozy moto nizej a tego juz nie chce. Pomyslalem ze sprobuje delikatnke skrecic kiere w strone zakretu, ale na tyle delikatnie by nie podniesc moto. Nie wiem czy ma to sens? Mowie o wolnym zakrecie. Szczegolnie na Radomiu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Błędy.
PostNapisane: 9 lis 2014, o 08:21 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
http://www.motohurt.com/65403,dunlop-sp ... -73-w.html
o tego dunlopa chodzi? Sporo tanszy od pirelli.
Do r6 rj15 ma byc 180 czy jednak dac 190?

Jak z jego trwaloscia? Czy to opona typowo torowa czy na ulice tez?

Troche sie wkrecilem zeby potorowac na wiosne. Tylko trzeba moto przygotowac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Błędy.
PostNapisane: 9 lis 2014, o 11:41 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
ja na tym jeżdze i na ulicy i na torze

bo na ulice mam z bieżnikiem a na tor sliki

są super ogólnie lecz na wodę słąbe

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1