r1r6.pl http://r1r6.pl/ |
|
Krótkie przygazówki - po co? http://r1r6.pl/zagubiony-temat/krotkie-przygazowki-t13830.html |
Strona 1 z 4 |
Autor: | spalinowy [ 22 lut 2016, o 23:24 ] |
Tytuł: | Krótkie przygazówki - po co? |
Tak sobie oglądałem filmik i się zastanawiam po co robią takie przygazówki? Mam jakieś przypuszczenia, ale nie chcę dywagować na pusto. https://www.youtube.com/watch?v=gcSC3gw7FoA |
Autor: | dany_47 [ 23 lut 2016, o 00:28 ] |
Tytuł: | Re: Krótkie przygazówki - po co? |
Tak samo rozgrzewają silniki po montażu. Tylko czy w sporcie motorowym potrzebują w ten sposób rozgrzewac piece? |
Autor: | spalinowy [ 23 lut 2016, o 09:06 ] |
Tytuł: | Re: Krótkie przygazówki - po co? |
No właśnie chodzi mi o styl jak to robią. Po montażu to zawsze słuchałem na biegu jałowym czy nic nie dzwoni, jak chciałem rozgrzać to też na równych obrotach, bo słychać jak pracuje. A to to nie wiem co im daje... |
Autor: | dany_47 [ 23 lut 2016, o 09:10 ] |
Tytuł: | Re: Krótkie przygazówki - po co? |
dzień wcześniej jakbym przeczytał że taki temat jest to bym się na expo Szkopka zapytał |
Autor: | Mad666 [ 23 lut 2016, o 09:19 ] |
Tytuł: | Re: Krótkie przygazówki - po co? |
Może chodzi o smarowanie. Jest taka teoria w aso yamaha że na wolnych obr niewydolna jest pompa oleju. |
Autor: | spalinowy [ 23 lut 2016, o 09:36 ] |
Tytuł: | Re: Krótkie przygazówki - po co? |
No to w takim razie pytanie do tych co mają zamiast korka wlewu oleju wkręcony manometr czy im ciśnienie zmienia się wraz z obrotami. |
Autor: | doktorek1 [ 23 lut 2016, o 17:59 ] |
Tytuł: | Re: Krótkie przygazówki - po co? |
Zamiast korka wlewu oleju to możesz sobie zamontowac termometr a nie manometr cisnienia, tam jest tylko nadciśnienie wytwarzane w skrzyni korbowej i nic wiecej. A taka rozgrzewka jest celowo stosowana dla rozgrzania i dosmarowania wszystkich czesci. Gdyby pyrkal na wolnych obr. to jakie smarowanie miała by glowica albo skrzynia biegów.[slabe ] |
Autor: | dany_47 [ 23 lut 2016, o 18:27 ] |
Tytuł: | Re: Krótkie przygazówki - po co? |
doktorek1 napisał(a): Zamiast korka wlewu oleju to możesz sobie zamontowac termometr a nie manometr cisnienia, tam jest tylko nadciśnienie wytwarzane w skrzyni korbowej i nic wiecej. No to manometr to pokaże Montowanie termometrów czy czegokolwiek innego w miejsce korka zawsze się kończy ich zgubieniem |
Autor: | doktorek1 [ 23 lut 2016, o 18:51 ] |
Tytuł: | Re: Krótkie przygazówki - po co? |
HAHA to sobie wkręc i zobaczysz czy pokaże. Tyle róznych maszyn ma termometry wkręcone i jakoś nikt nie zgubil. |
Autor: | spalinowy [ 23 lut 2016, o 21:30 ] |
Tytuł: | Re: Krótkie przygazówki - po co? |
Jak dla mnie teza o słabym smarowaniu jest dość naciągana, ale któregoś dnia wyznaczę ch-kę ciśnienia od prędkości obrotowej. Ale jak ktoś będzie miał okazję, to niech podpyta mechaników w paddockach. |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |