r1r6.pl http://r1r6.pl/ |
|
CZY POSZŁY PIERŚCIENIE ?? http://r1r6.pl/warsztat-f25/czy-posz-pier-cienie-t475.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Stig41 [ 1 mar 2010, o 16:50 ] |
Tytuł: | CZY POSZŁY PIERŚCIENIE ?? |
Witam! Mam R6. Powiedzcie , co sie mogło stać jak paliwo mi poszło do oleju , jak chciałem uruchomić po zimie moją BESTIE ?? Czy mnie czeka spory wydatek?? |
Autor: | R1 06 [ 1 mar 2010, o 17:00 ] |
Tytuł: | Re: CZY POSZŁY PIERŚCIENIE ?? |
nic sie nie stało to normalne jak nie chce odpalić to paliwo pujdzie w olej, we wszyskim nawet w mercedesie za milion erło. poprostutrzeba go odpalić jakimś sposbem a olej zmienić |
Autor: | Stig41 [ 1 mar 2010, o 17:03 ] |
Tytuł: | Re: CZY POSZŁY PIERŚCIENIE ?? |
Jak go odpalałem to przelewało się przez gaźniki jak ściągnąłem filtr powietrza to dwa gaźniki były zalane do pełna,czy to pływaki się zawiesiły?? |
Autor: | Mahomet [ 1 mar 2010, o 17:23 ] |
Tytuł: | Re: CZY POSZŁY PIERŚCIENIE ?? |
Stig41 napisał(a): Jak go odpalałem to przelewało się przez gaźniki jak ściągnąłem filtr powietrza to dwa gaźniki były zalane do pełna,czy to pływaki się zawiesiły?? Miałem taką samą sytuację w kawie... jakiś syf się dostał i pływak się zawiesił... |
Autor: | bundes [ 1 mar 2010, o 19:27 ] |
Tytuł: | Re: CZY POSZŁY PIERŚCIENIE ?? |
Jeśli zawiesił się któryś pływak (a u ciebie tak się stało, jak widać) to benzyna poprostu płynie sobie do najniższego punktu, czyli w tym przypadku przez uchylony zawór nad tłok a później przez nieszczelności tłoka do oleju. Praw fizyki nie da się oszukać . Najpierw czyszczenie komór pływakowych i zaworków iglicowych, później sprawdzić czy przy napełnianiu zaworki się zamykają, następnie wymiana oleju (odradzam odpalać na tym oleju który masz teraz w silniku!). Parę godzin zejdzie ale przynajmniej masz okazję oczyścić komory pływakowe. Aha, odkręcaj same denka komór, a nie dziel gaźników, bo wtedy mus synchronizacja. Powodzenia |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |