r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Synchronizacja gaźników
http://r1r6.pl/warsztat-f25/synchronizacja-nikow-t445-20.html
Strona 3 z 4

Autor:  Jarek 781 [ 12 maja 2010, o 19:30 ]
Tytuł:  Re: Synchronizacja gaźników

3 tys obr/min na biegu jałowym to nie musi być wina mechanika ;) Wolne obroty w gaźnikowcu można zmieniać jak się chce :D

Autor:  kurczak198 [ 12 maja 2010, o 20:57 ]
Tytuł:  Re: Synchronizacja gaźników

mechanik nie ogarnal tematu. zle wyregulowal bo dal za duzo paliwa do mieszanki i kopcil strasznie po tym zabiegu. do tego palil bardzo duzo. pozniej jak odstawilem jeszcze raz do poprawki bylo lepiej ale pojezdzilem sezon i zaczyna sie od nowa. stad moje pytanie jak mozna to zrobic samemu bo do tamtego juz nie oddam. z samym synchro nie jest tak zle, da sie to zrobic ale problem zaczyna sie z ustawianiem poziomow paliwa i powietrza. nie wiem nawet jak sie do tego zabrac

Autor:  kamelr6 [ 12 maja 2010, o 22:20 ]
Tytuł:  Re: Synchronizacja gaźników

Jeśli chodzi o poziom paliwa to nie taka pojedyncza sprawa, w instrukcji opisują to tak, że podłącza się pod komory pływakowe rurke ze skalą i po niej można określić poziom w komorze pływakowej. Sam jednak za to się nigdy nie brałem. Jeśli chodzi o skład mieszanki to jeśli są orinalne dysze i gazior nie był tuningowany w żaden sposób to na ogół wystarcza wykręcić śrubkę regulacyjną na tyle ile zaleca producent. Natomiast przy wszyskich tuningach pozostaje analiza spalin na kazdym cylindrze oddzielnie,albo przy użyciu specjalnego zestawu zapłonowego regulacja po kolorze płomienia podczas zapłonu mieszanki. albo jak masz ochotę ten sprzęt rozbierać to możesz za każdym razem kontrolować kolor świecy zapłonowej po jej wyjęciu. (wole kule w łeb). A sama synchronizacja to pikuś pod warunkiem, że gaziory czyste i szczelne. Powiem Ci że jak zobaczyłem to wszystko poupychane w elementach ramy to pierwsze co mi przyszło do głowy to chyba wole zapłacić żeby ktoś to zrobił.

Autor:  kurczak198 [ 12 maja 2010, o 23:48 ]
Tytuł:  Re: Synchronizacja gaźników

no wlasnie wiem ze synchro jest w porownaniu z regulacja banalne. myslalem ze latwiej to bedzie zrobic ale widze ze moglbym chyba jeszcze gorzej zwalic. no nic pzostaje znalezc dobrego mechanika ktory ladnie wyreguluje a pozniej najwyzej pocwiczyc synchro.albo kupic na wtrysku;) ale dzieki za pomoc

Autor:  kamelr6 [ 14 maja 2010, o 10:43 ]
Tytuł:  Re: Synchronizacja gaźników

Wtrysk fajna sprawa, ale tam też trzeba czasem zajrzeć i pokręcić , ale to już inny temat. Czy gaziory czy wtrysk, był tu gdzieś taki post, każdy ma swoje wady i zalety. Kolega tuningował auto (golf), typowo po wyczyn, wtrysk aut izałożył duży gazior, bo gazior się nie zastanawia.

Autor:  kurczak198 [ 14 maja 2010, o 19:22 ]
Tytuł:  Re: Synchronizacja gaźników

hahha dobre:) ja sie zastanawiam czy nie sprzedac mojej r6 i nie dolozyc ze 4 kola ( jak zarobie oczywiscie:) i kupic z 2003 na wtrysku. bo podobno to jest zupelnie inny motocykl juz. z wtryskiem to chyba trzeba tylko robic synchronizacje a to mniej kosztuje nawet u mechanika. bo z gaznikami licza osobno regulacje i o sobno synchro.

Autor:  kamelr6 [ 9 cze 2010, o 21:47 ]
Tytuł:  Re: Synchronizacja gaźników

Wyjęcie, rozebranie w drobny mak i poskładanie tego do kupy to dość prosta sprawa, pod warunkiem, że ma się łeb na karku i trochę czasu. Kontrola pod kątem zużycia elementów i właściwego doboru dysz też nie powinna sprawić problemu, wystarczy DTR-ka ,porównanie wartości. Wstępną regulację składu mieszanki podaje producent,do tego regulacja czujnika położenia przepustnicy. Na koniec synchro gaźników, jak ma się zegary to roboty na 15 min. Jeśli tak złożony sprzęt ładnie gada to temat załatwiony i jakieś 300 w kieszeni. Jednak nie każde moto jest w stanie jak Bozia nakazała, zużycie różnych podzespołów daje się we znaki. Jednak dobrze utrzymany moto nawet na gaźnikach nie powinien stanowić problemu. Jak nie gada jak trzeba no niestety trudno mieć wszystki serwisowe tematy w garażu, wtedy niestety trzeba płacić.

Autor:  gqqc [ 2 lis 2010, o 19:13 ]
Tytuł:  Re: Synchronizacja gaźników

Witam!! Wszyscy piszą zo synchro gaźników! Posiadam R6 z 2002r mam sprzęt do tego gdyż używałem go w swojej kawie! Po przyszykowaniu bika do synchro okazuje się że nie wiem gdzie podłączyć zegary!! Czy ktoś jest tu kto wie gdzie (wtyknąć) mam zegary?? ;-)) Czekam na info lub jakąś fote!! Pozdrawiam.

Najpierw REGULAMIN I POWITALNIA kolego a później pytania!Łuuuki

Autor:  Talerz [ 3 lis 2010, o 00:33 ]
Tytuł:  Re: Synchronizacja gaźników

Musisz poszukać gumowych wężyków pod gaźnikami, pod tą "plandeką". Dwa są osobno, a dwa są ze sobą połączone. Tam elegancko wpinasz i synchronizujesz.
Powodzenia ;)

Autor:  gqqc [ 5 lis 2010, o 15:18 ]
Tytuł:  Re: Synchronizacja gaźników

Dzięki za odpowiedz ale niestety nic tu takiego nie widzę!! Pod linkami są fotki gaźników!!

http://img89.imageshack.us/img89/3821/dscf2978.jpg
http://img222.imageshack.us/img222/9361/dscf2981i.jpg
http://img688.imageshack.us/img688/5164/dscf2984cd.jpg

Ps. Pod spodem jest niby tak jak piszesz ale z tego przewodu wylewa się płyn chłodniczy!! :shock: Wygląda jak by gaźniki były podpięte pod chłodnice!! :o

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/